- Katılım
- 22 Kas 2008
- Mesajlar
- 2,354
tamam ozaman pinke geçeriz....bakle bizi..:rendeer:
zafer'ide alın :queen: :queen:
tamam ozaman pinke geçeriz....bakle bizi..:rendeer:
aşkım marmarise 150Zc ile mi gidicez ? Nexus 500i.e. :cat:
kimse inanamıyo nişanlanıcağıma o kadar mı serseri duruyorum arkadaş :cherry:
kabataş sahil yalan olur...
zafer'ide alın :queen: :queen:
gürkan abi benim düğün hediyem bu mu sence :farao: lütfen darılırım . .
Allah tamamına erdirsin gencleri...![]()
kimse inanamıyo nişanlanıcağıma o kadar mı serseri duruyorum arkadaş :cherry:
ne demek banucuk ben şindilik sorun yok zaten yaz geldi :queen:
serserilikten değil emre... akıllı duruyodun ne bilelim beklemiyoduk :queen::queen::queen:
Allah tamamına erdirsin gencleri...![]()
Allah mutlu mesut etsin, tamamına erdirsin. :rendeer:
Nişan düğün salonun da olacaksa, düğün çırağan da mı ? :queen:
Allah mutlu mesut etsin, tamamına erdirsin. :rendeer:
Nişan düğün salonun da olacaksa, düğün çırağan da mı ? :queen:
Zafer duydun zilin sesini... Artık yerin 2 numara :queen:
cadı sen bu saatte oraya gelemessin bak diyorum sana:wiinkk::bounce:
bi kaç yerden teklif geldi şuan değerlendiriyorum :cherry: çırağan 3. sırada demedi deme :wiinkk:
Teşekkürler, Bakıcaz artık... :cherry: :queen:
bi kaç yerden teklif geldi şuan değerlendiriyorum :cherry: çırağan 3. sırada demedi deme :wiinkk:
Aha valla siz ikiniz benim üstüme geliyosunuz haaa.:mrgreen: Direk nikahtan gitmek istiyorum hocam caiz midir ?:queen:
Biz evde taktık.Sonuçta taktık ne yani beni hor mu görüyosun ? :queen:
:queen:
Biz evde taktık.Sonuçta taktık ne yani beni hor mu görüyosun ? :queen:
Aha valla siz ikiniz benim üstüme geliyosunuz haaa.:mrgreen: Direk nikahtan gitmek istiyorum hocam caiz midir ?:queen:
bana kalsa iki yüzük olayı kapatırdım banun ailesi yetmiyo gibi bizimkilerde bi tane oğlumuz var nişanıda yapalım felan diyince iş bu hali aldı :mrgreen: