[Kayseri - MT]

Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
tuncay google'dan KMK diye arattır bak ne çıkıyor..yarın bir gün site kurmaya çalıştığımız zaman olmaz :) farklı isim arayışlarına girelim derim ben ... :cat:

haklisin ferhat abi, bana her turlu uyar degistiririz.
Kmt kayseri motosiklet toplulugu
Emt erciyes motosiklet toplilugu
Ipiliplar kulubu:)
Kameka kayseri motosiklet kulubu :p
Ka2ter (ka2tek) (ka2te) kayseri 2 teker
Kaymoto kayseri motosiklet toplulugu
 
Katılım
9 Nis 2009
Mesajlar
84
haklisin ferhat abi, bana her turlu uyar degistiririz.
Kmt kayseri motosiklet toplulugu
Emt erciyes motosiklet toplilugu
Ipiliplar kulubu:)
Kameka kayseri motosiklet kulubu :p
Ka2ter (ka2tek) (ka2te) kayseri 2 teker
Kaymoto kayseri motosiklet toplulugu

bence ıpılıplar olsun be kardeş

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:34 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:32 PM ----------

bu gecede iyi oldu kardeşler sagolun var olun
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Nis 2009
Mesajlar
84
ferhat kardeş msn ye eklemeni bekliyorum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:37 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:36 PM ----------

murat; doğru seçim :)

Akşamki güzel birliktelik için teşekkürler :rendeer: her ne kadar ıpılıp gurubu olsakta :p

msn ekle milletinkinide ver kardeş

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:38 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:37 PM ----------

:salut: amıh

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:41 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:38 PM ----------

çayda üstüne iyi oldu be

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:44 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:41 PM ----------

beyler bir ara benim ürgüpteki baga yada mersindeki yazlıga gidelim ne dersiniz

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:45 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:44 PM ----------

beyler msn adreslerini yazarsanız sevinirim herkese murat babadan sewgiler
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
9 Mar 2009
Mesajlar
17
birde arkadaşlar güzel bil logo da olacak bununla ilgili herkes yorumlarını yada çizimleri varsa güzel olacak
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
birde arkadaşlar güzel bil logo da olacak bununla ilgili herkes yorumlarını yada çizimleri varsa güzel olacak

ahmet abi bu çizim işlerinden anlamam.ama anlayan arkadaşlarımız var ise yani güzel bir çizim yaparlarsa,bunları tişörte felan'da uygulayalım derim :cat: motosikletimize çıkartmalarda lazım..
 
Katılım
9 Mar 2009
Mesajlar
17
logomuzu bütün üyeler le kararlaştırıp karalama olsada olur basıma gelince matba nın kendi grafikeri olur son düzenleme yapılır önemli olan hepimize görev düşüyor logo tasarımı hazırlamak karalama belki üç kişinin çizimini birleştiririz ama nekadar çok çizim olursa seçenek çok olur bir an önce birşeyler yapmak lazım ferhat kardeş
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
logomuzu bütün üyeler le kararlaştırıp karalama olsada olur basıma gelince matba nın kendi grafikeri olur son düzenleme yapılır önemli olan hepimize görev düşüyor logo tasarımı hazırlamak karalama belki üç kişinin çizimini birleştiririz ama nekadar çok çizim olursa seçenek çok olur bir an önce birşeyler yapmak lazım ferhat kardeş

:cat: en kısa zamanda halledelim o zaman :rendeer:
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tamam abi,sizede hayırlı geceler...
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
slm kayseri mt üyeleri herkese günaydın 28.05.2009 saat 21.00 da kardeşim fatihi uğurlamak isteyen olursa karemete benzinliğinin çapraz karşısı eminel sitesi önünde olmaları önemle rica olunur tel:0538 582 18 15

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:20 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:38 AM ----------

perşembe günü
 
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
98
KMK değil zaten grup Kayseri MT diye geçiyor bence güzel ama illa değiştirmek isterseniz bir şey diyemem. Mehmet bana sol ayna ile tozluk lazım gelince söylersen uğrayıp alırım...
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
175
ferhat abi isim olayına üzüldüm yaa ne güzel de bulmuştuk
ama biran önce klübe bi isim ve tişört ayarlamamız lazım dediğin gibi yaz geldi hatta bitiyor bile:p
hee abi bide aklıma gelmişken bence logolarda sadece chopper motosiklet olmasın racing scooter cross gibi motosikletlere de olsun buda bizim kulubümüzün ne kadar çeşitli motosikler katıldığının belirtisi olur(sadece benim fikrim katılmaya bilirsiniz)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst