- Katılım
- 14 Nis 2008
- Mesajlar
- 5,242
Komple grinin meraklısı başka oluyor. Ankara'dan alıcı olursa aklımda bulunsun.
600F'ini VFR ile değiştiren İzmirli bir dostumda aynı şeyi söylemişti; torku, teknolojisi ve herşeyi ile memnun edebilecek bir makina fakat 600F'in sesinden vazgeçebilirsen demişti.
çok doğru söylemiş, sesden vazgeçmek bi mesele :salut: o nedenle fikrimi CBF1000 değiştirebilirim ama önce satmam lazım :mrgreen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:56 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:54 AM ----------
[/COLOR]
sağol dostum,
epey iyileştim hatta bugün motora atlayıp şehirlerarası yol bile yaptımözlemişim keretayı
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:56 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:54 PM ----------
vfr güzel bi tercih ama ben şahsım için 600ften sonra olabilecek son sport touring olarak gsxr1300 den başka ışık göremiyorum ama yeni kasa ve beyaz inşallah![]()
gsxr1300 çok süper bi makina :cat:
Son düzenleme: