[Kayseri - MT]

Katılım
15 May 2009
Mesajlar
98
atlardan çok konuştuk burnuma at pisliği kokusu geldi bir an. At yarışı kuponu oynayınca da böyle olmuştu.:)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam arkadaşlar eee askerliği de yedik bitirdik. tuni amma çok fotoğraf çekmişiniz süper olmuş gezi maşallah. haftaya görüşürüz. kazasız sürüşler.

Murat seni 8 gözle bekliyoruz :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:44 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:42 PM ----------

arkadaşlar 2 aylığına iş icabı kayserideyim. Tanışmak dileğiyle.

jr. hoşgeldin gezilere senide bekliyoruz... :cat:

çoşmuş kayseri'mt yaww 2 gün yok oldum diyemi ne!! :mrgreen: mehmet akşam kaçta abi baklava olayı..cevizli dimi :)
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
tamam kesin uğrarım da bugün olmaz başka bir zaman. teşekkürler.
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yeni gelenler hg niz kalıcı ve katılımcı olmanız dileği ile:queen:ferhat abi KAYSERİ MT canlanmaya ve KMK (kayseri motosiklet kulübü) ne katılım arttı farkındamısın:)ama malesef ki askere gidiommm:pr:geleceğim zaman 1i 10 görmelk isterim haberin olsun:cherry:

Evet farkındayım fatih..ne demişler bir elin nesi var iki elin şeyii var :mrgreen:

İnşallah sen gelmeye şöyle bi 150 motorcu oluruz :rendeer:
 
Katılım
22 Tem 2008
Mesajlar
299
arkadaşlar 2 aylığına iş icabı kayserideyim. Tanışmak dileğiyle.

Merhaba , bir ankaradasın, bir kayseride, bence biz ankarada seninle bi tanışalım, ben de yıldız civarındayım (bu arada eski kayserili oluşumdan buraları da takip ediyorum).
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
akşamki davetime katılan bütün kmk üyelerine teşekkür ederim

Fatih teşekkür ederim akşamki davetin için,kesenize bereket :rendeer: çok yedim akşam sığınamadım biraz :mrgreen: :cherry: eve gelince 2'km depar attım :p...şimdiden sana hayırlı teskereler.
 
Katılım
23 Şub 2009
Mesajlar
135
Fatih teşekkür ederim akşamki davetin için,kesenize bereket :rendeer: çok yedim akşam sığınamadım biraz :mrgreen: :cherry: eve gelince 2'km depar attım :p...şimdiden sana hayırlı teskereler.

rica ederim frhat abim sizinde ayaklarınıza sağlık darısı senin oğluna:flower:
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
Bir 40 sene sonra inşallah o günleride görürüz :) :p

abi resimler kimdeydi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:53 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:52 AM ----------

tuncay diğer resimleri getirmedin bana

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:12 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:53 AM ----------

Bir 40 sene sonra inşallah o günleride görürüz :) :p

hahahaha :queen: :queen: :queen::p 40 sene sonra oğlun sana dede der herhalde
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
175
fatih abi güzel davetin için asıl biz sana teşekkür ederiz çok güzel bir gece yaşadık elinize yüreğinize sağlık
 
Katılım
23 Şub 2009
Mesajlar
135
teşekkürler barış geldiğin için:)haa bu arada sana baklava ayırırım demiştimyhaa hani hiç aslı yoktu hepsini bitirir sana kalmasdı falla:flower:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst