""iLk@yy""MoToR ALMaMDaKi UĞRaŞLaRıNDaN DoLaYı SoNSuZ TeŞeKKüRLeR...

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Sınawlarım bitti ; ama 25 i ile 30 u arasında bütünleme sınavlarım olduğundan hala gidemiyorum :pale: Bizim kavusmamız Temmuza sarktı :salut:
 
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
konuşmuştuk ama tekrar yazmak istedim.yeni motorun hayırlı ugurlu olsun doğan cım.allah kaza bela gostermesın:rendeer:.ne yollar yaparsın sen şimdi..arkadaşın tam bır arkadaşlık göstermiş ama annenıde unutmamak lazım.cogu anne yapmaz onun yaptıgını.bide senın fotoların yanına çektırmıiş.canım yaa..tebrıkler.:cat:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
""ilk@yy"", aldik..., aldik;, almamdaki, aradik;, arkadasimiza, cako"ya, cakoya, dolayi, guzelini, motor, motoru, soksoksok;, sonsuz, taradik;, tesekkurler..., ugraslarindan

abi bu etiketler ne böyle özellikle tekrar eden 3 kelime var orada bitişik :cherry::queen:::koop::
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Topiği görünce içimden geldi, bende çok teşekkür ederim ilkay :p
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Hayirli olsun dogan allah (cc) kaza bela vermesın...
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
çako malum forumu pek takip edemion yeni gordum:cherry: uzun zamandır ıstedıın motora sonunda kavustun , acele etmeyip beklemekle en iyisini yaptın walla hadi hayrlı olsun tekerin düz bassın :rendeer:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
""ilk@yy"", aldik..., aldik;, almamdaki, aradik;, arkadasimiza, cako"ya, cakoya, dolayi, guzelini, motor, motoru, soksoksok;, sonsuz, taradik;, tesekkurler..., ugraslarindan

abi bu etiketler ne böyle özellikle tekrar eden 3 kelime var orada bitişik :cherry::queen:::koop::

Adam sana minnettarlığından cümle kuramıyorki.:queen::queen:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Aynen öYLe vaLLa :mrgreen: Dicek bişi bulamiyirimm :mrgreen:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
İyi diLekleriniz için tüm dostlarıma teşekkür ediyorum..

Hepimize kazasız belasız, sorunsuz sürüşler diLiyorum :rendeer:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
la çako hayırlı olsun durdun durdun turnayı gözünden vurdun dostum ksr bkm topiği yeni gördüm kardeşim inşallah kaza bela vermez altında eskisin emi:queen::rendeer:
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Ben Hyo'yu satarken motoruma pahalı dedin,imalı imalı laflarda bulundun GT250R köşesinde.

Satarken de,sattıktan sonra da "hayırlı olsun,alan hayrını görsün" diyemedin. Motorumun fiyatından dem vurdun ucuz motor aradığın için. (istediğin rakam etmez bu motor demeye getirdin)



Ama yeni motorun sana hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin.



İlkay sana da helal olsun. Her babayiğidin uğraşacağı iş değil.(git,bak,gör,pazarlık yap,al,eve götür koy)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Şub 2009
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun:cat: aynagibi makine :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu Markanın motorları sAglam mı?
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ben Hyo'yu satarken motoruma pahalı dedin,imalı imalı laflarda bulundun GT250R köşesinde.

Satarken de,sattıktan sonra da "hayırlı olsun,alan hayrını görsün" diyemedin. Motorumun fiyatından dem vurdun ucuz motor aradığın için. (istediğin rakam etmez bu motor demeye getirdin)



Ama yeni motorun sana hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin.



İlkay sana da helal olsun. Her babayiğidin uğraşacağı iş değil.(git,bak,gör,pazarlık yap,al,eve götür koy)

Güzel kardeşim yine söylüyorum cok fiyat istiyodun... Ben 2400 km de 5500 e aldım...

@ Babu

Düzgün kullanımla sağlamlığı sana kalmıs bişey...
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Ben Hyo'yu satarken motoruma pahalı dedin,imalı imalı laflarda bulundun GT250R köşesinde.
Satarken de,sattıktan sonra da "hayırlı olsun,alan hayrını görsün" diyemedin. Motorumun fiyatından dem vurdun ucuz motor aradığın için. (istediğin rakam etmez bu motor demeye getirdin)

Ama yeni motorun sana hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin.

İlkay sana da helal olsun. Her babayiğidin uğraşacağı iş değil.(git,bak,gör,pazarlık yap,al,eve götür koy)

saolasın asım :cat: önceki sayfalardada yazdım ben bu sitenin sayfalarında pek çok güzel insan tanıdım arkadaş ve dost edindim eminim bu kişilerde benim için yaparlardı bunları :cat:

Güzel kardeşim yine söylüyorum cok fiyat istiyodun... Ben 2400 km de 5500 e aldım...

aslına bakarsan doğan o zamanki ederi o motorun hakkıydı fazla değildi sonradan fiyatları düştü emrahında dediği gibi arz talep meselesi buradaki olaylar birazda cbr125r'ın hikayesine dönücek 2. eli çok düşük olucak diyordu öylede oldu 6000'lerde bile zor satıyor artık millet :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst