B-A-N-U ve E-M-R-E NİŞAN TÖRENİ HAKKINDA. .

Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
bak siz benim adımı ayaklar altına yazarak yada dilek tutup kurdale yutturarak evlenmeme sebep olursanız ve yahut bu dileğiniz tutarda ben kurdaleyi yuttuğum güne lanet edersem ve erkek bi çocuğunuz olursa... sünnetini ben yapıcam onun ona göre ii düşünün doğru karar verin... pink diyorum anlatabildim umarım:bounce:

O zaman seni yanına bile yaklaştırmam kaldı ki sünnet edecekmiş pehhh :bounce: :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:41 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:38 PM ----------

Allah tamamına erdirsin ben ayhan abiniz emrenin iş yerinin ordan :rendeer:

Ayhan Abicim çok Teşekkür ederiz... :rendeer: Gelmezsende sana küseriz yani... :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
bana kalsa iki yüzük olayı kapatırdım banun ailesi yetmiyo gibi bizimkilerde bi tane oğlumuz var nişanıda yapalım felan diyince iş bu hali aldı :mrgreen:

Zaten biricik kızımız-oğlumuz ayağına her istedikleri oluyor maşallah. :queen:

Sen en güzelini yapmışsın valla bizde öyle yapmayı çok istedik ama napalım işte :silent: :mrgreen:

Kısmet canım. Allah neşenizi hiç bozmasın....:rendeer:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Tebrikler, bir ömür boyu mutluluklar...ALLAH cc İki yastıkta kocatsın:rendeer: Emreyide Bizim saflara kattık .Yaşasın Ama yinede üzülüyorum Emreye len hayatını yaşasana biraz...:p:cherry::queen:
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
banucuk kardeşine geçmiş olsun tekrar :rendeer:

Teşekkürler Abi... :rendeer:

Tebrikler, bir ömür boyu mutluluklar...ALLAH cc İki yastıkta kocatsın:rendeer: Emreyide Bizim saflara kattık .Yaşasın Ama yinede üzülüyorum Emreye len hayatını yaşasana biraz...:p:cherry::queen:

Teşekkürler Korkut Abi :rendeer:

Şimdiden tebrikler, bir ömür boyu mutluluklar...

Teşekkür ederiz... :rendeer:

şimdiden tebrikler arkadaşlar:rendeer:

Teşekkürler...
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
aminnnn (istisnalar hariç :p)

banu o bekarların başını yakacak saten kaç top kurdele aldı biliyomusun sen :p
ayakkabılarıda 3 numara büyük aldı liste uzun diye saten :queen:

Aman Çağlacım, dur çaktırma, kaçmasın kuşlar... :bounce: :cherry: :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Len sen belamısın zabah zabah.:cyclopsan

bu sabahtatlı yedi kahvaltıda:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:19 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:18 AM ----------

Aman Çağlacım, dur çaktırma, kaçmasın kuşlar... :bounce: :cherry: :cherry:

kuş he benden olsa olsa baykuş olur :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:20 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:19 AM ----------
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst