- Katılım
- 16 Nis 2003
- Mesajlar
- 662
ya direk 600cc yle baslamak cok tehlikeli deilmi???!!
Canını ne kadar sevdiğinle alakalı.
Şöyle ki; canını çok seviyorsan yanmamasına özen gösterirsin. Yani 600 lükle bile başlasan kendini sürekli korur kollarsın. Alışana kadar gaz açmaz, 3000-5000 km ile "tamam ben oldum" demez, sürekli aklını başına devşirirsen sorun olmaz.
Yok ne canını sevmiyorsa ne de kendini bilmiyorsa kişi, maalesef kısa sürede hakkında bi kaza başlığı okuyabiliriz. Veyahut asla okuyamayız, sessiz sedasız kapatır çünkü motor defterini tamamen. En kötü olasılığı yazmak dahi istemiyorum...







