Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 12 Ağu 2008
- Mesajlar
- 358
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vallaha arkadaşlar windy kullanıcısıyım ve ilk çıktıgı dönemde aldım sayılır..ve hemen hemen her gün kullanıyorum tabi ki daha yeni motor kendini hemen belli etmez ama şimdiye kadar mekanik ya da elektronik bir arıza vermedi..hani gidişinden de memnunum.yakıt sarfiyatından da memnunum..parça sıkıntısı gözlemlediğim kadarıyla yok..hani açıkçası şimdilik gayet memnunum..
illaki bi kıyaslama yapılması gerekmiyor bence..
memnunmusun? memnunum..
illaki bi kıyaslama yapılması gerekmiyor bence..