Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
melocann gostergelere ledleri nasıl taktığını anlatırmısn bende 2 gun once takmaya calıstım ama ledleri kaoyacak uygun bir yer bulamadım.eski ampullerin yerine reknkli ampulmu koydun naaaptın
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
o yüzden ben kimseye güvenmiyorum adamlar sıfır motosikletin parcasını bile degiştirebilirler benden sölemesi servislerden her seyi beklerim...bana sıfır motorda çillenmiş krom eksozu kasmaya calısan yamaha bayiyiki herkesten her seyi beklerim o yüzden galeriden bayiden felan 2.el motor hiç almayın yada gercekten bildiginiz düzgün olduguna esnaf insan olduguna inandıgınız kişilerle çalışın...arkadas için gercekten üzüldüm
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
117
http://www.youtube.com/watch?v=yNgr_JR9H38

turkiyeden bi video arkadaşlar

benım sormak istedigim o hızlarda hız ibresi sankı cin malı motor gibi davranıyor gidip gidip geliyor o sizlerin motorundada oluyor mu acaba?

Senin ibre yine az oynu yor benimki :D bazen 180 bazen 140 anlıyacağın cok hareketli . İlk zamanlar benikide bukadardı sonradan soktum kadranın arasından yağlar dışarı akmış onları temizledim ama fayda etmedi .Düz yolda pek sallanmıyor ama bozuk yolda , malum yollarda belli zaten .
 
Katılım
6 Eyl 2008
Mesajlar
264
Dün birşeye dikkat ettim başına gelen varmı yada bilgisi olan varsa paylaşsın lütfen. Benzincide lastiklere hava basıyorum. Öne 30 arkaya 32 bastım. Göstergede ok verince çektim havayı. Birdaha basıp bakmak geldi aklıma. Tekrar bastığımda ön 25 arka 26 gösterdi ve yine ayarladığım sayılara getirdi. Tekrar baktığımda yine ön 25 arka 26 oldu. Problem nerde acaba ilk defa dikkat ettim normali bu değildir herhalde daha nce karşılaşan varmı?
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Senin ibre yine az oynu yor benimki :D bazen 180 bazen 140 anlıyacağın cok hareketli . İlk zamanlar benikide bukadardı sonradan soktum kadranın arasından yağlar dışarı akmış onları temizledim ama fayda etmedi .Düz yolda pek sallanmıyor ama bozuk yolda , malum yollarda belli zaten .

Tekrar ince yağ ile yağladın mı km telini sonra?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:50 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:49 PM ----------

Dün birşeye dikkat ettim başına gelen varmı yada bilgisi olan varsa paylaşsın lütfen. Benzincide lastiklere hava basıyorum. Öne 30 arkaya 32 bastım. Göstergede ok verince çektim havayı. Birdaha basıp bakmak geldi aklıma. Tekrar bastığımda ön 25 arka 26 gösterdi ve yine ayarladığım sayılara getirdi. Tekrar baktığımda yine ön 25 arka 26 oldu. Problem nerde acaba ilk defa dikkat ettim normali bu değildir herhalde daha nce karşılaşan varmı?

30-32 çok fazla olması lazım... Hatırlamıyorum ama kitapçıkta yazar... 29-32 olabilir mi acaba...
 
Katılım
6 Eyl 2008
Mesajlar
264
Tekrar ince yağ ile yağladın mı km telini sonra?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:50 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:49 PM ----------



30-32 çok fazla olması lazım... Hatırlamıyorum ama kitapçıkta yazar... 29-32 olabilir mi acaba...

farketmez :) 29-32 olsun ama anlatmak istediğim ben 29 basıyorum. Ekranda ok veriyor. çekip tekrar bastığımda 25 den başlıyor tekrar
 
Katılım
6 Eyl 2008
Mesajlar
264
Yok denemedim. Zaten nerden aklıma geldiyde ilk defa denedim ama, birazdan çıkıcam dediğin gibi başka bir bnzincide denerim. Sibopta falan problem olabilir mi acaba ?
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
melocann gostergelere ledleri nasıl taktığını anlatırmısn bende 2 gun once takmaya calıstım ama ledleri kaoyacak uygun bir yer bulamadım.eski ampullerin yerine reknkli ampulmu koydun naaaptın

ewet dostum sarıları söküp renkli led takıyosun olup bitiyo yani extra girecek yeri yok:)


nasıl taktığıma gelince km tablasını komple söküyorsun zaten altındaki led girişleri göreceksin oto süsü satan yerde led vardır 1 tane örnek al git bundan alacam dersin ve isteğin rengi söyle depo ve hararet göstergesinin oradakilerle beraber 4 tane var yani 4 tane alacaksın söküp takması zaten kolay asıldınmı geliyo

anlatmayı beceremedim ama ksr bkm
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Bugün başka bir benzincide yine denedim sonuç aynı. Ben öne 29 yerine 33 arkayada 36 mı vursam acaba normal değerleri yakalamak için :)

benzin istasyonlarındaki pompalar genelde arızalı bakımsız oluyor . tavsiyem oto balanscıda veya lastikçide hava vurdurup değerli ölçtürmen bir kerelik te olsa . hava vurduktan sonra gözünle süzün bir de binip hımm ideali buymuş diye aklına not etmendir
 
Katılım
6 Eyl 2008
Mesajlar
264
benzin istasyonlarındaki pompalar genelde arızalı bakımsız oluyor . tavsiyem oto balanscıda veya lastikçide hava vurdurup değerli ölçtürmen bir kerelik te olsa . hava vurduktan sonra gözünle süzün bir de binip hımm ideali buymuş diye aklına not etmendir

Saol birde onu deniyim ben. Birde istasyonların biri elektronik diğeri kadranlı olanlardan dı ikisinde de aynı sonucu aldım. İkiside Bp'ydi gerçi :) maslakta. Sorun bende anlaşılan. Hiç böyle bişeyle karşılaşan yokmu ya, yada benden başka meraklı yokmu acaba doğrumu basıyor diye?
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Saol birde onu deniyim ben. Birde istasyonların biri elektronik diğeri kadranlı olanlardan dı ikisinde de aynı sonucu aldım. İkiside Bp'ydi gerçi :) maslakta. Sorun bende anlaşılan. Hiç böyle bişeyle karşılaşan yokmu ya, yada benden başka meraklı yokmu acaba doğrumu basıyor diye?

valla ben bir kaç kere bozuk pompayla 40 ı geçmişim balanscıda ölçtürdüm adam 41 dedi .
ama hata bendeydi ben genelde fazla vuruyordum pompa da bozuk olunca baya fazla olmuş baktım motorda hafif sallama var bir de arka teker frene basınca zıplıyordu. ölçtüreyim dedim işte 41 çıktı. şimdi 30dan az yukarı vuruyorum tabi pompaya kalmış ama işte 35 ten fazla olunca da hissediyorum virajlarda çukurda birazını geri indiriyorum sonra
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst