- Katılım
- 2 Haz 2007
- Mesajlar
- 5,075
insan ayırmayın olm, insan ayırmayın! :mrgreen::mrgreen:
ben zs ye geliyormuyum alalalaaa :mrgreen:
insan ayırmayın olm, insan ayırmayın! :mrgreen::mrgreen:
ben zs ye geliyormuyum alalalaaa :mrgreen:
Eee, gel.. Bizde dostluk marka / model ayrımı gözetmiyor! :queen:
gonuşma leeyyyyn,yok öle tanımadıgım yerlere gırmek
Komşum selamlar arkadaşlar ben öğrenciyim maddi durumum belli ve motoru 2.el almayı düşünüyorum. babamı zar zor ikna ettim Kardeşlerim caracal 200 nasıl motordur arızası felan çok oluyormu yedek parçaları felan nasıldır cevaplarsan çok tatmin olucam :rendeer: caracal ben aldım ama pişmanım zealsun veya keeway bak felanda deyebilirsiniz yani fikirlerinize ihtiyacım var arkadaşlar tüm motorculara selam bu arada Kütahyadan:rendeer:
kaç paran var ?
komşum 2 ve 2.5 bin lira civarı var 2.el düşünüyorum zaten sen ne dersin?
1000 ytl daha koy virago veya dragstar 250 al
CORUMDA bu motorun fıyatı 2.900 lira
CORUMDA bu motorun fıyatı 2.900 lira
Zararına veriyordur.. yani paraya sıkışıp satan bayiler oluyor ara sıra...
ben izmirde oturuyorum bu motoru almak için param yetişmiyor vade farksız veriyorlarmı bilginiz varmı??
mterayes26 arkadaşım benim akü bitip duruyor sebebi nedir acb. servise götürüyorum şarj a koyup veriyorlar yine bitiyor belli bir süre sonra önerin . düşüncen nedir
mterayes26 arkadaşım benim akü bitip duruyor sebebi nedir acb. servise götürüyorum şarj a koyup veriyorlar yine bitiyor belli bir süre sonra önerin . düşüncen nedir