diger başlığada yazdım burayada yazıyorum birçok şey için motosiklet kullananlar miting gösteri toplanma gibi etkinlikler yapıyor bunun icinde bir etkinlik yapılamazmı hem medyanın ilgisini ceker hemde polislerin daha sonrada toplu olarak savcılığa gidilir
:cat::cat::cat::cat::cat:eylem yapsak miting düzenlesek neolucakki? ne zaman önemsendik? ne zaman bizi dinlediler? :farao:
deneme amaçlı bir anda mesela bin kişinin savcılığa suç duyurusu yaptığını düşünsene yoksa hergün biri çalıntı başlığı açar durur
ben çıktı aldım afişlerden 50 tane dağıtalım bu akşam varmı gelen benle
Birde devlet besliyor bunları ya en çokta o koyuyor insana..
:cat::cat::cat::cat::cat:
örnk kapkaççılar o kadar kişiyi yaraladılar bi çanta için o kadar gündeme geldi.Ne deişti 6 ay yat çık.Çoğu zaten işsiz güçsüz çalarsa onla yaşıyo yakalanırsa 6 ay devlet bakıyor:
deneme amaçlı bir anda mesela bin kişinin savcılığa suç duyurusu yaptığını düşünsene yoksa hergün biri çalıntı başlığı açar durur
O bin kişiyi nasıl toplayacaksın. Organizasyonlarda bile zor toplanıyoruz...
diger başlığada yazdım burayada yazıyorum birçok şey için motosiklet kullananlar miting gösteri toplanma gibi etkinlikler yapıyor bunun icinde bir etkinlik yapılamazmı hem medyanın ilgisini ceker hemde polislerin daha sonrada toplu olarak savcılığa gidilir
Sizi anlıyorum ve önerinizden dolayı şahsım adıma teşekkür ediyorum ancak motorsiklet hırsızlığı ile yakından tanıştığımdan ve yaşadığım şeylerden dolayı şunu hatırlatmak istiyorum Burası Türkiye unutmayalım çok gayret göstermek lazım bazı şeyleri bu ülkede düzeltmek için inşallah ogünlerde gelir ..ne demek istiyorum kısaca ifade edeyim motorum çalınıp bulunduktan sonra ,üzerinde yakalanan kişi hakkında davacı oldum ve tam bir sene sonra savcılığa çağrıldım konu ile ilgili ve ne oldu biliyormusunuz savcı bir beni dövmediği ve züttür etmediği kaldı davacı oldum diye sıradan bir vatandaş olduğum için söyledikleri karşısında gıkımı çıkaramadım .. ama öyle doldumki o an neler düşündüm bir bilsem ,ilk düşündüğüm bir bakan bir siyasetçi yakınım olsaydı keşke oldu anlıyormusun beni ..
:cat::cat::cat::cat::cat:
örnk kapkaççılar o kadar kişiyi yaraladılar bi çanta için o kadar gündeme geldi.Ne deişti 6 ay yat çık.Çoğu zaten işsiz güçsüz çalarsa onla yaşıyo yakalanırsa 6 ay devlet bakıyor:
korkut bak bütün sinirimi senden alırım şimdi.... 1000 dediysek 1000 olmak zorundamı 500 olur 100 olur ne fark eder... maksat bişey yapmak çaba göstermek :bounce: