- Katılım
- 14 May 2008
- Mesajlar
- 10,340
Kız bir günde evinde otur.:queen:
Kız bir günde evinde otur.:queen:
fırsat yokki :queen:
Senin motosikletin olduğunu düşünemiyorum araki seni bulasın.:queen:
Ben ve _MUSTAFA_ izmite gazlıcaz dönüşte büyük ihtimalle uğrarız.:cat:
niyeyse bende düşenemiyorum :queen:
motosikletimiz olsada oldugumuz yer yine dostlarımızın yanıdır :wiinkk:
Artık izleme cihazı takarız motosiklete nerdesin diye:queen:
gel hocam gel no problerm
geç dalganı sen pazar günü gelmede bak ben senle nasıl dalga geçiyorum![]()
her bir daveti görünce geleceğim diyesimgeliyor. lakin motor rodajda. sıkıntı çekermiyim bilmiyorum.
niyeyse bende düşenemiyorum :queen:
motosikletimiz olsada oldugumuz yer yine dostlarımızın yanıdır :wiinkk:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:05 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:04 AM ----------
çok seviniriz hocam :rendeer:
Güzel söz etmişsin..Kuyucadısı Ben bu sözü tuttum..:rendeer::rendeer:
Sizlere iyi eğlenceler..
Sen kanma bu lafa....:cat:
Sözün sahibi yorum yaparsa, ben yorum yaparım![]()
Güzel söz etmişsin..Kuyucadısı Ben bu sözü tuttum..:rendeer::rendeer:
Sizlere iyi eğlenceler..
Sen kanma bu lafa....:cat:
eyvallah tasarslan :rendeer:
hadi lennn gelmiyomuyuz![]()
arkadaşlar pazar gunu beykoz a bogaz turu yapıyoruz tüm mt ailesini bekliyorum
Tarih:14 haziran 2009 saat:10:00
Buluşma yeri Kadıköy nautilus önü
beykoz a dogru ufak bir gezi ve piknik organizasyonu yapılacaktır. isteyen arkadaşlarımız deniz şortlarınıda alarak deniz sezonunu açabilirler gezinin hemen arkasından ise muhteşem kız kulesı karşısında duraklama yaparak eşsiz manzara karşında sohbet edebileceklerdir tüm istanbul mt misafirim olarak davetlimdir.
not:kuyucadısı sayesinde tekrardan forum a döndum umarın istediginiz gibi bir yazı olmuştur...
gelecek olanlar:
1- kuyucadısı
2-eren erentürk
3-berk boyar(bennn)
4-ortadadogulu
5-arslanfb
6-siyahatmaca
7-mogli
8-polo34
9-szman
10-arjantinli69
Abilerim ablalarım bana bir tel nosu verin ki aksilik çıkarsa taa topkapıdan boşa gelmeyeyim.Birde beni de yazarsanız sevinirim.
tabi pm atarım sana numaramı :cat: