- Katılım
- 4 Kas 2008
- Mesajlar
- 331
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar; Siz maddi açıdan müsait olsanız hangi Model motosiklet ve ne marka egzost taktırırdınız bu 4 silindirli asfalt harikalarına
buyrun resimler:
-Motor seçenekleri;Gsr600,Fazer s2 600 Abs,CB600f Hornet Abs,KAWASAki z750 Abs
-Egzost seçenekleri ise:Yoshimura,devil,Akrep,Leo vinçe.
REsimler




Buyrun o nacizane yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim yorum yazan arkadaşalarıma ;
-Örnek ;Motosiklet ve Gönlünüzden geçen hangisini taktırayım dediğiniz eksoz markası ile cvp atınız Kolay gelsin
-Motor seçenekleri;Gsr600,Fazer s2 600 Abs,CB600f Hornet Abs,KAWASAki z750 Abs
-Egzost seçenekleri ise:Yoshimura,devil,Akrep,Leo vinçe.
REsimler




Buyrun o nacizane yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim yorum yazan arkadaşalarıma ;
-Örnek ;Motosiklet ve Gönlünüzden geçen hangisini taktırayım dediğiniz eksoz markası ile cvp atınız Kolay gelsin