Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 May 2008
Mesajlar
78
Komşum selamlar arkadaşlar ben öğrenciyim maddi durumum belli ve motoru 2.el almayı düşünüyorum. babamı zar zor ikna ettim Kardeşlerim caracal 200 nasıl motordur arızası felan çok oluyormu yedek parçaları felan nasıldır cevaplarsan çok tatmin olucam :rendeer: caracal ben aldım ama pişmanım zealsun veya keeway bak felanda deyebilirsiniz yani fikirlerinize ihtiyacım var arkadaşlar tüm motorculara selam bu arada Kütahyadan:rendeer:
 
Katılım
6 Haz 2008
Mesajlar
94
walla benimde ilk motorumdu çok çekinerek almıştım, başlarda agarlığından gözüm korktu kullanamıcam sandım. masraf çıkartır dediler şuana kadar tek masrafı aynalara yaptım oda benim hatam, park halinde aynayı kırdım sonrada gittim 3ncü sınıf ayna aldım, 3-4 hafta sonra ayarlarken kırıldı, akıllanmadım yine adi bir ayna aldım, yolda giderken aynası düştü parçalandı. Bunun dışında masraf yapmadım, motor agarlıgınada alıştım. Suan çok memnunum...
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gonuşma leeyyyyn :D ,yok öle tanımadıgım yerlere gırmek

Bende bir dalayım dediydimdi eray caracal sayfasına bir bisan kullanıcısı olarak :) müsadenizle bütün caracal'cı dostlarıma selam vermek isterim farınız daima açık olsun..selamlar
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Komşum selamlar arkadaşlar ben öğrenciyim maddi durumum belli ve motoru 2.el almayı düşünüyorum. babamı zar zor ikna ettim Kardeşlerim caracal 200 nasıl motordur arızası felan çok oluyormu yedek parçaları felan nasıldır cevaplarsan çok tatmin olucam :rendeer: caracal ben aldım ama pişmanım zealsun veya keeway bak felanda deyebilirsiniz yani fikirlerinize ihtiyacım var arkadaşlar tüm motorculara selam bu arada Kütahyadan:rendeer:


kaç paran var ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
17
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
CORUMDA bu motorun fıyatı 2.900 lira
 
Katılım
21 May 2009
Mesajlar
62
ben izmirde oturuyorum bu motoru almak için param yetişmiyor vade farksız veriyorlarmı bilginiz varmı??
 
Katılım
11 Kas 2008
Mesajlar
23
mterayes26 arkadaşım benim akü bitip duruyor sebebi nedir acb. servise götürüyorum şarj a koyup veriyorlar yine bitiyor belli bir süre sonra önerin . düşüncen nedir
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
166
arkadaslar 5bin devirdeyken motor kismindan bir zzzz sesi geliyor. tiz ve rahatsiz edici bir ses. servis yok bir sey dedi ama bence normal bir ses degil. motor kisminda bir vida/civata gevsemesinden kaynaklanabilir mi? 3700 km'deyim.

tesekkurler.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
mterayes26 arkadaşım benim akü bitip duruyor sebebi nedir acb. servise götürüyorum şarj a koyup veriyorlar yine bitiyor belli bir süre sonra önerin . düşüncen nedir

akü hakkın rahmetine kavuşmuş , servise git dinamo akımını ölçtür .Dinamo yanığı da olabilir . Gaz verdikçe farın gücü artıp azalıyorsa hele hemen git göster bi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:30 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:29 AM ----------

mterayes26 arkadaşım benim akü bitip duruyor sebebi nedir acb. servise götürüyorum şarj a koyup veriyorlar yine bitiyor belli bir süre sonra önerin . düşüncen nedir


depo kapagını sağa doğru çevir üzerindeki dönen şeyi az sıkılık hissedince bırak
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst