14 haziranda beykoz a gidiyoruz( istenilen şekilde)

Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
kuyucadısı börek getiriyormusun şimdi sen? ona göre sabah börek yemeğe geleceğim nautilus un oraya :mrgreen:

ben natulıusa gelmiycem ama bana çok ters direk beykoza gçicem gelirsen yersin :p

hmm geziye katılan çoğu insan önceden tanıyor sanırım birbirlerini.. insanı soğutuyor bu durum biraz... :)
Bir de motorum var ama hiç motorcu tanımıyorum. Nasıl oluyor acep diğerleri...

ilk defa katılan arkadaşlarda var istersen sende gel :wiinkk:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
167
Özel mesajlarla burayı meşgul ediyorum kusura bakmayın. çünkü kimseye direk yazmama henüz izin vermiyor site, soru soramıyorum direk. :)
kalkabilirsem gelmeyi düşünüyorum. Biraz geç kalırsam çengelden direk aşağı inip orad geçmenizi beklemeyi düşünüyorum. Daha da geç kalırsam yada karşılaşmazsam beykozun altını üstüne getiricem heralde riva'ya kadar. :) Çok geç kalırsam gelmem.
bi de beni gören olursa seslenirse iyi olur. asosyalimdir emin olamazsam takılmam peşinize :)
he bi de uzak gidin başınıza bela olmayayım. 300 km tecrübem var henüz :D ama hiç düşmedim çok şükür.
Son birşey bilen varsa söyleyebilir mi oraya pikniğe getirmemiz gereken bişey var mı? yada payımıza düşen nedir alıp gelelim gelebilirsek... göremedim forumda böle bir bilgi. herkes şusunu busunu getirsin diye.
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Özel mesajlarla burayı meşgul ediyorum kusura bakmayın. çünkü kimseye direk yazmama henüz izin vermiyor site, soru soramıyorum direk. :)
kalkabilirsem gelmeyi düşünüyorum. Biraz geç kalırsam çengelden direk aşağı inip orad geçmenizi beklemeyi düşünüyorum. Daha da geç kalırsam yada karşılaşmazsam beykozun altını üstüne getiricem heralde riva'ya kadar. :) Çok geç kalırsam gelmem.
bi de beni gören olursa seslenirse iyi olur. asosyalimdir emin olamazsam takılmam peşinize :)
he bi de uzak gidin başınıza bela olmayayım. 300 km tecrübem var henüz :D ama hiç düşmedim çok şükür.
Son birşey bilen varsa söyleyebilir mi oraya pikniğe getirmemiz gereken bişey var mı? yada payımıza düşen nedir alıp gelelim gelebilirsek... göremedim forumda böle bir bilgi. herkes şusunu busunu getirsin diye.

açıkcası konuşulan bişey yok sanırım herkes kafasına göre bişey yapıcak en azından ben börek yapıcam :p olmazsa yarın aramızda toparlar sonra gider bi alış veriş yaparız. :wiinkk:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
167
bi dakika anlamadım. Saat 2.42 sen ayaktasın. Daha börek yapacaksın. Benim artık bu saatte kimse yazmaz dediğim ümitsiz mesaja cevap verdin.. ve de sabah 10'da nautilus'da olacaksın. sen uyuyor musun arada sırada... Ben de senin içtiğinden istiyorum :)
Kısmetse yarın görüşmek üzere. (son olarak forumda gördüğüm plakayı kaydedip yatayım bare)
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
bi dakika anlamadım. Saat 2.42 sen ayaktasın. Daha börek yapacaksın. Benim artık bu saatte kimse yazmaz dediğim ümitsiz mesaja cevap verdin.. ve de sabah 10'da nautilus'da olacaksın. sen uyuyor musun arada sırada... Ben de senin içtiğinden istiyorum :)
Kısmetse yarın görüşmek üzere. (son olarak forumda gördüğüm plakayı kaydedip yatayım bare)

ben natıulusa gitmiycem çok ters direk beykoza geçicem... böregide sabah yapıcam inşallah :p arayada biraz uyku sıkıştırıcam inşallah :p
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
167
süpürgeyle direk kolay tabi, yola ihtiyaç duymayınca insan ulaşım için... :)
Yukarıdan uçarken net görürsün. Görürsen beni ve bulamamışsam kimseyi haber ver bana nerdeler. :)
iyi geceler..
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Bu saatte ayaktaysam,10:00'da kalkmam mucize,helede Natilius'a gitmem ayrı bir olay:cherry:.Fakat Beykoz'da zaman geçirecekseniz sizi bi şekilde bulurum.Piknik olayı Beykoz'da sakat,fakat Anadolu Kavağında daha mantıklı.15dk daha gidin rahat edin.:cat:
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
Maalesef akşam gelişen bir durum nedeniyle gelemiyorum...
Üzgünüm, hepinize bol keyifler diliyorum...
 
Katılım
2 Tem 2008
Mesajlar
460
ben gelmedim ama feribot durumunu nasıl yaptınız ... çünkü pazar sefer olmuyor herhalde...
 
Katılım
1 Mar 2009
Mesajlar
100
evet arkadaşlar guzel bir gezi oldu (topcase ın ıcı domates suyu olmasına karsın) katılan herkeze teşekküler...



şuanda benım elımdekıler bunlar sabah ilk buluşmamız
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
pazar gunu ferıbot var :) bende eve geldım kollarım yanmıs sadece amele yanıgı :pr: evet resımler pls. bende bır kac tane var
Feribotu beklerken
1002556.jpg

resim213.jpg

Motorcu teyze :)
resim215.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
yav kuyucadısıyla buluşabildiniz mi beykoz'da? bana telini vermişti gece sana aktarmam için ama ben uyuyakaldığım için gelemedim :cherry:

resimleri etkinlik gezi fotoğrafları kısmına yeni bir başlık açarak yollayın arkadaşlar.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
bende arkadaşımız berke teşekkür ediyorum, grup disiplini içinde rüzgarsız bir havada boğaz boyunca geçen çok güzel bir gezi oldu ...
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
167
Merhaba. Ben gece gördüm geziyi. Biraz da katılımcılardan habersiz katılmayı düşündüm. Geciktiğim için sahile indim direk. Çengelköyden hareme kadar gidip geldim sizi göremedim. Sonra gezmiş olurum diye Beykoza gittim. Sonra dedim belki Anadolu kavağına gitmişlerdir. Oraya gittim. Sonuçta Riva'ya kadar gittim ama sizin göremedim.
Döndüm akşam tekrar beykoz yaparken, dönmekte olan bir grup vardı. Sanırım sizdiniz.
Nereye gittiniz?
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
evet ben senin motoru gördüm :) korna çaldın önümden gidenlere bir kere :)

keşke telefon numarası alsaydın önceden bizden, neyse bir daha ki sefere inşallah ...

yuşa tepesine çıktık, kaleye gittik, anadolu kavağının oradaki kalede piknik yaptık, sonra döndük, 7 motorduk ...
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
bende gordum hyosung :) donup takılsaydın pesımıze keske baska bır bulusmada ıns
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst