- Katılım
- 24 Nis 2008
- Mesajlar
- 693
abi geldimi ömerin motoru
depo üzerine yapılacak en iyi şey deri kaplama(kılıf)dır,Bkz süleyman'ın motor,satarken bile çil çil dururKrom çıkartmalar nerede bulabilirm? erzincanda bu tür aksesuarlar malesef yok. Depo üzerine krom veya metal çıkartma yapıştırmak istiyorum. Bildiğiniz bir aksesuar alışveriş sitesi var mı?
Vitesiniz rahat geçsin dileğiyle![]()
saol dostum... yalnız düz siyah yapmayı düşünüyorum o zaman süper gözükür heralde... 2. motorum olucak,bu makine için rodajda ne tavsiye edersinz.. ilk günlerde nasıl kullanmak lazm
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:57 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:31 PM ----------
dostlar ben mondial bayi ile görüştüm adam diyorki elimde regal var sana regal verelim bisan alırsan başına bela alırsın servis sorunu var felan dedi... bende pazartesi alıcam makinemi ama bana bu servis konusunda bi iç ferahlatıcı şeyler sölerseniz çok mutlu olurum... bu makineyi on numara hakkını vererek bakım yapan biyer varmı avrupa yakasında
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:02 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:57 PM ----------
şimdide as motorun sahibi vahit abi ile konuştum sakın alma bisanda borellide yedek parça getirmiyo borelli kapandı zaten dedi... kewqy den şaşma dedi oda pahalı kafam allak bullak oldu a.q.
motor aynı, diğer metal ve plastik aksama da bak . Mekanik olarak problem çıkacağını zannetmiyorum. şimdiden hayırlı olsun...
arkadaşlar bu makineden alıcaktım motosikletcim var kadıköyde orasıymış bayii.aynısı ledow dedi.pazartesi bakmaya gitcem 18 ay taksit yapıyolar..ledowda bunun kadar kullanışlı dimi... lütfen paylaşırsanız sevinirim.2. el al demeyin ama çünkü nakitim yok kredi kartıyla sıfır alıcam
saol dostum... yalnız düz siyah yapmayı düşünüyorum o zaman süper gözükür heralde... 2. motorum olucak,bu makine için rodajda ne tavsiye edersinz.. ilk günlerde nasıl kullanmak lazm
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:57 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:31 PM ----------
dostlar ben mondial bayi ile görüştüm adam diyorki elimde regal var sana regal verelim bisan alırsan başına bela alırsın servis sorunu var felan dedi... bende pazartesi alıcam makinemi ama bana bu servis konusunda bi iç ferahlatıcı şeyler sölerseniz çok mutlu olurum... bu makineyi on numara hakkını vererek bakım yapan biyer varmı avrupa yakasında
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:02 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:57 PM ----------
şimdide as motorun sahibi vahit abi ile konuştum sakın alma bisanda borellide yedek parça getirmiyo borelli kapandı zaten dedi... kewqy den şaşma dedi oda pahalı kafam allak bullak oldu a.q.
Arkadaşlar bugün motora far rölesi taktırdık. Zaten daha önce farları modifiye ederek plastik olan far kapağını cam ile değiştirmiş ve 35 w lık ampulü değiştirip 55-60w lık H4 halogen ampul takmıştım.
Yeni taktığımız röle sayesinde fark artık xenon gibi ışık veriyor. Gerçekten abartmıyorum okadar çok göz alıyor ki birsüreliğine bile bakamadım farlara. Savaş abi sağolsun onun tanıdığı ustaya gittik ve Ömer abinin motoruna da benim motorumada röleyi taktı.
Bu arada Savaş abi de bizim gösterge de ki sarı ışığı söküm yerine mavi bir led taktı. Gösterge gerçekten harika olsu Savaş abi ellerine sağlık.
Yakında hem far ın hemde göstergenin fotolarını buraya eklerim.
arkadaşlar bu makineden alıcaktım motosikletcim var kadıköyde orasıymış bayii.aynısı ledow dedi.pazartesi bakmaya gitcem 18 ay taksit yapıyolar..ledowda bunun kadar kullanışlı dimi... lütfen paylaşırsanız sevinirim.2. el al demeyin ama çünkü nakitim yok kredi kartıyla sıfır alıcam
Arkadaşlar bugün motora far rölesi taktırdık. Zaten daha önce farları modifiye ederek plastik olan far kapağını cam ile değiştirmiş ve 35 w lık ampulü değiştirip 55-60w lık H4 halogen ampul takmıştım.
Yeni taktığımız röle sayesinde fark artık xenon gibi ışık veriyor. Gerçekten abartmıyorum okadar çok göz alıyor ki birsüreliğine bile bakamadım farlara. Savaş abi sağolsun onun tanıdığı ustaya gittik ve Ömer abinin motoruna da benim motorumada röleyi taktı.
Bu arada Savaş abi de bizim gösterge de ki sarı ışığı söküm yerine mavi bir led taktı. Gösterge gerçekten harika olsu Savaş abi ellerine sağlık.
Yakında hem far ın hemde göstergenin fotolarını buraya eklerim.
H4 ampullerle değiştirmeni öneririm ampulünü. Fotoğrafları yarın çekip kısmetse foruma eklerim.
Ömer'i kandırabilsem o motoru dünyada sayılı Lifan'lardan biri haline getirebiliriz ama adamın cebinde on yüz milyon akrep varselam arkadaşlar.
ömer abi motorun hayırlı olsun.hasret bitti ha..
Arkadaşlar bugün motora far rölesi taktırdık. Zaten daha önce farları modifiye ederek plastik olan far kapağını cam ile değiştirmiş ve 35 w lık ampulü değiştirip 55-60w lık H4 halogen ampul takmıştım.
Yeni taktığımız röle sayesinde fark artık xenon gibi ışık veriyor. Gerçekten abartmıyorum okadar çok göz alıyor ki birsüreliğine bile bakamadım farlara. Savaş abi sağolsun onun tanıdığı ustaya gittik ve Ömer abinin motoruna da benim motorumada röleyi taktı.
Bu arada Savaş abi de bizim gösterge de ki sarı ışığı söküm yerine mavi bir led taktı. Gösterge gerçekten harika olsu Savaş abi ellerine sağlık.
Yakında hem far ın hemde göstergenin fotolarını buraya eklerim.