- Katılım
- 26 May 2009
- Mesajlar
- 93
arkadaslar coğu sayfayı sıkılmadan bıkmadan okudum ben suan honda beat kullanıcısıyım ama cbr 125 almak ıstıyorum yanı artık vıteslı bı motor ıstıyorum kararımı cbr 125 de verdım suan vıteslıde pek tecrubem yok 2 3 kere ybr kullanmıslıgım var o kadar cbr 125 alırsam sorun olur mu ne kadar da motoru kavlarım yoksa vıteslıyı ıyıce cozene kadar çin malı mı almalıyım sımdıden teskkur ederım arkdaslar yardımlarınız ıcın.....