14 haziranda beykoz a gidiyoruz( istenilen şekilde)

Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
Ben ve _MUSTAFA_ izmite gazlıcaz dönüşte büyük ihtimalle uğrarız.:cat:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Senin motosikletin olduğunu düşünemiyorum araki seni bulasın.:queen:

niyeyse bende düşenemiyorum :queen:
motosikletimiz olsada oldugumuz yer yine dostlarımızın yanıdır :wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:05 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:04 AM ----------

Ben ve _MUSTAFA_ izmite gazlıcaz dönüşte büyük ihtimalle uğrarız.:cat:

çok seviniriz hocam :rendeer:
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
her bir daveti görünce geleceğim diyesimgeliyor. lakin motor rodajda. sıkıntı çekermiyim bilmiyorum.

boğaz da sahilden gidilecek diye biliyorum, berkden msn de öğrendiğim kadarıyla sürat yarış vs olmayacak, düzgün bir şekilde gidip gelinecek, öbür türlü bende gitmezdim zaten, yine de öyle bir etkinlik yapmak isteyen olursa biz yol veririz önden geçer gider diye düşünüyorum :)
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
niyeyse bende düşenemiyorum :queen:
motosikletimiz olsada oldugumuz yer yine dostlarımızın yanıdır :wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:05 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:04 AM ----------



çok seviniriz hocam :rendeer:


Güzel söz etmişsin..Kuyucadısı Ben bu sözü tuttum..:rendeer::rendeer:

Sizlere iyi eğlenceler..
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
4
arkadaşlar pazar gunu beykoz a bogaz turu yapıyoruz tüm mt ailesini bekliyorum

Tarih:14 haziran 2009 saat:10:00
Buluşma yeri Kadıköy nautilus önü


beykoz a dogru ufak bir gezi ve piknik organizasyonu yapılacaktır. isteyen arkadaşlarımız deniz şortlarınıda alarak deniz sezonunu açabilirler gezinin hemen arkasından ise muhteşem kız kulesı karşısında duraklama yaparak eşsiz manzara karşında sohbet edebileceklerdir tüm istanbul mt misafirim olarak davetlimdir.


not:kuyucadısı sayesinde tekrardan forum a döndum umarın istediginiz gibi bir yazı olmuştur...



gelecek olanlar:
1- kuyucadısı
2-eren erentürk
3-berk boyar(bennn)
4-ortadadogulu
5-arslanfb
6-siyahatmaca
7-mogli
8-polo34
9-szman
10-arjantinli69



Abilerim ablalarım bana bir tel nosu verin ki aksilik çıkarsa taa topkapıdan boşa gelmeyeyim.Birde beni de yazarsanız sevinirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst