Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 27 Mar 2009
- Mesajlar
- 526
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba arkadaşlar, siyah ybr 250 almıştım, bana aksesuar konusunda yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim, ben motorum gelecek düşüncesiyle motoruma aksesuarlar sipariş etmiştim.
Ama dün beldeyamadan gelen telefonla şok oldum, motorlar ellerinde olmasına rağmen evrak sorunları olduğu için bayiye gönderemiyorlarmış, haziranın 20 sinde geleceğini söylediler, içime bir kurt düştü ötv indirimi haziran 15 de sona ereceği için acaba bizden fiyat farkımı alacaklar, bayiyi aradım, sorun değil ben 20 sine kadar bekleyebilirim, ama işallah fiyat farkı almassınız dedim, bayideki adam fiyat farkı almayacağını söyledi, bakalım sonuç ne olacak bekliyoruz, işallah motoruma 20 sinde kavuşup, sizlere test edip bol bol bilgi vericem :cat:
Ama dün beldeyamadan gelen telefonla şok oldum, motorlar ellerinde olmasına rağmen evrak sorunları olduğu için bayiye gönderemiyorlarmış, haziranın 20 sinde geleceğini söylediler, içime bir kurt düştü ötv indirimi haziran 15 de sona ereceği için acaba bizden fiyat farkımı alacaklar, bayiyi aradım, sorun değil ben 20 sine kadar bekleyebilirim, ama işallah fiyat farkı almassınız dedim, bayideki adam fiyat farkı almayacağını söyledi, bakalım sonuç ne olacak bekliyoruz, işallah motoruma 20 sinde kavuşup, sizlere test edip bol bol bilgi vericem :cat: