Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
öğlende satışını ve motoru almış geldi.
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
abi geldim ömerin motoru

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:42 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:15 PM ----------

turlamaya ne zamn çıkıcaz musaitmisin bu akşam
 
Katılım
4 Nis 2009
Mesajlar
456
özendirip duruyorsunuz insanı; valla fena oluyorum yahu. ehliyeti almadan motoru almıyacam diyorum dayanamıyorum; olmaz ki ama!
 
Katılım
2 May 2009
Mesajlar
92
Krom çıkartmalar nerede bulabilirm? erzincanda bu tür aksesuarlar malesef yok. Depo üzerine krom veya metal çıkartma yapıştırmak istiyorum. Bildiğiniz bir aksesuar alışveriş sitesi var mı?

Vitesiniz rahat geçsin dileğiyle :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Krom çıkartmalar nerede bulabilirm? erzincanda bu tür aksesuarlar malesef yok. Depo üzerine krom veya metal çıkartma yapıştırmak istiyorum. Bildiğiniz bir aksesuar alışveriş sitesi var mı?

Vitesiniz rahat geçsin dileğiyle :)
depo üzerine yapılacak en iyi şey deri kaplama(kılıf)dır,Bkz süleyman'ın motor,satarken bile çil çil durur:)
 
Katılım
20 May 2007
Mesajlar
41
arkadaşlar bu makineden alıcaktım motosikletcim var kadıköyde orasıymış bayii.aynısı ledow dedi.pazartesi bakmaya gitcem 18 ay taksit yapıyolar..ledowda bunun kadar kullanışlı dimi... lütfen paylaşırsanız sevinirim.2. el al demeyin ama çünkü nakitim yok kredi kartıyla sıfır alıcam
 
Katılım
2 May 2009
Mesajlar
92
Motor aynı, diğer metal ve plastik aksama da bak . Mekanik olarak problem çıkacağını zannetmiyorum. Şimdiden hayırlı olsun...
 
Katılım
20 May 2007
Mesajlar
41
saol dostum... yalnız düz siyah yapmayı düşünüyorum o zaman süper gözükür heralde... 2. motorum olucak,bu makine için rodajda ne tavsiye edersinz.. ilk günlerde nasıl kullanmak lazm

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:57 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:31 PM ----------

dostlar ben mondial bayi ile görüştüm adam diyorki elimde regal var sana regal verelim bisan alırsan başına bela alırsın servis sorunu var felan dedi... bende pazartesi alıcam makinemi ama bana bu servis konusunda bi iç ferahlatıcı şeyler sölerseniz çok mutlu olurum... bu makineyi on numara hakkını vererek bakım yapan biyer varmı avrupa yakasında

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:02 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:57 PM ----------

şimdide as motorun sahibi vahit abi ile konuştum sakın alma bisanda borellide yedek parça getirmiyo borelli kapandı zaten dedi... kewqy den şaşma dedi oda pahalı kafam allak bullak oldu a.q.
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
91
saol dostum... yalnız düz siyah yapmayı düşünüyorum o zaman süper gözükür heralde... 2. motorum olucak,bu makine için rodajda ne tavsiye edersinz.. ilk günlerde nasıl kullanmak lazm

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:57 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:31 PM ----------

dostlar ben mondial bayi ile görüştüm adam diyorki elimde regal var sana regal verelim bisan alırsan başına bela alırsın servis sorunu var felan dedi... bende pazartesi alıcam makinemi ama bana bu servis konusunda bi iç ferahlatıcı şeyler sölerseniz çok mutlu olurum... bu makineyi on numara hakkını vererek bakım yapan biyer varmı avrupa yakasında

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:02 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:57 PM ----------

şimdide as motorun sahibi vahit abi ile konuştum sakın alma bisanda borellide yedek parça getirmiyo borelli kapandı zaten dedi... kewqy den şaşma dedi oda pahalı kafam allak bullak oldu a.q.


Arkadasım ilk önce sahibinden.com dan monero lar ve bisan ların fiyatlarını karşılaştır.fiyatı pahalı olanın vardır bir hikmeti.ikincisi "kewqy den şaşma"
zaten keeway in parçalarını kullanabilirsin olmadı yamaha virago(tuzlu olur)...raptor iyi makinadır severim ona diyeceğim yok...servis konusuna gelince kütahya da servisi var ama sağlam makinayı bozar ben onun yerine güvendiğim motordan dan iyi anlayan bir ustaya gidiyorum servisten hiç bir beklentim yok garanti belgesini bile almadım...zaten sıfır alınca bi süre servise ugramazsın ki 2. makinan olucakmış..ufak şeyleri kendin haletmeye bak...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motor aynı, diğer metal ve plastik aksama da bak . Mekanik olarak problem çıkacağını zannetmiyorum. şimdiden hayırlı olsun...

sakın ha,alakası bile yok,motor aynı fabrika uretımı olsa da farklı kalitede

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:02 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:00 PM ----------

arkadaşlar bu makineden alıcaktım motosikletcim var kadıköyde orasıymış bayii.aynısı ledow dedi.pazartesi bakmaya gitcem 18 ay taksit yapıyolar..ledowda bunun kadar kullanışlı dimi... lütfen paylaşırsanız sevinirim.2. el al demeyin ama çünkü nakitim yok kredi kartıyla sıfır alıcam

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:05 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:02 PM ----------

[/COLOR]
saol dostum... yalnız düz siyah yapmayı düşünüyorum o zaman süper gözükür heralde... 2. motorum olucak,bu makine için rodajda ne tavsiye edersinz.. ilk günlerde nasıl kullanmak lazm

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:57 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:31 PM ----------

dostlar ben mondial bayi ile görüştüm adam diyorki elimde regal var sana regal verelim bisan alırsan başına bela alırsın servis sorunu var felan dedi... bende pazartesi alıcam makinemi ama bana bu servis konusunda bi iç ferahlatıcı şeyler sölerseniz çok mutlu olurum... bu makineyi on numara hakkını vererek bakım yapan biyer varmı avrupa yakasında

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:02 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:57 PM ----------

şimdide as motorun sahibi vahit abi ile konuştum sakın alma bisanda borellide yedek parça getirmiyo borelli kapandı zaten dedi... kewqy den şaşma dedi oda pahalı kafam allak bullak oldu a.q.

İkitellide Yuki'de,İzmir'de Bisan'da,Silivri Sinekli'de Ledow deposunda parca dolu
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Arkadaşlar bugün motora far rölesi taktırdık. Zaten daha önce farları modifiye ederek plastik olan far kapağını cam ile değiştirmiş ve 35 w lık ampulü değiştirip 55-60w lık H4 halogen ampul takmıştım.

Yeni taktığımız röle sayesinde fark artık xenon gibi ışık veriyor. Gerçekten abartmıyorum okadar çok göz alıyor ki birsüreliğine bile bakamadım farlara. Savaş abi sağolsun onun tanıdığı ustaya gittik ve Ömer abinin motoruna da benim motorumada röleyi taktı.

Bu arada Savaş abi de bizim gösterge de ki sarı ışığı söküm yerine mavi bir led taktı. Gösterge gerçekten harika olsu Savaş abi ellerine sağlık.

Yakında hem far ın hemde göstergenin fotolarını buraya eklerim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar bugün motora far rölesi taktırdık. Zaten daha önce farları modifiye ederek plastik olan far kapağını cam ile değiştirmiş ve 35 w lık ampulü değiştirip 55-60w lık H4 halogen ampul takmıştım.

Yeni taktığımız röle sayesinde fark artık xenon gibi ışık veriyor. Gerçekten abartmıyorum okadar çok göz alıyor ki birsüreliğine bile bakamadım farlara. Savaş abi sağolsun onun tanıdığı ustaya gittik ve Ömer abinin motoruna da benim motorumada röleyi taktı.

Bu arada Savaş abi de bizim gösterge de ki sarı ışığı söküm yerine mavi bir led taktı. Gösterge gerçekten harika olsu Savaş abi ellerine sağlık.

Yakında hem far ın hemde göstergenin fotolarını buraya eklerim.

Muthiş oldu otomobil farı gibi
İki tane Hella FF50 Işın kılıcı ister artık o motor.Nasılsa tesisat kaldırıyor.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:17 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:13 PM ----------

arkadaşlar bu makineden alıcaktım motosikletcim var kadıköyde orasıymış bayii.aynısı ledow dedi.pazartesi bakmaya gitcem 18 ay taksit yapıyolar..ledowda bunun kadar kullanışlı dimi... lütfen paylaşırsanız sevinirim.2. el al demeyin ama çünkü nakitim yok kredi kartıyla sıfır alıcam

Kredi kartın varsa kredi de alabilirsin,.
ozel mesaj at cevap vereyim
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
91
Arkadaşlar bugün motora far rölesi taktırdık. Zaten daha önce farları modifiye ederek plastik olan far kapağını cam ile değiştirmiş ve 35 w lık ampulü değiştirip 55-60w lık H4 halogen ampul takmıştım.

Yeni taktığımız röle sayesinde fark artık xenon gibi ışık veriyor. Gerçekten abartmıyorum okadar çok göz alıyor ki birsüreliğine bile bakamadım farlara. Savaş abi sağolsun onun tanıdığı ustaya gittik ve Ömer abinin motoruna da benim motorumada röleyi taktı.

Bu arada Savaş abi de bizim gösterge de ki sarı ışığı söküm yerine mavi bir led taktı. Gösterge gerçekten harika olsu Savaş abi ellerine sağlık.

Yakında hem far ın hemde göstergenin fotolarını buraya eklerim.


Hocam benim daha önce uzun patladı daha sonra kendim 3 tl lik bir ampülle değiştirdim...Oda bugun patladı..Anladığım kadarıyla duyunu değiştirmek lazım...fotoları paylaşırsanız sevinirim..
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
H4 ampullerle değiştirmeni öneririm ampulünü. Fotoğrafları yarın çekip kısmetse foruma eklerim.
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
selam arkadaşlar.
ömer abi motorun hayırlı olsun.hasret bitti ha :)
süleyman dediğin gibi gv250 lerin sele konforu roadstar kadar iyi değil galiba.roadstarı kullanmak hiç nasip olmadı.o kadar çok istiyorum ki.inşallah bir gün nasip olur.o yüzden karşılaştırma yapamıyorum.ama sen ikisine de bindiğine göre dediğin gibidir.bu arada farın ve gösterge ışığının fotoğraflarını en kısa zamanda bekliyorum.bende düşünüyorum aynı işlemleri..

hastalıklı insan dostum yedek parça konusunda o kadar korkma.daha en az 5 sene parça sıkıntısı yaşanacağını sanmıyorum.

bu arada motorumu koyduğum otoparkın yanında bir motor vardı.sis farına kadar herşeyiyle o kadar viragoya benziyordu ki.allah allah dedim.bizim mahallede viragonun ne işi var falan derken,yakınına gidince roadstar olduğunu farkettim.ya içim gidiyo hala bu roadstarlara..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam arkadaşlar.
ömer abi motorun hayırlı olsun.hasret bitti ha :)..
Ömer'i kandırabilsem o motoru dünyada sayılı Lifan'lardan biri haline getirebiliriz ama adamın cebinde on yüz milyon akrep var:)
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Arkadaşlar bugün motora far rölesi taktırdık. Zaten daha önce farları modifiye ederek plastik olan far kapağını cam ile değiştirmiş ve 35 w lık ampulü değiştirip 55-60w lık H4 halogen ampul takmıştım.

Yeni taktığımız röle sayesinde fark artık xenon gibi ışık veriyor. Gerçekten abartmıyorum okadar çok göz alıyor ki birsüreliğine bile bakamadım farlara. Savaş abi sağolsun onun tanıdığı ustaya gittik ve Ömer abinin motoruna da benim motorumada röleyi taktı.

Bu arada Savaş abi de bizim gösterge de ki sarı ışığı söküm yerine mavi bir led taktı. Gösterge gerçekten harika olsu Savaş abi ellerine sağlık.

Yakında hem far ın hemde göstergenin fotolarını buraya eklerim.

Eh Süleyman, alacağın olsun. Bana haber vermeden gittin demek...:pale::farao:
 
Katılım
2 May 2009
Mesajlar
92
Röle takılmadan takıldığında far çalışmıyor mu? Yada sigortası mı atıyor?
55-60W ampul aküde problem oluştırur mu?

Herkese iyi hafta sonları :):cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:14 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:11 PM ----------

Vites pedalına topukluk taktırılabili yor mu? Benim gibi acemiler için iyi mi olur kötü mü? Ayak üstünü getirene kadar bazen anam ağlıyor da :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst