- Katılım
- 19 Ocak 2008
- Mesajlar
- 10,285
kuyucadısı börek getiriyormusun şimdi sen? ona göre sabah börek yemeğe geleceğim nautilus un oraya :mrgreen:
ben natulıusa gelmiycem ama bana çok ters direk beykoza gçicem gelirsen yersin
hmm geziye katılan çoğu insan önceden tanıyor sanırım birbirlerini.. insanı soğutuyor bu durum biraz...
Bir de motorum var ama hiç motorcu tanımıyorum. Nasıl oluyor acep diğerleri...
ilk defa katılan arkadaşlarda var istersen sende gel :wiinkk:

