- Katılım
- 6 Eyl 2008
- Mesajlar
- 264
valla ben bir kaç kere bozuk pompayla 40 ı geçmişim balanscıda ölçtürdüm adam 41 dedi .
ama hata bendeydi ben genelde fazla vuruyordum pompa da bozuk olunca baya fazla olmuş baktım motorda hafif sallama var bir de arka teker frene basınca zıplıyordu. ölçtüreyim dedim işte 41 çıktı. şimdi 30dan az yukarı vuruyorum tabi pompaya kalmış ama işte 35 ten fazla olunca da hissediyorum virajlarda çukurda birazını geri indiriyorum sonra
Yarın dediğin gibi bi lastikçiye gidip ölçtüreyim en iyisi. Birde şu kalem gibi satılan basınç ölçerler var onlarda da almak lazım pahalıda birşey değil aslında bole benzinci benzinci dolaşmaktan iyidir.