Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
ya direk 600cc yle baslamak cok tehlikeli deilmi???!!

Canını ne kadar sevdiğinle alakalı.

Şöyle ki; canını çok seviyorsan yanmamasına özen gösterirsin. Yani 600 lükle bile başlasan kendini sürekli korur kollarsın. Alışana kadar gaz açmaz, 3000-5000 km ile "tamam ben oldum" demez, sürekli aklını başına devşirirsen sorun olmaz.

Yok ne canını sevmiyorsa ne de kendini bilmiyorsa kişi, maalesef kısa sürede hakkında bi kaza başlığı okuyabiliriz. Veyahut asla okuyamayız, sessiz sedasız kapatır çünkü motor defterini tamamen. En kötü olasılığı yazmak dahi istemiyorum...
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
ya direk 600cc yle baslamak cok tehlikeli deilmi???!!

evet tehlikeli 50 cc likle yola başlaman daha uygun olur. gerci motoru nasıl kullanacağını bilmezden 50cc motor bile mezar ola biliyor. Ben dün şehir içinde bir mobilet kulanan birini gördüm sanki tüm yollar benim der gibiydi taki yanında beni görene kadar :)
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
dün ameliyat oldum safra kesemi aldırdım bakalım ne zaman motor binecek hale gelicem inşallah...
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Çok geçmiş olsun, bir an önce iyileşirsin umarım.:rendeer:
En kötüsü de motora binememek sanırım.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
çok sağolun. motor geçen haftadan beri kapının önünde yatıyor, acayip özledim. yarın dikişlerimi aldırdıktan sonra haftasonuna doğru ufaktan cilveleşmeye başlarım gibime geliyo :) noldu topik pasif gidiyo bu aralar bi de...???
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Arkadaşlar motorumu satlığa çıkardım, VFR800 almayı düşünyorum. İlgi duyanlar için haber verim dedim :)
http://www.sahibinden.com/tertemiz_2005_model_600f-23WQQaXQQ13565961WQQpXQQdisplayitem

2145yy1.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
hayırlısı olur inşallah. vfr kaç beygirdi bu arada. değer mi acaba epey bi fark vermeye. artıları nedir sence 600f e göre ??
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
hasanpinar0537 hayırlısı olsun, sıkışıklığım yok. o nedenle müşteri çıkarsa satarım çıkmazsa binerim :cat:
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
chopperrider geçmiş olsun babacan. Topik tabi pasifleşir :) yaz geldi ,yaz motorun üzerinden inemiyorumki yazı yazayım :):queen:
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
Komple grinin meraklısı başka oluyor. Ankara'dan alıcı olursa aklımda bulunsun.

600F'ini VFR ile değiştiren İzmirli bir dostumda aynı şeyi söylemişti; torku, teknolojisi ve herşeyi ile memnun edebilecek bir makina fakat 600F'in sesinden vazgeçebilirsen demişti.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
chopperrider geçmiş olsun babacan. Topik tabi pasifleşir :) yaz geldi ,yaz motorun üzerinden inemiyorumki yazı yazayım :):queen:

sağol dostum,
epey iyileştim hatta bugün motora atlayıp şehirlerarası yol bile yaptım :) özlemişim keretayı :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:56 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:54 PM ----------

Komple grinin meraklısı başka oluyor. Ankara'dan alıcı olursa aklımda bulunsun.

600F'ini VFR ile değiştiren İzmirli bir dostumda aynı şeyi söylemişti; torku, teknolojisi ve herşeyi ile memnun edebilecek bir makina fakat 600F'in sesinden vazgeçebilirsen demişti.


vfr güzel bi tercih ama ben şahsım için 600ften sonra olabilecek son sport touring olarak gsxr1300 den başka ışık göremiyorum ama yeni kasa ve beyaz inşallah:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst