B-A-N-U ve E-M-R-E NİŞAN TÖRENİ HAKKINDA. .

Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
captionit073127I240D31.jpg


:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:

Harikasın, çok teşekkürler... :rendeer: :rendeer: :rendeer:
(pembe benim en çok sevdiğim renk)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:51 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:49 PM ----------

ömrü boyu mutluklular, Allah bir yastıkta kocatsın...

Teşekkür ederiz... :rendeer:
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
bizde davetlimiyiz

hediye almassan gelebilirsin abi :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen::wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:25 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:23 PM ----------

Hiçte etmiyorsun Yalan söyleme Zaten üstümüzde karabulutlar dolaşıyor .Yengemin sözünden sakın çıkma haaaaa.:cat:

doğru valla hepimiz dikkatli olalım 0 risk en sağlıklı sürüş :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst