Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Eyl 2008
Mesajlar
264
valla ben bir kaç kere bozuk pompayla 40 ı geçmişim balanscıda ölçtürdüm adam 41 dedi .
ama hata bendeydi ben genelde fazla vuruyordum pompa da bozuk olunca baya fazla olmuş baktım motorda hafif sallama var bir de arka teker frene basınca zıplıyordu. ölçtüreyim dedim işte 41 çıktı. şimdi 30dan az yukarı vuruyorum tabi pompaya kalmış ama işte 35 ten fazla olunca da hissediyorum virajlarda çukurda birazını geri indiriyorum sonra

Yarın dediğin gibi bi lastikçiye gidip ölçtüreyim en iyisi. Birde şu kalem gibi satılan basınç ölçerler var onlarda da almak lazım pahalıda birşey değil aslında bole benzinci benzinci dolaşmaktan iyidir.
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Yarın dediğin gibi bi lastikçiye gidip ölçtüreyim en iyisi. Birde şu kalem gibi satılan basınç ölçerler var onlarda da almak lazım pahalıda birşey değil aslında bole benzinci benzinci dolaşmaktan iyidir.

iyi dedin bir de ben bakayım ona ucuza bulursam bi tane de ben alayım kenarda dursun
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Reklama girmez heralde bu linkte baya var. 2 lira fiyatı güvenilir mi acaba :)
http://www.hepsiburada.com/search.aspx?catID=16&sText=lastik hava ölçme saati

fiyat çok güzelmiş ben alyım o zaman bundan bi tane en azından havası azalınca ne kadar olduğunu öğrenirim

http://www.hizlial.com/oto/oto-konfor/space-kalem-tip-hava-saati_31.111.8098.0131.htm

hizlial a da bakabilirsin oto ürünlerinde kargo bedava bir tane bunu alırsam da ayıp olur yanına bir şeyler ekleyeyim

500gb samsung harddisk 83 lira aklında olsun hizli al da 5400 devir ama 90 mb saniyede okuma yazma ortalaması var
 
Katılım
6 Eyl 2008
Mesajlar
264
fiyat çok güzelmiş ben alyım o zaman bundan bi tane en azından havası azalınca ne kadar olduğunu öğrenirim

http://www.hizlial.com/oto/oto-konfor/space-kalem-tip-hava-saati_31.111.8098.0131.htm

hizlial a da bakabilirsin oto ürünlerinde kargo bedava bir tane bunu alırsam da ayıp olur yanına bir şeyler ekleyeyim

500gb samsung harddisk 83 lira aklında olsun hizli al da 5400 devir ama 90 mb saniyede okuma yazma ortalaması var

sadece hava ölçeri 12 taksitle alsak 0.22 TL den. Kargolayan baya kulak çınlatır heralde :mrgreen:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
saol arkadaşım ya valla öyle oldu nabalım artık buda nazarımız olsun cok tesekkur ederim :mrgreen:
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
ewet dostum sarıları söküp renkli led takıyosun olup bitiyo yani extra girecek yeri yok:)


nasıl taktığıma gelince km tablasını komple söküyorsun zaten altındaki led girişleri göreceksin oto süsü satan yerde led vardır 1 tane örnek al git bundan alacam dersin ve isteğin rengi söyle depo ve hararet göstergesinin oradakilerle beraber 4 tane var yani 4 tane alacaksın söküp takması zaten kolay asıldınmı geliyo

anlatmayı beceremedim ama ksr bkm

4 tane lamba var ama onlardan 2 si sadece kadranı ısıklandırıyor.biri bos vitesi gosteriyor diğeri uzun farları.kadranı aydınlatan sey led değilki normal kücük ampul.onların yerine renkli ampulmu aldın yoksa led mi aldın?? orasını anlayamadım.resimlerde karanlık olduğu için herhalde gosterge iyi gozukmuyordu.normalde nasıl cıplak gozle baktığında gostergeyi rahat okuyabiliyormusn kırmızı ısıkta.
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
117
Tekrar ince yağ ile yağladın mı km telini sonra?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:50 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:49 PM ----------



30-32 çok fazla olması lazım... Hatırlamıyorum ama kitapçıkta yazar... 29-32 olabilir mi acaba...

Evet yağladım ama sorun devam ediyor . Büyük ihtimal yüksek hızda sıyırıyor heralde . Birde hazır konu açılmış ken şimdi bende karbratör sorunu var . Yolda giderken motor birden stop ediyor .Durup bastığımda gaz yemiyor , sadece jikle çekince motor gaz almaya başlıyor indirince tekrar stop ediyor yeni hava filitres takmıştım , çıkardım eskisini taktım sorun yok derken yine aynısını yaptı şimdi karbratör temizleyici aldım zanedersem karbratörde pislik var .
 
Katılım
5 Ara 2008
Mesajlar
232
Arkadaşlar bu motorun sol alt tarafında bulunan yaklasık olarak ayaklık ve vitesin ordan geçen ucunda siyah tıpa olan beyaz biraz kalın bi boru var.. Arada sırada benim vitese takılıo tam olarak nerden geçirilmeli o benimki sanki biraz boşta gibide??
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
o boru havalandırma borusu diye biliyorum ancak diğer arkadaşlar daha saglıklı cevap verebilir
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Arkadaşlar bu motorun sol alt tarafında bulunan yaklasık olarak ayaklık ve vitesin ordan geçen ucunda siyah tıpa olan beyaz biraz kalın bi boru var.. Arada sırada benim vitese takılıo tam olarak nerden geçirilmeli o benimki sanki biraz boşta gibide??

o hortumlar aşağı salınıyor. küçük bir iple kelepçeyle bir kenara tuttur . bir tanesi soğutma suyunun fazla suyunu tahliye ediyor bir tanesi karter havalandırması bir de sanırım depo havalandırması var
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
117
Evet yağladım ama sorun devam ediyor . Büyük ihtimal yüksek hızda sıyırıyor heralde . Birde hazır konu açılmış ken şimdi bende karbratör sorunu var . Yolda giderken motor birden stop ediyor .Durup bastığımda gaz yemiyor , sadece jikle çekince motor gaz almaya başlıyor indirince tekrar stop ediyor yeni hava filitres takmıştım , çıkardım eskisini taktım sorun yok derken yine aynısını yaptı şimdi karbratör temizleyici aldım zanedersem karbratörde pislik var .

Karbratör temizleyici spreyi bu gün sıktım arkadan baya bir siyah duman attı .Biraz motor kendine geldi sanki sıfır alınmış gibi yüksek devirde biraz titreşim yapıyor ama zamanla düzelir sanırım biraz test ettim ama uzun yolda daha çok kendini belli eder diye düşünüyorum.Hava filitresini ve buji deyiştirdim bu arada.Sizde bu işlemi yaparsanız bujiyi çıkartıp temizleyin kurum bağlıyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
4 tane lamba var ama onlardan 2 si sadece kadranı ısıklandırıyor.biri bos vitesi gosteriyor diğeri uzun farları.kadranı aydınlatan sey led değilki normal kücük ampul.onların yerine renkli ampulmu aldın yoksa led mi aldın?? orasını anlayamadım.resimlerde karanlık olduğu için herhalde gosterge iyi gozukmuyordu.normalde nasıl cıplak gozle baktığında gostergeyi rahat okuyabiliyormusn kırmızı ısıkta.

dostum takılı olanlar ewet lamba onlar kadaranı aydınlatıyo sen led takacaksın renkli lamba yok o yuzden:queen:

benzin ve hararet göstergesinide değiştir derim tam uyum olsun kadran değişik benzin ve hararet değişik oldumu ben iyi görüneceğini zannetmiyorum

dostum tam karanlıkta net görebiliyorsun ama az bi ışık vurdumu led'i bastırıyo ama kadran hala net gözüküyo yani sarı gibi olmuyo
 
Katılım
19 Haz 2009
Mesajlar
29
Selam arkadaslar bende bir cbr 125r hastasıyım benım ılk moturm scooter oldu. Ilk vitesli motor olarak CBR125 i dusunuyorum sızce uygunmudur ?
 
Katılım
19 Haz 2009
Mesajlar
29
Galiba ben bu motoru ehliyet almadan once alcam belkı ehlıyetı aldıktan sonra bıraz daha buyulte bılırım...melocan dusuncen ıcın saol
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
Karbratör temizleyici spreyi bu gün sıktım arkadan baya bir siyah duman attı .Biraz motor kendine geldi sanki sıfır alınmış gibi yüksek devirde biraz titreşim yapıyor ama zamanla düzelir sanırım biraz test ettim ama uzun yolda daha çok kendini belli eder diye düşünüyorum.Hava filitresini ve buji deyiştirdim bu arada.Sizde bu işlemi yaparsanız bujiyi çıkartıp temizleyin kurum bağlıyor.

umarım sorunun tamamiyle hallolmuştur kaç kmde bir bujiyi temizlemek gerek acep :wiinkk:
Selam arkadaslar bende bir cbr 125r hastasıyım benım ılk moturm scooter oldu. Ilk vitesli motor olarak CBR125 i dusunuyorum sızce uygunmudur ?

bence çok uygun bir motordur ki bende yaklaşık 18 gün önce bu motorla motor kullanmayı öğrendim birbirimize gayet çabuk alıştık öneririm tek kötü yönü yedek parçası biraz pahalı :bounce:
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Senin ibre yine az oynu yor benimki :D bazen 180 bazen 140 anlıyacağın cok hareketli . İlk zamanlar benikide bukadardı sonradan soktum kadranın arasından yağlar dışarı akmış onları temizledim ama fayda etmedi .Düz yolda pek sallanmıyor ama bozuk yolda , malum yollarda belli zaten .

Km telinin tam temas ettiğinden,tekrardan yağlamış olduğundan ve o sokete başka bişeylerin girmemiş olduğundan emin ol:cherry:(taş toprak vs vs).

Bende de oldu o olduğu yerde 200 ü gördü makina:queen:

O teli tutan civata titreşimden olsa gerek zamanla çıkıyo yerinden elleri ufak olanlar çok rahat hiç bişey sökmeden o civatayı geri takabilir.Solda göstergenin altında ufak soket var bilmeyenlere yardımı olur belki oraya takılacak.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst