motorum hala gelmedi evrak sorunu

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba arkadaşlar, siyah ybr 250 almıştım, bana aksesuar konusunda yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim, ben motorum gelecek düşüncesiyle motoruma aksesuarlar sipariş etmiştim.
Ama dün beldeyamadan gelen telefonla şok oldum, motorlar ellerinde olmasına rağmen evrak sorunları olduğu için bayiye gönderemiyorlarmış, haziranın 20 sinde geleceğini söylediler, içime bir kurt düştü ötv indirimi haziran 15 de sona ereceği için acaba bizden fiyat farkımı alacaklar, bayiyi aradım, sorun değil ben 20 sine kadar bekleyebilirim, ama işallah fiyat farkı almassınız dedim, bayideki adam fiyat farkı almayacağını söyledi, bakalım sonuç ne olacak bekliyoruz, işallah motoruma 20 sinde kavuşup, sizlere test edip bol bol bilgi vericem :cat:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Her şey tamamda bellide olmaz .Adam demesin alırken bende alınmıyacak biliyordum ama yapabileceğim bir şey yok farkı almak zorundayız gibilerinden..Bence işi garantiye al git detaylıca konuş.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah yardımcın olsun... Sana günler geçmez şimdi....
aynen günler geçmiyecek gibi, :pale:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:57 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:55 AM ----------

Her şey tamamda bellide olmaz .Adam demesin alırken bende alınmıyacak biliyordum ama yapabileceğim bir şey yok farkı almak zorundayız gibilerinden..Bence işi garantiye al git detaylıca konuş.
evet belli olmaz, bayideki adam fiyat farkı almayacağını söyledi, bide babamın arkadaşı bilemiyorum ama babamada ters yapacağını sanmıyorum, bakalım göreceğiz:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst