B-A-N-U ve E-M-R-E NİŞAN TÖRENİ HAKKINDA. .

Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
kimse inanamıyo nişanlanıcağıma o kadar mı serseri duruyorum arkadaş :cherry:

o kadar diyorum sana aşkım biraz ağır ol diye ama nerdeeee :mrgreen:

ne demek banucuk ben şindilik sorun yok zaten yaz geldi :queen:

Sağol Abi... :rendeer:

Zafer duydun zilin sesini... Artık yerin 2 numara :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:23 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:22 PM ----------

serserilikten değil emre... akıllı duruyodun ne bilelim beklemiyoduk :queen::queen::queen:

Artık 2 numaradasın hahahaahaha devam et böyle :queen:

Allah tamamına erdirsin gencleri...:p

Teşekkür ederiz :rendeer:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Allah mutlu mesut etsin, tamamına erdirsin. :rendeer:
Nişan düğün salonun da olacaksa, düğün çırağan da mı ? :queen:
 
Katılım
27 Nis 2008
Mesajlar
1,137
Zafer duydun zilin sesini... Artık yerin 2 numara :queen:

bak siz benim adımı ayaklar altına yazarak yada dilek tutup kurdale yutturarak evlenmeme sebep olursanız ve yahut bu dileğiniz tutarda ben kurdaleyi yuttuğum güne lanet edersem ve erkek bi çocuğunuz olursa... sünnetini ben yapıcam onun ona göre ii düşünün doğru karar verin... pink diyorum anlatabildim umarım:bounce:
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
Biz evde taktık. :p Sonuçta taktık ne yani beni hor mu görüyosun ? :queen:
:p:queen:

bana kalsa iki yüzük olayı kapatırdım banun ailesi yetmiyo gibi bizimkilerde bi tane oğlumuz var nişanıda yapalım felan diyince iş bu hali aldı :mrgreen:
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
Biz evde taktık. :p Sonuçta taktık ne yani beni hor mu görüyosun ? :queen:

Aha valla siz ikiniz benim üstüme geliyosunuz haaa.:mrgreen: Direk nikahtan gitmek istiyorum hocam caiz midir ? :p:queen:

Sen en güzelini yapmışsın valla bizde öyle yapmayı çok istedik ama napalım işte :silent: :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:36 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:35 PM ----------

bana kalsa iki yüzük olayı kapatırdım banun ailesi yetmiyo gibi bizimkilerde bi tane oğlumuz var nişanıda yapalım felan diyince iş bu hali aldı :mrgreen:

Aynen... :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst