Günaydın herkese :rendeer: hayırlı işler bol kazançlar...
Günaydın herkese :rendeer: hayırlı işler bol kazançlar...
bu arada arkadaşlar 27.05 kayseri mt nin kuruluş tarihi bilginiz var demi
valla motordan memnunum. Gecenlerde arka signal kirildi adamlar 20 ytl fiyat cekti. Bende almadim. Mehmet abinin amcasi sagolsun 1 saat ugrasti bi sekilde yapistirdik oyle hallettik. Su anda on martosorlerden birisinin kecesi patlamis yag sizdiriyor. Haftaya gotururum yaptirmaya. Ama servise degil bildigim ustaya. Kanuni servisinden pek memnun degiller. Tanidik bildik ustaya giturmek motoru mantikli. Hor kullanmazsan motoru pek sorun cikartmaz