[Kocaeli - MT]

Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
ethem abi senlede bi paslaşamadık motorunuda görmüyoruz artık evden çıkmıyormusun yoksa:D:D

Slm, Ben cami yolu durağının orada oturuyorum, çarşı pazar işlerimi aslında hep motorla görürüm. Gezerken ilgimi çeker elbette ve karşılaştığım motor süren herkese mutlaka bakarım. Herhalde denkleşmedik. Karşılaşırsak merhabalaşalım. Kırmızı cbf 150. Sen neler yapıyorsun askerlik bitti mi =? Kocaeli mt başlığını pek takip edemedim bu sıralar.
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
askerlik bitti abi sen cbf yi gördüm sanırım bendede kırmızı beyaz racer 200 va zaten karamürselde tekbende var kırmızı inşlah denk geliriz abi arada sitaya gir bak
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Herkese günaydın,
Erol Body'e gs500 motorsikleti ile gelen arkadaş kim ? dün MT amblemini gördüm motorun üstünde ama salondakilerden kim kullanıyor bilmiyorum.:mrgreen:
Görüşmek üzere.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
ankaradayım :D

ya 4 gün oldu daha bi 20 gün kalırım ne berbat biyermiş izmitin gözünü sewiyim ben :( burda bi ulus caddesinde hyo 250R gördüm başka motorda göremedim heryer şahin dogan :D eksozları bas bas bagarıyor bide :(( havası kuru burun deliklerim yanıyor sürekli...aman ha değerini bilin kocaelinin :(((
 
Katılım
31 Mar 2008
Mesajlar
137
senden benden başka milletmi var delikanlı :) milet yalan olmuş hep hayal peres gercek haytı gören yok atmaya gelince bir numaralar icrat yok :pr:
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
115
arkadaşlar izmitli olan bilir yenidoğanda geçen birini gördüm motorla geçerken dikkatli dikkatli baktı bende ne bakıyon deyince motoru kaça aldın filan dedi sonra bende r 1 yamaha var dedi satıyom dedi bende ne kadar deyince 1000 ytl dedi şaşirdim ve plakasız deyince çalıntı olduğunu anladım motorlara dikkat özellikle yeni doğanda çalinma riski çok varsa çalınan arkadaşın r1 motoru yeni doğanda arayabilir
 
Katılım
7 May 2009
Mesajlar
242
arkadaşlar izmitli olan bilir yenidoğanda geçen birini gördüm motorla geçerken dikkatli dikkatli baktı bende ne bakıyon deyince motoru kaça aldın filan dedi sonra bende r 1 yamaha var dedi satıyom dedi bende ne kadar deyince 1000 ytl dedi şaşirdim ve plakasız deyince çalıntı olduğunu anladım motorlara dikkat özellikle yeni doğanda çalinma riski çok varsa çalınan arkadaşın r1 motoru yeni doğanda arayabilir



burda olmas..bence konusunu açmalısın bunun !!
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Arkadaşlar bugün kardeşime motoru verdim. Ben bu hafta 8-4 vardiyesinde çalıştığımdan onlarla olamadım. Dayımızın oğlu ile birlikte (siyah cbf 150) Karamürsel' den Bursa İkea ya gittiler. Orada motorların seleleri üzerinde bişeyler atıştırırken beni forumdan tanıyan bi arkadaşla selamlaşmış, hatta o arkadaş kardeşime, Ethem diye hitap etmiş benim olduğumu sanarak. (İsmini unuttum ama H ile başlıyordu) dedi. 200 lük kanuni motoru vardı ve 77 plakaydı dedi. Bu arkdaşımız kimdir ? Hulisi ? Senmisin ? Kimse o arkadaşa çok çok selam.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
441
selam arkadaslar balıkesır deydım ama artık iş icabı ızmıtteyım basiskele/karsıyaka da oturuyorum eh en kısa zamanda kendıme yenı bı motor alacagım eskısı blk de kaldı :( gorusmek ümidiyle
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst