Racer 200 mü Cbr 125 Mi Lütfen Yardım Edin

Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
Merhaba Arkdaşlar Ben Daha Önce Vitesli Motor Hiç Sürmedim Hep Scooter Filan Sürdüm Fakat Artık Büyük Vitesli Motor Olsun İstiyorum ve Araştırmalarıma Göre Şu Anda Piyasada Uygun Fiyat Olarak Racer 200 ve Cbr 125 i Görebiliyorum Siz Bana Bu 2 Motordan Hangisini tavsiye Edebilirsiniz ???
Dediğim Gibi İlk Defa Vitesli Motor Sürücem + Servis Olanağı En ucuz Parça Garantisi Filan Olarak Düşünürsek Hangisi Benim İçin Daha Uygun Olur Yardımcı Olursanız Sevinirim İyi Forumlar ^^ ...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
CBR ile Racer kıyaslanamaz bile.. İki Cinli model verseydin Racer derdim ama kesinlikle 100 de 1000 CBR diyorum.. Anla artık :p
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
276
cbr derim parçaları racer dan pahalıdır ama racer kadar çabuk dağılmaz cbr yolda bırakmaz yeterki benzinini ve bakımını aksatma
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
fakat ben dedıgım gıbı ılk defa vıteslı motor surucem ılk once racer200den baslayıp sonra cbr 125 dusunuyorum sız ne dersınız bu konuda ????? birde ankarada olanlar varsa yazabılırmı racer 200 buldum cok guzel hos duruyor ama ben cok fazla anlamam :( sadece surmesını cok sevıyorum bu konudada yardımcı olabılıcek arkadaslar - abıler varsa yardımcı olurlarsa cok mınnettar olurum
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
276
çok basit zorlanmazsız yarım saatte kaparsın ben geçen hafta sattım cbr mı alan arkadaşta hiç vitesli sürmemişti yarım saat eğitimden sonra kendisi işine gidip gelmeye başladı sen de zorlanmmazsın
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
birde bu racer 200 lerın farklı modellerı var s200 r2 fılan gıbı bunlardan hangılerını onerırsınız ????

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:13 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:12 PM ----------

abı ben daha once tokatta oturuyordum scooter ve eskı tıp peugeot 103 - 105 yanı nınja comra turunde tokatta bızı tanımayan yoktu cokda guzel surdugume ınanıyorum fakat dedıgım gıbı hıc vıteslı surmedım ne yapıcam bılmıyorum
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
276
racer hakkında bilgi paylaşım topiğine bakabilirsin benim s200 yada r2 serisi hakkındabilgim yok

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:19 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:17 PM ----------

birde bu racer 200 lerın farklı modellerı var s200 r2 fılan gıbı bunlardan hangılerını onerırsınız ????

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:13 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:12 PM ----------

abı ben daha once tokatta oturuyordum scooter ve eskı tıp peugeot 103 - 105 yanı nınja comra turunde tokatta bızı tanımayan yoktu cokda guzel surdugume ınanıyorum fakat dedıgım gıbı hıc vıteslı surmedım ne yapıcam bılmıyorum

fazla zorlanmazsın benim ilk motorumdu cbr 125 ve sıfıır aldım 9300 km bindim hızlıda sürüyordum ama insana güven veren bir motor hiç kazam olmadı allaha şükür
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
879
birde bu racer 200 lerın farklı modellerı var s200 r2 fılan gıbı bunlardan hangılerını onerırsınız ????

[/I][/B][/SIZE][/FONT]

tabiki racer 200s balancer falan takıldı ya biraz daha iyi.Onlardan tercih et sakın eski racer alma eger racer alacaksan:cat:
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
ya racer cbr den bıraz daha uygun su anda kı butcem racera bıraz daha uygun gelıyor ... o yuzden racer dusunuyorum aslında cbr de cok hos duruyor ama ne yapıcam bılmıyorum daha ehlıyetım bıle yok :(((

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:27 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:26 PM ----------

http://www.sahibinden.com/kelepir_motor-90WQQaXQQ14161010WQQpXQQdisplayitem linkteki racer sizce nasıl ?????
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
ne cbr ymıs be herkez cbr dıor :( bu gıdısle racer almadan racerdan soguyacam :(
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
195
Abi racer ın neresini begendin ya adamı yolda bırakır o motor cbr al memnun kalmassan(ki böyle birşy mümkün değil) racer düşün
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kanuni ve honda karşılaştırması pek doğru değil sanırm. yukardakiler de aynı şeyi söylemiş.. hayat onda :bounce:

bu arada nick84 sana yardım eder . cbr nin kitabını yazdı :) şimdi baskıya yetiştirmeye çalışıyo :D
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
864
yakından inceledigin bir motormu bu racer,ben 12 senedir kanuninin motorlarını kullanıyorum 5 degişik modelini kullandım vede çok memnunum ( 2006 önce modelleri ) ama inan bu racer kadar uydurma şişirilmiş bi makina görmedim adamlar görsel olarak bişeyler yapmak adına saçmalamak tan başka bişey yapmamışlar ..zevkler tartışılmaz tabi ..
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
anladım sızlerı fakat dedıgım gıbı fıyatlara bakınca racer bıraz daha uygun geldı bana ... en azından su anda ogrencı olarak bırıktırdıgım parayla racetrı almam daha kolay olucaktır ... + bu racer 200 de egzos sesi buyuk yarıs motorlarına kıyaslayarak nasıl cıkıyor bırde motor devır masrafları ne kadar :( bu konudada bılgılendırırsenız cok mınnettar olurum
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
175
cbr tabiki japon makina bu sorun çıkartmaz kolay kolay, al benzinini yağını koy bin
bu arada eğer para sıkıntısı varsa 1-2 ay daha bekle az daha para biriktir öyle cbr al derim ben
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
Cbf 150 yi düşünmüyormusun.:cat:

abi tabikide dusunuyorum ama maddı sorunlar :( zaten evdekıler kızıyor motor almama onlar hıc yardım etmezler bu konuda .. daha once 150zat vardı fakat babam yakalandı motor gıttı kzıdı gıdıp borcunu odeyıp gerıde almadı artık motor almam dıyor bendekı parada ancak racera yeter bıraz daha para bırıktırıyım desem bu seferde yaz bıter :( ne yapıcam sasırdım bır ara seyhan 125 fılan alıyım dedım bıraz para bırıktırıyım cbr 125 alırım dedım ama bu seferde seyhanın elımde patlamasından korktum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:00 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:59 PM ----------

cbr tabiki japon makina bu sorun çıkartmaz kolay kolay, al benzinini yağını koy bin
bu arada eğer para sıkıntısı varsa 1-2 ay daha bekle az daha para biriktir öyle cbr al derim ben

dostum o zamana kadarda yaz bıtıcek :( zaten ben ankarada yasıyorum soguk bır sehır :( yaz nasıl gelıyor nasıl bıtıryor bellı bıle olmuyor :(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst