Yamaha Yamaha X-Max 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Eki 2008
Mesajlar
55
bende aranıza bir x-max alarak katıldım ilk motorum burgman400 ardından 650 ye geçiş yaptım gerçekten unutamayacağım bir motor ancak sıkıntılardan dolayı 2. yazında satmak zorunda kaldım 10 gün önce de tavsiye üzerine x-max aldım-06 çook temiz bir motor ve hakkaten övgüyü hakediyor ancak biraz yorucu olduğunu söyleyebilirim herkese saygılar

Slm Aris,hayırlı ugurlu olsun,kazasız belasız iyi surusler.Biraz yorucu,demenin sebebi nedir acaba? Bende x max almayı dusunuyorum ve ilk motorum olucagı için tereddut yasıyorum agırlıgı ve boyutlarıyla ilgili.
 
Katılım
3 Eyl 2008
Mesajlar
932
bende aranıza bir x-max alarak katıldım ilk motorum burgman400 ardından 650 ye geçiş yaptım gerçekten unutamayacağım bir motor ancak sıkıntılardan dolayı 2. yazında satmak zorunda kaldım 10 gün önce de tavsiye üzerine x-max aldım-06 çook temiz bir motor ve hakkaten övgüyü hakediyor ancak biraz yorucu olduğunu söyleyebilirim herkese saygılar

Hoş geldin! İyi günlerde kullanman dileğiyle...

Sayımız artıyor, ne güzel! :) Artık bir gezi falan organize etsek, en azından İstanbul'daki Xmax kullanıcıları olarak?!
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
270
arkadaşlar merhaba

yeni aldığım x-max'im ile aranızdayım.

herkese kazasız sürüşler...

bende aranıza bir x-max alarak katıldım ilk motorum burgman400 ardından 650 ye geçiş yaptım gerçekten unutamayacağım bir motor ancak sıkıntılardan dolayı 2. yazında satmak zorunda kaldım 10 gün önce de tavsiye üzerine x-max aldım-06 çook temiz bir motor ve hakkaten övgüyü hakediyor ancak biraz yorucu olduğunu söyleyebilirim herkese saygılar

teşekkürler,paylaşımcı ve katılımcı olmanız dileğiyle..
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
eses2634 ve aris nickli arkadaşlarımızın motosikletlerine herzaman keyifle ve kazasız belasız binmelerinin nasip olmasını dilerim,güle güle kullanın
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
arkadaşlar tüketim konusunda yeni bir rekor kırdım :) pazar günü yaptığım gezide 2 kişiyle ortalama 70-80km arası giderek 3,03 litre benzinle 100km gittim en az yaktığı aralık bu,90km nın üzerindeki sürüşlerde bu tüketim yüzde 10 artıyor eğer 110-120 civarında gidersemde 100kmde 3,4 litreye kadar çıkabiliyor tüketim
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
126
Arkadaşlar geçen hafta yurtdışında xmax 125 kiraladım siyah beyaz renkte.Şansıma mı bilmiyorum ama bana verdikleri motor sıfır km idi ilk binen ben oldum çok hoşuma gitti 2 kişi kullanmamıza ragmen 125 cc inanılmaz keyifliydi fransa sınırından italya ya gececek kadar guven verdi hepinize kazasız güvenli sürüşler dilerim.....:rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
222
Herkeze selamlar. kısa bir x max maceram dan sonra sizlerinde yorumları ile x city aldım ve ilk 550km mesafeyi uzun yolda yapıp motoruma aşık oldum. İzlenimlerimi daha sonra ayrıntılı yazmaya çalışacağım ama şimdilik söyleyeyim yol tutuş ve firenler artı yol konforu bir çok çıplak motordan iyi..
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Herkeze selamlar. kısa bir x max maceram dan sonra sizlerinde yorumları ile x city aldım ve ilk 550km mesafeyi uzun yolda yapıp motoruma aşık oldum. İzlenimlerimi daha sonra ayrıntılı yazmaya çalışacağım ama şimdilik söyleyeyim yol tutuş ve firenler artı yol konforu bir çok çıplak motordan iyi..

Üstad selam, X-City yorumlarını burada paylaşabilirsen çok makbule geçer.
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
222
Merhaba arkadaşlar geçen pazar bizim ekiple 250km lik bir gezi yaptık
http://www.endurocu.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=7268
buradan bakabilirsiniz. Gezi boyunca herkez benim motora hasta kaldı. Virajlarda yatakalka salındıkça her molada muhabbet konusu x city di. Hele park yerinde onca Bmw lerin arsında bir amcanın gelip benim motorumu incelemesi ve özelliklerini sorması bizimkileri çok şaşırttı.. Benimse o kadar keyfim yerindeydi ki ertesi gün motorun su koyvermesi bile moralimi bozamadı. Dağ yollarında endurolarla fink atıyor maşallah. Hem konfor hem performans hemde yol tutuş bir scooterin çok ötesinde. Ertesi günse motoruma nazar değdiğini ve su devridaim pompasının kenarından su damlattığını fark ettim. Keçesi su sızdırma yapıyor ya tamir ettireceğim yada pompayı kopmle değiştireceğim. Pompa 95€ ve 21 iş gününde yurt dışından gelecekmiş. Usta bu şekilde su seviyesini kontrol ederek kullanabilirsin dedi ama benim içime sinmediği için şimdilik kullanmıyorum. Bakalım gelişmelerden sizleri haberdar edeceğim..
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
Merhaba arkadaşlar geçen pazar bizim ekiple 250km lik bir gezi yaptık
http://www.endurocu.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=7268
buradan bakabilirsiniz. Gezi boyunca herkez benim motora hasta kaldı. Virajlarda yatakalka salındıkça her molada muhabbet konusu x city di. Hele park yerinde onca Bmw lerin arsında bir amcanın gelip benim motorumu incelemesi ve özelliklerini sorması bizimkileri çok şaşırttı.. Benimse o kadar keyfim yerindeydi ki ertesi gün motorun su koyvermesi bile moralimi bozamadı. Dağ yollarında endurolarla fink atıyor maşallah. Hem konfor hem performans hemde yol tutuş bir scooterin çok ötesinde. Ertesi günse motoruma nazar değdiğini ve su devridaim pompasının kenarından su damlattığını fark ettim. Keçesi su sızdırma yapıyor ya tamir ettireceğim yada pompayı kopmle değiştireceğim. Pompa 95€ ve 21 iş gününde yurt dışından gelecekmiş. Usta bu şekilde su seviyesini kontrol ederek kullanabilirsin dedi ama benim içime sinmediği için şimdilik kullanmıyorum. Bakalım gelişmelerden sizleri haberdar edeceğim..

nazar değmiş motoruna üzüldüm ,tam ağız tadıyla binmeye başlamışken böyle sorunlar insanı üzer gerçekten,daha önce devir daim ile ilgili hic bir problem duymamıştım xcity de şansızlık sanırım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:35 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:30 AM ----------

bu arada osramin night breaker far ampullerini deneyen oldumu? arda bu ampuller sanırım 65w taksak bir zararı dokunurmu sence?
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
222
Bende x cityde böyle bir problemi ilk kez duyuyorum hatta problem çıkardığını ilk kez duyuyorum ve malesef bu bana denk geldi. Burada x max kullanan bir abimizinde aynı sorunu olmuştu geçen yıl ama o sanayide parça değiştirmeden hallettirmiş conta değişimi ile kurtarmış ama benim contada problem yok problem pompanın içindeki keçede...!
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
Bende x cityde böyle bir problemi ilk kez duyuyorum hatta problem çıkardığını ilk kez duyuyorum ve malesef bu bana denk geldi. Burada x max kullanan bir abimizinde aynı sorunu olmuştu geçen yıl ama o sanayide parça değiştirmeden hallettirmiş conta değişimi ile kurtarmış ama benim contada problem yok problem pompanın içindeki keçede...!


hocam sorun garanti kapsamında giderilecek değilmi ?
 
Katılım
18 Ağu 2005
Mesajlar
35
Arkadaşlar geçen hafta yurtdışında xmax 125 kiraladım siyah beyaz renkte.Şansıma mı bilmiyorum ama bana verdikleri motor sıfır km idi ilk binen ben oldum çok hoşuma gitti 2 kişi kullanmamıza ragmen 125 cc inanılmaz keyifliydi fransa sınırından italya ya gececek kadar guven verdi hepinize kazasız güvenli sürüşler dilerim.....:rendeer:

Selamlar hurricane77; ben de bu ay sonunda Fransa'ya gideceğim. Merak ettiğim 3 konu var, cevaplayabilirseniz çok sevinirim....
1. Kiraladığınız motorun kira ücreti ne kadardı?
2. Mevcut ehliyetiniz iş gördü mü, yoksa buradan uluslararası ehliyet elmış mıydınız?
3. Motorla beraber kask da verdiler mi?
Teşekkürler.....
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
270
Ertesi günse motoruma nazar değdiğini ve su devridaim pompasının kenarından su damlattığını fark ettim. Keçesi su sızdırma yapıyor ya tamir ettireceğim yada pompayı kopmle değiştireceğim. Pompa 95€ ve 21 iş gününde yurt dışından gelecekmiş. Usta bu şekilde su seviyesini kontrol ederek kullanabilirsin dedi ama benim içime sinmediği için şimdilik kullanmıyorum. Bakalım gelişmelerden sizleri haberdar edeceğim..

Bende x cityde böyle bir problemi ilk kez duyuyorum hatta problem çıkardığını ilk kez duyuyorum ve malesef bu bana denk geldi. Burada x max kullanan bir abimizinde aynı sorunu olmuştu geçen yıl ama o sanayide parça değiştirmeden hallettirmiş conta değişimi ile kurtarmış ama benim contada problem yok problem pompanın içindeki keçede...!

2 hafta önce sabah gidiyorum bide baktım hararet tavan yaptı fan açmıyor.hemen çektim bi benzin istasyonuna,baktım ki su haznesinde gram su kalmamış,hah dedim bi bu gelmemişti başıma oda oldu.
aldım bi lt su koydum devam.forumdan devirdaim pompalarında sorun çıktığını okumuştum sabırsızlıkla sıranın bana gelmesini bekliyordum:)ist.aradım sıfırı komple 100 euro ya yakın bi fiyat aldım.daha sonra göstermek için Süleyman Ustaya gittim,açtık devirdaim kapağını.önce yağ filan karışmadığını görünce conta sandık,tam sanayide conta kestirecekken suyun yukardan çıkıp alttan damladığını farkettik ve keçeleri de sökmek zorunda kaldık.biraz arama birazda tecrübeyle yenileri ile değiştirdik.antifirizi tamamlayıp çalıştırdığımızda fanın çok yukarda açtığını söyledi usta.sistemin havasını tekrar alıp denedik ama sorunun fan müşüründen olduğuna karar verdik.onuda değiştirip tekrar hava alma operasyanundan sonra heşey normale döndü.önceden fan kırmızıya 3-4 çizgi kala çalışmaya başlayıp kısa süreli kesik kesik çalışıyordu(ilk günden beri bu böyleydi)şimdi yarıdan 3 çiizgi sonra fan açıyor ve soğutana kadar kesmiyor.olması gereken bu şekildeydi normal bi araç gibi.merak ettiğim diğer 2006 x maxlerin kırmızıya yakın yukarda açtığını biliyorum ama rolantide radyatör fanının kesik kesik mi yoksa ibreyi düşürene kadar sürekli mi çalıştığını bilmiyorum.eğer diğerlerinde de bu durum varsa yüksek ısı zamanla keçeleri bozuyor olabilir mi?bozulan keçe 1 hafta gibi yatan motorda kaçırma eğlemi yapıyor olabilir mi?(bende öyle oldu)2005-2006 modellerin fan müşürlerinin derece ayarı dengesiz mi.?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:41 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:30 PM ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:35 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:30 AM ----------

bu arada osramin night breaker far ampullerini deneyen oldumu? arda bu ampuller sanırım 65w taksak bir zararı dokunurmu sence?

tolga ben mteck taktım bi ara biliyorsun.sadece gece kullanmama rağmen kışın akü sorunu yaşadım.sonra teke düşürdüm ampülü diğerinin kısasını iptal ettim.bu seferde ısıdan dolayı çanağın üst plastiğini eritti ucundan.söktüm ikisinide eskilerini taktım.daha sonra arkadaşım h4 xenon hediye etti.bende sağ farı xenon yaptım kısa far için 60 w lık m teck cool blue da sola taktım uzun far için kısası yine iptal.huzura erdim.
sonuç olarak osram ilk başta iyi olacak ama kışın akü sorunu yaşayacaksın en kötüsüde plastik erimesi.doğrusu h4 motorlu uzun kısa 8000k xenon.tek kullanıyorum yinede çok farkediyor.
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
tolga ben mteck taktım bi ara biliyorsun.sadece gece kullanmama rağmen kışın akü sorunu yaşadım.sonra teke düşürdüm ampülü diğerinin kısasını iptal ettim.bu seferde ısıdan dolayı çanağın üst plastiğini eritti ucundan.söktüm ikisinide eskilerini taktım.daha sonra arkadaşım h4 xenon hediye etti.bende sağ farı xenon yaptım kısa far için 60 w lık m teck cool blue da sola taktım uzun far için kısası yine iptal.huzura erdim.
sonuç olarak osram ilk başta iyi olacak ama kışın akü sorunu yaşayacaksın en kötüsüde plastik erimesi.doğrusu h4 motorlu uzun kısa 8000k xenon.tek kullanıyorum yinede çok farkediyor.

Ben eskilerle devam edeyim ozaman çok para olunca alırız bi mtec xenon :) xenonlarda far tasını eritme veya akü tüketme gibi bi sorun yaşadınmı peki?
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
222
[/COLOR]
2 hafta önce sabah gidiyorum bide baktım hararet tavan yaptı fan açmıyor.hemen çektim bi benzin istasyonuna,baktım ki su haznesinde gram su kalmamış,hah dedim bi bu gelmemişti başıma oda oldu.
aldım bi lt su koydum devam.forumdan devirdaim pompalarında sorun çıktığını okumuştum sabırsızlıkla sıranın bana gelmesini bekliyordum:)ist.aradım sıfırı komple 100 euro ya yakın bi fiyat aldım.daha sonra göstermek için Süleyman Ustaya gittim,açtık devirdaim kapağını.önce yağ filan karışmadığını görünce conta sandık,tam sanayide conta kestirecekken suyun yukardan çıkıp alttan damladığını farkettik ve keçeleri de sökmek zorunda kaldık.biraz arama birazda tecrübeyle yenileri ile değiştirdik.antifirizi tamamlayıp çalıştırdığımızda fanın çok yukarda açtığını söyledi usta.sistemin havasını tekrar alıp denedik ama sorunun fan müşüründen olduğuna karar verdik.onuda değiştirip tekrar hava alma operasyanundan sonra heşey normale döndü.önceden fan kırmızıya 3-4 çizgi kala çalışmaya başlayıp kısa süreli kesik kesik çalışıyordu(ilk günden beri bu böyleydi)şimdi yarıdan 3 çiizgi sonra fan açıyor ve soğutana kadar kesmiyor.olması gereken bu şekildeydi normal bi araç gibi.merak ettiğim diğer 2006 x maxlerin kırmızıya yakın yukarda açtığını biliyorum ama rolantide radyatör fanının kesik kesik mi yoksa ibreyi düşürene kadar sürekli mi çalıştığını bilmiyorum.eğer diğerlerinde de bu durum varsa yüksek ısı zamanla keçeleri bozuyor olabilir mi?bozulan keçe 1 hafta gibi yatan motorda kaçırma eğlemi yapıyor olabilir mi?(bende öyle oldu)2005-2006 modellerin fan müşürlerinin derece ayarı dengesiz mi.?


Geçmiş olsun, sen pompanın keçesini değiştirip problemi çözdün galiba. Tamir işi kaç lira tuttu ve nerede yaptırdın ben parça siparişini verdim ama gelmesini beklerken eskisini tamir ettirip kullanabilirim bu yaz günüde motorsuz kalmamış olurum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:04 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:52 PM ----------

hocam sorun garanti kapsamında giderilecek değilmi ?

Malesef garantisi biteli 1 ay oldu ve ben samsundaki yetkili servis hakkında çok kötü söylentiler duyduğum için yetkili servise götürmedim, bu yüzden iyi niyet garantisinden de yararlanamayacağım pamuk eller cebe ...!
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Selam arkadaşlar.
Yamaha X-City almayı düşünüyorum. Aklımda bir kaç soru var yanıtlarsanız çok memnun olurum.

1-İstanbul Anadolu yakasında sorunsuz ve uygun fiyata Yamaha X-City kimden alınır ?

2-2009 modelinin 2008 modelinden üstünlükleri nelerdir aralarındaki aşağı yukarı 1000 lira farkı vermeye değer mi ? Çünki ikinci elleride neredeyse sıfır fiyatına.

3-Bakımları kaç km'de yapılıyor ve ortalama 1 bakım masrafı ne kadara mal oluyor.

4-Maksimum kaç hızına kladar çıkabiliyor ve düz otoyolda hızı kaçta sabitlenebiliyor tek kişi ve iki kişi olarak

5-Ortalama 100km deki yakıt tüketimi ( lt olarak )

6-Sürüş rahatlığı ve şehir içi kullanım kolaylığı,

7-Sağa sola düştüğünde kaportalar zarar görüyormu ? Yoksa b250 deki gibi kaporta platik korumaları vs var mı ?

8-5500 devirde max güç verdiğinden kalkışarında yavaşlık söz konusu mu ?

Arkadaşlar daha bir sürü sorum var ama bunları bir yanıtlarsanız çook memnun olurum. Kullanan arkadaşlardan yorum bekliyorum teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst