B-A-N-U ve E-M-R-E NİŞAN TÖRENİ HAKKINDA. .

Katılım
23 Mar 2009
Mesajlar
2,946
neyiii? diye sorsam sazan muammelesi yapıcaksınız onun için sormuyorum :p

ama sen genede söyle içinde kalmasın :p



onun için sana gözümüz gibi bakıyoruz hem neslin tükeniyo hem tarihi değer taşıyosun daha ne olsun :queen:

neslini devamı burada şüphesi olan varmı
cadı, bosphorus cadısı
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Kelaynak ha
Çağla kavgada söylenmez bu laf ya ne yaptın sen.:p:queen:

Çağla ben Renk körüyüm.:cat:

kavgada söylemem zaten... kavgada direk kaçarım lafla vakit kaybetmeye gerek yok :queen:

tarihi derken kaç yüzyıllık bu ....

uzmanlar araştırıyolar hala bulamadılar :queen:

neslini devamı burada şüphesi olan varmı
cadı, bosphorus cadısı

şüpheyi kendi duyuyo selçuk neslim tükeniyo diyo :p

şştttt noluyo burda nişanlanamadınız mı siz hala:farao:

keller saçı olanların saçlarını yolmaya çalışıyo (kıskanıyolar) :queen:
 
Katılım
27 Nis 2008
Mesajlar
1,137
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Evet ya hava fenaz bozdu bence akşam kabataş yalan olur... :silent:



Teşekkürler... :rendeer:

hava ögdene sonra düzelir belki umudumuzu kaybetmiyelim :p

sus sus cigerim yanıyo gitti çekirdekler ühüüü:salut:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:18 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:16 PM ----------



hmmm o zaman bana az müsade... ben bi bone bulup geliyim nolmaz nolmaz:p

kaçma gel 3 tel saçınıda sen feda et :p

ya akşam görüşelim ama yaa özledim ben hepiciginizi :salut:
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
canım bizde bi yerde oturuz ne var ille sahilde mi oturcaz allah allah..alışmışlar çayır çimene çıkaramıyoruz bunları ..
saldım çayıra allah kayıra
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
canım bizde bi yerde oturuz ne var ille sahilde mi oturcaz allah allah..alışmışlar çayır çimene çıkaramıyoruz bunları ..
saldım çayıra allah kayıra

Allah' ım ya o kadar çekirdek yeme sonra sivilce çıkar oranda buranda...



Ya canım ben diyorum ki kabataşı iptal edip başka bir yere mi gitsek napsak hava açmazsa tabi... :silent:

ikinizede katılıyorum aklımı okuyosunuz :cat:
akşam buluşuyoruz o vakit :rendeer:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
banucum emrecim allah tamamını erdirsin :rendeer: yeni gördüm daha 26sına elimden geldiğinde bi iş felan sokmamaya çalışacam :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst