Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 May 2007
Mesajlar
41
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
selam arkadaşlar.bakıyorum da roadstar sayfası yine canlanmış.çok sevindim ve hoşuma gitti.bu motorlar cidden çok hoşuma gidiyor.süleyman yine yollarda,kadir kayıplarda sanırım izmir'de takılıyor.savaş abi takım elbiseli çok karizmatik.ömer abinin çok fazla sesi çıkmıyor.ferhat arkadaşımız iyi görünüyor.bahsetmeyi unuttuğum diğer roadstarcı arkadaşlarım da iyi olduklarına göre demekki roadstar sayfası da süper ve herkes mutlu :)
hastalıklı insan savaş abinin gösterdiği ilandaki motor temize benziyor bence de onu değerlendir.bu arada savaş abi bmw ile göremiyoruz uzun zamandır.gezmiyormusun artık?ha aklıma gelmişken kendimi bu sayfanın da üyesi gibi gördüğüm için sizinle antalya'dan izmir'e motorumu getirirken yaptığım yolculuğu paylaşmak istiyorum.bir günde yaklaşık 500 km yol yaptım ve ilk uzun yol tecrübem oldu.roadstar ile böyle uzun yol yapmayı çok fazla istiyorum.keşke aynı yerlerde olsak ta birlikte yol yapsak..neyse müsadenizle işte resimler..

evet yola çıkma vakti saat sabahın 09:30 civarı.

antalya'da yakıt ikmali..benzini dolduran arkadaş nereye böyle abi falan diyor.izmir'e diyorum.eleman da abi kafayı mı yedin motorla izmir'e mi gidilir diyor :p

antalya'dan çıktım artık korkuteli'ne doğru tırmanırken..


korkuteli merkez..mola verme zamanı geldi.

motoru koyup serinlemek istiyorum.

antalya'nın meşhur yanık dondurmasından aldım kendime :)

yola devam.daha da yükseğe tırmanıyorum.artık öğlen saatleri olmasına rağmen hava soğuyuverdi birden.halbuki aynı saatlerde antalya merkez yanıyor.


denizliye yaklaşık 100 km kaldı.bir mola daha veriyorum.popom baya uyuştu :mrgreen:


denizli'ye 53 km kala duruyorum resim için.

denizliye geldim artık.şehre inmeden tepeden şehrin görünümü.

hemen bir alışveriş merkezine girip karnımı doyuruyorum.


işte menüm :)

yemekten sonra yola devam ettim.aydın tarafına değilde manisa alaşehir tarafından gittim.




son molamı da veriyorum ve yine serinlemek için birşeyler arıyorum.bu arada bir dahaki sefere motor pantolonu giymeyeceğim.tuvalete gittiğimde farkettim ki terden ıslanmayan bir yerim kalmamış.tüm vücudum ter içinde kalmıştı.


işte bu da serinlememe biraz olsun yardımcı olan meyve tabağım :)

evet artık tam yol izmir'e.son bir kez yolda fotoğraf çekmek için durdum.durunca farkettim ki yol çalışmaları yüzünden bazı toprak yollardan geçerken motorun çoğu yer çamur olmuş.bir de motoru boşta çalışırken bırakıp indim ve fotoğrafları çektim.daha sonra motora tekrar bindiğimde vitese takar takmaz kendiliğinden durdu.boşa alıp bir kez daha çalıştırdım yine vitese takınca durdu.bunu birkaç kez daha denedim ama gitmek üzere vitese her taktığımda motor durdu.bir an sinirlendim ve bekledim biraz.sonra aklıma motoru vitesteyken çalıştırmak geldi ve debriyaj çekili iken motoru viteste çalıştırdım ve direk kalkış yaptım işe yaradı.ama neden boştayken durdu onu anlayamadım.ha birde motorun 6000 devirlerde gaz kesmesi yada 3-5 sn gaz yememesi olayı uzun yolda iken nerdeyse hiç olmadı diyebilecek kadar azaldı.hoşuma gitti.neyse son resimler..


veee sonunda bornova'ya kazasız belasız geldim.motoru otoparka koydum ve en son nişanlım ile otoparka motora bakmaya gittik.veee huzurlarınızda yeni motorcu arkadaşım sevgili nişanlım.. :bounce:


işte bu kadar :) yaklaşık 500 km lik yolu bir günde bu şekilde aldım işte :) umarım beğenirsiniz :)
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
yolculuğunuz çok güzel geçmiş... kazasız belasız gelmeniz sevindirici..

umarım diğer arkadaşlarda feyz alırda,uzun yola çıkacak cesareti bulurlar... fakat yanlış anlaşılmak istemem!!! uzun yola çıkmak herkesin harcı değil bence!!!

tcrübelerinizi biraz daha detaylı paylaşırsanız,belki biraz daha yapıcı olabilir...

tekrardan; HOŞ GELDİN
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
benim de ilk tecrübem olduğu için çok fazla tecrübem yok yeni yeni edinyiorum ama kendi çapımda yaptıklarımı anlatayım.motorum 3000 km civarıydı yola çıkmadan önce.ustama götürdüm zincirini kontrol etti,yağını kontrol etti ve yola çıkabileceğimi söyledi.bende yola çıktım.ortalama olarak 100 km/s gibi bir süratler seyir yaptım.bazı yerlerde 130 km/s a kadar çıktım.ama rüzgar o kadar çok etkiliyor ki eğer yolculuk camı yoksa 100 km/s den sonra konforu bozmaya başlıyor.virajlara girerken çok dikkat etmek gerektiğini düşünüyorum.viraja giriş hızı gerçekten çok önemli...ben yolda iken bir tanesine hızlı girdim ve virajı alamayıp mıcırlara giriyordum ki freni kullanmayı bırakıp hafif gaz verdim ve motor kendiliğinden toparladı.ama çok kortum.bir de benim motorumda koruma demiri henüz yok.ve çok önemli bir parça olduğunu düşünüyorum.bir de virajlarda yatması çok keyifli.herhalde diğer tarzdaki motorlardan daha güzel diye düşünüyorum.onun haricinide bizim tarz motorlarda sürekli seyir yapınca belli bir zamandan sonra popo uyuşmaya başlıyor.o yüzden bence oturuş pozisyonu bakımından en rahat olan tarz enduro diye düşünüyorum.
kısaca saatte 100 km gibi bir hızla çok kolaylıkla yol alınabiliyor ve rahat oluyor.hem motor hemde sen rahat ediyorsun.o yüzden roadstarın kesinlikle ve kesinlikle bu tarz yollarda hiç zorlanmadan yüzlerce km yapacağını değerlendiriyorum.hatta savaş abi ve ömer abinin birlikte yaptıkları enduro/kros karışımı yolculuktan bile alnının akıyla çıkmış bir motordur roadstar.yani roadstar işte :)
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Arkadaşlar size bir müjdeli haber vereyim. Roadstar aşkını ne yaptı ne ettiyse de Ömer abi bastıramadı. Sattığı Roadstar sonrası ancak birkaç gün dayanabilen Ömer abiye dün akşam Savaş abi ve Süleyman abi ile birlikte gidip temiz bir roadstar aldık.

Ömer abiyi görmeliydiniz adam sanki tekrar yaşamaya başladı adam :) Bu keyifle bizlere birer kokoreç de ısmarladı.

Yörük dostum senin yolculuk da çok güzel geçmiş fotoğraflardan belli. Uzun yolda Gv 250 de kalça uyuşması yaşanıyor. Ben bellik ve deri pantalonla bir yolculuga çıktım Gv 250 ile deri pantalon koltukta kaymadığı ve bellik yüzünden heralde bilemiyorum ama bel ağrısı yaptı çok. Roadstar da bu sıkıntı yaşanmıyor. Oturuş pozisyonu daha rahat.

Gv 250 gerçekten kaliteli bir motor kullanılan malzemesi güzel, görüntüsü çok güzel ama roadstar rahatlığını kullanırken çok aradım doğrusu.
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
selam arkadaşlar.bakıyorum da roadstar sayfası yine canlanmış.çok sevindim ve hoşuma gitti.bu motorlar cidden çok hoşuma gidiyor.süleyman yine yollarda,kadir kayıplarda sanırım izmir'de takılıyor.savaş abi takım elbiseli çok karizmatik.ömer abinin çok fazla sesi çıkmıyor.ferhat arkadaşımız iyi görünüyor.bahsetmeyi unuttuğum diğer roadstarcı arkadaşlarım da iyi olduklarına göre demekki roadstar sayfası da süper ve herkes mutlu :)
hastalıklı insan savaş abinin gösterdiği ilandaki motor temize benziyor bence de onu değerlendir.bu arada savaş abi bmw ile göremiyoruz uzun zamandır.gezmiyormusun artık?ha aklıma gelmişken kendimi bu sayfanın da üyesi gibi gördüğüm için sizinle antalya'dan izmir'e motorumu getirirken yaptığım yolculuğu paylaşmak istiyorum.bir günde yaklaşık 500 km yol yaptım ve ilk uzun yol tecrübem oldu.roadstar ile böyle uzun yol yapmayı çok fazla istiyorum.keşke aynı yerlerde olsak ta birlikte yol yapsak..neyse müsadenizle işte resimler..

evet yola çıkma vakti saat sabahın 09:30 civarı.

antalya'da yakıt ikmali..benzini dolduran arkadaş nereye böyle abi falan diyor.izmir'e diyorum.eleman da abi kafayı mı yedin motorla izmir'e mi gidilir diyor :p

antalya'dan çıktım artık korkuteli'ne doğru tırmanırken..


korkuteli merkez..mola verme zamanı geldi.

motoru koyup serinlemek istiyorum.

antalya'nın meşhur yanık dondurmasından aldım kendime :)

yola devam.daha da yükseğe tırmanıyorum.artık öğlen saatleri olmasına rağmen hava soğuyuverdi birden.halbuki aynı saatlerde antalya merkez yanıyor.


denizliye yaklaşık 100 km kaldı.bir mola daha veriyorum.popom baya uyuştu :mrgreen:


denizli'ye 53 km kala duruyorum resim için.

denizliye geldim artık.şehre inmeden tepeden şehrin görünümü.

hemen bir alışveriş merkezine girip karnımı doyuruyorum.


işte menüm :)

yemekten sonra yola devam ettim.aydın tarafına değilde manisa alaşehir tarafından gittim.




son molamı da veriyorum ve yine serinlemek için birşeyler arıyorum.bu arada bir dahaki sefere motor pantolonu giymeyeceğim.tuvalete gittiğimde farkettim ki terden ıslanmayan bir yerim kalmamış.tüm vücudum ter içinde kalmıştı.


işte bu da serinlememe biraz olsun yardımcı olan meyve tabağım :)

evet artık tam yol izmir'e.son bir kez yolda fotoğraf çekmek için durdum.durunca farkettim ki yol çalışmaları yüzünden bazı toprak yollardan geçerken motorun çoğu yer çamur olmuş.bir de motoru boşta çalışırken bırakıp indim ve fotoğrafları çektim.daha sonra motora tekrar bindiğimde vitese takar takmaz kendiliğinden durdu.boşa alıp bir kez daha çalıştırdım yine vitese takınca durdu.bunu birkaç kez daha denedim ama gitmek üzere vitese her taktığımda motor durdu.bir an sinirlendim ve bekledim biraz.sonra aklıma motoru vitesteyken çalıştırmak geldi ve debriyaj çekili iken motoru viteste çalıştırdım ve direk kalkış yaptım işe yaradı.ama neden boştayken durdu onu anlayamadım.ha birde motorun 6000 devirlerde gaz kesmesi yada 3-5 sn gaz yememesi olayı uzun yolda iken nerdeyse hiç olmadı diyebilecek kadar azaldı.hoşuma gitti.neyse son resimler..


veee sonunda bornova'ya kazasız belasız geldim.motoru otoparka koydum ve en son nişanlım ile otoparka motora bakmaya gittik.veee huzurlarınızda yeni motorcu arkadaşım sevgili nişanlım.. :bounce:


işte bu kadar :) yaklaşık 500 km lik yolu bir günde bu şekilde aldım işte :) umarım beğenirsiniz :)

Güzel kareler paylaşım için sağolasın.:rendeer:
 
Katılım
2 May 2009
Mesajlar
92
Hayırlım olsun Savaş Abi, Tekrar Roadstarlı olmak nasıl bir duygu??

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:14 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:12 AM ----------

Bu arada ön cam taktırma konusunda fikriniz nedir? Ön cam taktırmak rüzgarı nisbeten kesmeye yetiyor mudur? yoksa süs icabı mı olur bizim motorlarda. Aerodinamiklik konusunda katkıda bulunacağından eminim, ama ne kadar? Şekil itibari ilede görüşleriniz nedir?
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Hayırlım olsun Savaş Abi, Tekrar Roadstarlı olmak nasıl bir duygu??

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:14 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:12 AM ----------

Bu arada ön cam taktırma konusunda fikriniz nedir? Ön cam taktırmak rüzgarı nisbeten kesmeye yetiyor mudur? yoksa süs icabı mı olur bizim motorlarda. Aerodinamiklik konusunda katkıda bulunacağından eminim, ama ne kadar? Şekil itibari ilede görüşleriniz nedir?

Motoru alan Ömer abi aslında bir karışıklık olmuş sanırım. Savaş abi ben, Ömer abi ve Süleyman abi motoru görmeye gittik.

Roadstara ön cam mutlaka düşünülmeli. Benim motorumda var ve faydasını görüyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tamam savaş abi adamı aricam yarın... nakit ister muhtemelen ben taksitle alabileceğim için sıfır demiştim... neyse artık borçla alırız:)

Amma geç kaldın be dostum,
o motoru akşam omersirin aldı.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:55 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:54 AM ----------

Hayırlım olsun Savaş Abi, Tekrar Roadstarlı olmak nasıl bir duygu??

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:14 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:12 AM ----------

Bu arada ön cam taktırma konusunda fikriniz nedir? Ön cam taktırmak rüzgarı nisbeten kesmeye yetiyor mudur? yoksa süs icabı mı olur bizim motorlarda. Aerodinamiklik konusunda katkıda bulunacağından eminim, ama ne kadar? Şekil itibari ilede görüşleriniz nedir?

motoru ömersirin aldı,
ön cam elbette işe yarıyor,rüzgarı oldukça kesiyor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:57 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:55 AM ----------

sen kendine al bitane,
"Çin malına binmem abi" derken
zorla aldırdım bi sene bindin Roadstar'a,9000 km yaptın hemde
"motoruma aşığım" abi diyen sendin,yalan söyleyen Roadstar'a şamriyel olsun.
Sattığın Roadstar'ın arkasından bi şiir yazmadığın kaldı
piyade motorcu
yaya motorcu
tabanvaylı motorcu,
sokak çocuğu(timur'dan alıntı),
motorsuz motorcu,

motorun varsa konuş,
yoksa yaklaşma
roadstar'ın hastasıyız olum biz,
pişkopatız, obsessif kompulsüf,manik depressif bozukluk var bizde
motorsuz pşikolok ile dolaşanın hali böyle oluyür
bizi de kendine benzettin sonunda:)


adama bu kadar laf ettik,gece karanlığında Roadstar aldı,yukarıdaki sözleri geri alıyorum,amaca ulaşılmıştır:)
Bekleyin bizi yollar,yeni maceralara akacağız
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Amma geç kaldın be dostum,
o motoru akşam omersirin aldı.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:55 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:54 AM ----------



motoru ömersirin aldı,
ön cam elbette işe yarıyor,rüzgarı oldukça kesiyor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:57 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:55 AM ----------



adama bu kadar laf ettik,gece karanlığında Roadstar aldı,yukarıdaki sözleri geri alıyorum,amaca ulaşılmıştır:)
Bekleyin bizi yollar,yeni maceralara akacağız

Savaş Abi,
Ömer GV 250 almayacak mıydı? Hatta benimkine o kadar çok bakmıştı ki ben nerdeyse benimkini satacaktım ona :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sonunda günahına girdin kanına girdin demek adamcağızın...
(ben alıcıdan da satıcıdan da komisyonumu aldığım için bana göre hava hoş,isterse eşek leşi alsın:)
satıcıdan çay içtik,alıcıdan kokoreç yedik,(o da önceki satışın komisyonuydu)
ben komisyonumu suç ortaklarım iki sülo ile paylaştım zaten:)
alan razı,satan razı,niye tezekliyorsun:)
Akşam Sülo'ya da ,Ömer'e de dedim;
"Olmadı ki benim bir Savaş Abim,dünyayı sallardım yerinden"

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:04 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:59 AM ----------

Bu arada Facebook üyesi olan arkadaşlar için gruba davet linki veriyorum. İsteyen arkadaşlar gruba üye olsunlar, ellerindeki fotoğrafları yüklesinler, bilgileri paylaşsınlar, videolarını yüklesinler. Face book a üye olmayanlar varsada üye olsunlar artık yahu :)

http://www.facebook.com/p.php?i=1115402357&k=Y514Z3T2UX3BUDFGTB3TSR

http://www.facebook.com/p.php?i=1115402357&k=Y514Z3T2UX3BUDFGTB3TSR

ben facebook u sevmiyorum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:05 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:04 PM ----------

Savaş Abi,
Ömer GV 250 almayacak mıydı? Hatta benimkine o kadar çok bakmıştı ki ben nerdeyse benimkini satacaktım ona :)
bana komisyon teklif ettin mi ki satabilesin:)
aklın yolu birdir,sana da Roadstar alacağız elbet bir gün:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:30 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:05 PM ----------

selam arkadaşlar.bakıyorum da roadstar sayfası yine canlanmış.çok sevindim ve hoşuma gitti.bu motorlar cidden çok hoşuma gidiyor.süleyman yine yollarda,kadir kayıplarda sanırım izmir'de takılıyor.savaş abi takım elbiseli çok karizmatik.ömer abinin çok fazla sesi çıkmıyor.ferhat arkadaşımız iyi görünüyor.bahsetmeyi unuttuğum diğer roadstarcı arkadaşlarım da iyi olduklarına göre demekki roadstar sayfası da süper ve herkes mutlu :)
hastalıklı insan savaş abinin gösterdiği ilandaki motor temize benziyor bence de onu değerlendir.bu arada savaş abi bmw ile göremiyoruz
Güzel gezmişsin,
Roadstar Sayfası her zaman canlı zaten,millet arızasını bilmem nerde yolda kaldığını,Tüketici Mahkemesine falan başvurduğunu anlatırken bizde böyle dertler olmadığı için geyik muhabbeti yapıyoruz,bilgi paylaşıyoruz sayfa o yüzden canlı.Gezilere başlayınca
daha da canlı olacak.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:34 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:30 PM ----------

tamam savaş abi adamı aricam yarın... nakit ister muhtemelen ben taksitle alabileceğim için sıfır demiştim... neyse artık borçla alırız:)
Aha burada da bir kelepir var,bunu da kaçırırsan bi sey diyemeyiz artık:)

http://www.sahibinden.com/emsalsiz_...QaXQQ13418053WQQpXQQdisplayitem&keyword=bisan
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
91
Roadstara ön cam mutlaka düşünülmeli. Benim motorumda var ve faydasını görüyorum.[/QUOTE]


Süleyman Hocam banada ön cam lazım istanbul da bulamadım..kütahya da zaten hiç bişey yok...Nereden temin edebilirim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi gözünü açtın Bisanda Abdurrahman Çelebi sandın bence...:queen:

Seni duyan da geçen sene motor kullanmayı öğrendim sanır
Gel de balkançi motorumla çekilmiş siyah beyaz fotoğraflarımı göstereyim sana:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
valla ne geliyon ne gidiyon ...gelirsende transit geçiyon...buraya koyda görelim pul kolleksiyonunu...:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst