[Adana - MT]

Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
babaların babalar gününü en içten dileklerimizle kutlarızzzzz
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
günaydın adana mt,herkese hayırlı işler bol kazançlar,keyifli sürüşler dilerim

beyaz kedi sanada günaydın kimsiniz kuzum tanışıyormuyuz yoksam benmi unuttum,eğer Naime sen isen iki kere cama tıkla değilsen kimlik bilgilerini döküver buraya
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
günaydın mt
:rendeer: baba lar günüz kutlu osun :rendeer:


Tüm bAbAlArın en bAbA günü kutlu olsuuunnnnnn.....

tanışıyormuyuz

tüm baba mt lerın babalar gunu kutlu olsun arkadaslar.ii pazarlar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:48 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:33 AM ----------

arkadaslar yorumlar lutfen:)) http://www.motordelisi.com/forum/mo...si-quotyilin-motosikleti-2006quot-secimi.html


süper :rendeer:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
harbiden güzelmiş ben motorla öyle yatıcam valla uykum gelir üstümede pike bilem örterim,
ama benim gönlüm goldwingden yana,kredi kartına 1250 ay vade yapan varsa hemen alırım,ama o kadar yaşarmıyım onu bilemem yani 50.00x1250-62.500 TL yapor ha 1250 ay da 104 yıl yaporrrrrrrrr
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tünaydın diyeceydin abi:queen:
günaydın arkadaşlar
gezi yapıomusunuz mt il gruplarına baktım bişeler bulamadım nede mt grubu neredeeeeee nirdesinizzzz

muzaffer abimeve diğer arkadaşlarada slmlar olsun..

sonunda bir motosiklet alabildimmmm zongshen 200 gy ama cepte 5 krş para klamadı bende dörtyolda geziom aradabir de iskenderuna gidioz ark larla öle işteöğrencinin gezisi motoruda bukadar olur işte napak...:queen::bounce:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
tünaydın diyeceydin abi:queen:

gezi yapıomusunuz mt il gruplarına baktım bişeler bulamadım nede mt grubu neredeeeeee nirdesinizzzz

muzaffer abimeve diğer arkadaşlarada slmlar olsun..

sonunda bir motosiklet alabildimmmm zongshen 200 gy ama cepte 5 krş para klamadı bende dörtyolda geziom aradabir de iskenderuna gidioz ark larla öle işteöğrencinin gezisi motoruda bukadar olur işte napak...:queen::bounce:

Hayırlı olsun, güle güle kullan. allah kaza bela vermesin :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst