Slm Ruhsat hakkında yardım

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Slm arkadaslar bugun,satın almak için yamaha RX 115' e baktım ama Şase numarasında son rakamında fark vardı, notere gıttık, ruhsataki işlemlerinizi yapın, yeni ruhsat çıkarın tekrar gelın dediler.
Ruhsatı bastan asağı inceledim; sigorta, vizede numaraları doğru, ama ruhsatın bır yaprağında doğru, diğer yapragında son rakamını yanlıs yazmıslar.
Sizlerden isteğim bunun doğrusunu nerde bulabılırım, aklıma hemen çalıntı olabılecegı geldı, plaka sorgulaması yaptım çalıntı degıldı. hak mahrumıyetı yoktu. motoru almadım
Sizce Ruhsatta, sigortada ve vizede bir Ali Cengiz oyunu olabılırmı _?
3 aydır motosıklet kullanamıyorum, kendımı evde kalmıs kızlar gıbı hıssetmeye basladım, sonum ne olacak bende bılmıyorum. kafayı yemek uzereyım
yardım beklıyorum
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
125
Araç muayenesinde başımıza geldi aynı olay şase numarası araç ustundekinden farklıydı..bir "0" eksikti bu yuzden araç muayeneden geçemedi..Ruhsat yenilendikten sonra araç muayeneden geçti...Ruhsatı düzenleyen arkadaşın yaptığı bir hata sanırım nadirde olsa olabilir...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Slm

Pekı nasıl halledınız, kaç tl odedınız
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
Dediğin gibi ruhsatına yanlış yazmışlar. Hata tamamen ruhsatı yazan kişidedir. Ruhsat sahibinin trafik tescile gidip yeni ruhsat çıkartmanız gerekli.Aksi takdirde hiçbir noter satış işlemini gerçekleştirmez.
Benim ruhsatta da yanlış bir bölüm vardı trafikten yanlış yazıp üzerini dakstilleyip yeniden yazmışlar.Üzerine soğuk mühür vurulu olduğu halde bazı noterler işlem yapmadı.Mahalle mahalle noterleri dolaştık.En sonunda biri yaptı da rahatladık.
Allah kolaylık versin kardeş.
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
125
benim hatırladığım kadarıyla 110 ytl gibi bir masraf vardı tabi binek araç için bu soylediğim motosiklette farklı mı oluyor onu bilmiyorum...

Sen satın almak istediğini yazmışsın masrafı senin mi odemen gerekiyor motosikletin sahibinin ödemesi gerekmez mi ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Neden

Sigorta, vize TÜV, ruhsat 1 yaprağı doğru 1 yaprağı yanlıs, pekı kac gunde hallederler, emnıyette şube amırı akrabam var, yardımı dokunurmu_?
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Zaten noter satışını alıp kendı adına ruhsat cıkartıcaksın
O zaman söylersin değiştirirler sorun olmaz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Zaten noter satışını alıp kendı adına ruhsat cıkartıcaksın
O zaman söylersin değiştirirler sorun olmaz

Abı tsk ederımde, Noter satısı vermıyor, Antalyada sıcakta bu noter hıc cekılmıyor. bakalım ne olcak, adama dedım, tuhsattakı hatayı duzelt kardes, bana telefon ac goruselım dedım.
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
125
Ruhsatı bir günde halletmişti.Noterin söylediğine göre ruhsatı değiştirip geliceksiniz noter işlemi gerçekleştirdikten sonra bir daha ruhsat değişecek senin adına olacak ruhsat yanlış anlamadıysam ??
Ruhsatı tek işlemde senin üzerine alsan hem yanlışlık düzelse hemde senin adına olsa sonra noterde satışı gerçekleştirseniz boyle birşey olabilirmi motosiklet sahibi kabul edermi ?? oteki turlu fazladan masraf çıkıyor..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm

ne yazıkkı. noterde duran guzel bayanlar kabul etmıyor, kapalı olarak ruşvet ıstıyor, sankı yazsalar ne olur hıc bısey degısmez, yeterkı ıstesınler, tum numaralar aynı sadece sondakı rakam 5 yerıne 6 yazıyor.
İnsanın canı sıkılıyor
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sigorta, vize TÜV, ruhsat 1 yaprağı doğru 1 yaprağı yanlıs, pekı kac gunde hallederler, emnıyette şube amırı akrabam var, yardımı dokunurmu_?

sigorta 40-50 tl
1 yaprak 30 yada 40 tl.. ikisi en falza iki gün.. tüv 67 tl bir gün..

yardım isteyecek bir durum yok..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Slm

TüV le işim yok, sadece numarayla daha motoru almadım, sahıbıne soledım ruhsattakı ıslemlerı hallet tekrar goruselım dedım.
Yinede yardımlarınız ıcın cok tsk ederım arkadaslar bır nebze olsun kalbımı ferahlattınız.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst