34 TH 9767 plakalı CBR600F motorum çalınmışdır

Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
GünceL.
Çalınan Motor hakkında...

1.Motorun üzerinde shoei stickerları var ön çamurlukta ve arka tekerin oradaki şasi de...
2.Motorun üzerinde orjinal olmayan yoshimura tüp egzoz var
3.Ön camı siyah
4.Sol aynada az belli olucak şekilde kaynak mevcut,
5.Arka plakalık kesik ve plaka kurğun altında,
6.Sol grenajında diz bölgesine yakın kısmında ufak çizikler var,
7.Ön kafa kısmında farın hemen kenarında (motorun yan kısmında kalıyor) çizik var,
8.Motorun gidonunun orada bir nazar boncuğu asılıydı..
9.Üzerinde beyaz far mevcut.
10.Anahtarın takıldığı kısımda gidonda anahtarın yapmış olduğu izler vardır...
11.CBR yazılı tank pad ve CBR yazılı elcikler mevcut.


Motorun fotoğrafları

n6463566605856962255.jpg


n6463566605856973691.jpg


n6463566605856996276.jpg
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
gecmiş olsun umarım en kısa zamanda bulunur...kaskosu yokmuydu acaba , bu motorları paraya kıyıp kasko yaptırmak sart sanırım..cunku netten deli gibi cıkma parca satılıyor buda motor hırsızlıgını cazip kılıyor...keşke güzel oldugu kadar da huzurlu yasayabilecegimiz bir ülkemiz olsaydı....güncell:cat:
 
Katılım
24 Ara 2008
Mesajlar
660
diger başlığada yazdım burayada yazıyorum birçok şey için motosiklet kullananlar miting gösteri toplanma gibi etkinlikler yapıyor bunun icinde bir etkinlik yapılamazmı hem medyanın ilgisini ceker hemde polislerin daha sonrada toplu olarak savcılığa gidilir
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
diger başlığada yazdım burayada yazıyorum birçok şey için motosiklet kullananlar miting gösteri toplanma gibi etkinlikler yapıyor bunun icinde bir etkinlik yapılamazmı hem medyanın ilgisini ceker hemde polislerin daha sonrada toplu olarak savcılığa gidilir

eylem yapsak miting düzenlesek neolucakki? ne zaman önemsendik? ne zaman bizi dinlediler? :farao:
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
eylem yapsak miting düzenlesek neolucakki? ne zaman önemsendik? ne zaman bizi dinlediler? :farao:
:cat::cat::cat::cat::cat:
örnk kapkaççılar o kadar kişiyi yaraladılar bi çanta için o kadar gündeme geldi.Ne deişti 6 ay yat çık.Çoğu zaten işsiz güçsüz çalarsa onla yaşıyo yakalanırsa 6 ay devlet bakıyo:pr:
 
Katılım
24 Ara 2008
Mesajlar
660
deneme amaçlı bir anda mesela bin kişinin savcılığa suç duyurusu yaptığını düşünsene yoksa hergün biri çalıntı başlığı açar durur
 
Katılım
23 Ocak 2009
Mesajlar
944
ben çıktı aldım afişlerden 50 tane dağıtalım bu akşam varmı gelen benle

neden olmasın kadir uzak degiliz beni ul evdeyim bu akşam

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:06 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:06 PM ----------

Birde devlet besliyor bunları ya en çokta o koyuyor insana..

ewt abi hiç sorma birde polis boşver bulsak ne olucakki birde bunlar sonra başına bela olur gibi sözler söylemesi kahrediyor insanı
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
:cat::cat::cat::cat::cat:
örnk kapkaççılar o kadar kişiyi yaraladılar bi çanta için o kadar gündeme geldi.Ne deişti 6 ay yat çık.Çoğu zaten işsiz güçsüz çalarsa onla yaşıyo yakalanırsa 6 ay devlet bakıyo:pr:

aynen öyle arkadaşım :cat:

deneme amaçlı bir anda mesela bin kişinin savcılığa suç duyurusu yaptığını düşünsene yoksa hergün biri çalıntı başlığı açar durur

denmekte fayda var. en azından elimizden geleni yaptık diyebilriz boş boş izlemekten iyidir olup biteni
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
diger başlığada yazdım burayada yazıyorum birçok şey için motosiklet kullananlar miting gösteri toplanma gibi etkinlikler yapıyor bunun icinde bir etkinlik yapılamazmı hem medyanın ilgisini ceker hemde polislerin daha sonrada toplu olarak savcılığa gidilir


Sizi anlıyorum ve önerinizden dolayı şahsım adıma teşekkür ediyorum ancak motorsiklet hırsızlığı ile yakından tanıştığımdan ve yaşadığım şeylerden dolayı şunu hatırlatmak istiyorum Burası Türkiye unutmayalım çok gayret göstermek lazım bazı şeyleri bu ülkede düzeltmek için inşallah ogünlerde gelir ..ne demek istiyorum kısaca ifade edeyim motorum çalınıp bulunduktan sonra ,üzerinde yakalanan kişi hakkında davacı oldum ve tam bir sene sonra savcılığa çağrıldım konu ile ilgili ve ne oldu biliyormusunuz savcının bir beni dövmediği ve züttür etmediği kaldı davacı oldum diye sıradan bir vatandaş olduğum için söyledikleri karşısında gıkımı çıkaramadım .. ama öyle doldumki o an neler düşündüm bir bilsen,ilk düşündüğüm bir bakan bir siyasetçi yakınım olsaydı keşke oldu anlıyormusun beni ..
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Sizi anlıyorum ve önerinizden dolayı şahsım adıma teşekkür ediyorum ancak motorsiklet hırsızlığı ile yakından tanıştığımdan ve yaşadığım şeylerden dolayı şunu hatırlatmak istiyorum Burası Türkiye unutmayalım çok gayret göstermek lazım bazı şeyleri bu ülkede düzeltmek için inşallah ogünlerde gelir ..ne demek istiyorum kısaca ifade edeyim motorum çalınıp bulunduktan sonra ,üzerinde yakalanan kişi hakkında davacı oldum ve tam bir sene sonra savcılığa çağrıldım konu ile ilgili ve ne oldu biliyormusunuz savcı bir beni dövmediği ve züttür etmediği kaldı davacı oldum diye sıradan bir vatandaş olduğum için söyledikleri karşısında gıkımı çıkaramadım .. ama öyle doldumki o an neler düşündüm bir bilsem ,ilk düşündüğüm bir bakan bir siyasetçi yakınım olsaydı keşke oldu anlıyormusun beni ..

savcı sana hangi gerekçeyle bu şekilde davrandıki? hakkını hakkın olanı istemek mi hatan?
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
:cat::cat::cat::cat::cat:
örnk kapkaççılar o kadar kişiyi yaraladılar bi çanta için o kadar gündeme geldi.Ne deişti 6 ay yat çık.Çoğu zaten işsiz güçsüz çalarsa onla yaşıyo yakalanırsa 6 ay devlet bakıyo:pr:

son değişen yasa ile kapkaç cezasını agır cezada yargıladıklarından verilen ceza agırlaştı ve şu anda gördügümüz kadar kapkaç yok denicek kadar azaldı:
sonuş olarak cezaları biraz agırlaştırsalar mesela benim motorsikletimi çalan şahsa ver 24 yıl girsin içeri örnek teşkil etsin bakalım bişeyler degişir heralde:rendeer:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
korkut bak bütün sinirimi senden alırım şimdi.... 1000 dediysek 1000 olmak zorundamı 500 olur 100 olur ne fark eder... maksat bişey yapmak çaba göstermek :bounce:

Ben sadece fikrimi söyledim niye bu kadar tepkilisin anlamadım.??:silent: Bende istiyorum bir şeyler yapmak bu şerefsizlerin yaptıkları yanına kar kalmasın diye.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst