- Katılım
- 14 May 2007
- Mesajlar
- 2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
savcı sana hangi gerekçeyle bu şekilde davrandıki? hakkını hakkın olanı istemek mi hatan?
Saygıdeğer forum arkadaşım iyi akşamlar öncelikle
hiç bir saygısızlığım olmadı ,bana savcılığa çağrı mektubu geldi tahmin ettim bu olayla ilgili çağırıldığımı ,çünkü çok şükür Allah kimseyi düşürmesin bu tür yerlerle işi olabilecek bir insan değilim işim var gücüm var ve sorumluluk sahibi olduğum bir ailem var ,neyse gittim bana dosyayı elime tutuşturup savcının karşısına çıkardılar,günaydın savcı bey dedim kibar bir şekilde ben başka hiç bir şey söylemeden bana dediki motorun alıp kullanılmış ve bulunmuş kullanıyormusun şuan dedi ,evet kullanıyorum dedim ,niye davacısın dedi ,ben şaşkınlıkla dedimki efendim motorum şu tarihte çalındı ve şu tarihte bulundu ve ben o geçen süre içersinde maddi manevi çok sıkıntılar çektim tekrar kullanılacak hale getirene kadar 3 milyar para harcadım ve üzüntüden mide rahatsızlığı geçirdim ,bu yaşadıklarımdan sonra olmasamıydım dedim ondan sonra beni azarlarcasına tamam ol kardeşim yarın bir gün mahkemeye gelirsin ,uğraşırsın ve o hırsızlarla yüzleşirsin görürsün günün dedi ,sen boş adamsın galiba bunlarla uğraşacak kadar diyip başka bir şey söylememe fırsat bırakmadan züttür edercesine çıkardı beni odasından inan o an insanlığımdan ve bu ülkenin vatandaşı olmaktan utandım yerin dibine girdim ama ne yapacaksın işte daha fazla başıma iş almadan sustum çıktım gittim mecidiyeköye kadar yürüdüm gözlerim dolu dolu ...
İşin özü şu
Ateş düştüğü yeri yakar kimseye anlatamazsın derdini...