[Kayseri - MT]

Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
27
zaten yaz geldi :) ama önce ehliyet A2 varmı? ben çok çektim ehliyetsizlikten :pr:ama en sonunda aldım :queen:
tekrardan hoşgeldin forumu takp edersen burdan gezilerimizi felan duyuruyoruz.. her zaman bekleriz :rendeer:[/QUOT

ehliyet yok:pale: seneye alacam nasip olursa ;) alınca bağda dağda felan sürerim ehliyeti alınca inerim şehire..
 
Katılım
23 Şub 2009
Mesajlar
135
yeni gelenler hg niz kalıcı ve katılımcı olmanız dileği ile:queen:ferhat abi KAYSERİ MT canlanmaya ve KMK (kayseri motosiklet kulübü) ne katılım arttı farkındamısın:)ama malesef ki askere gidiommm:pr:geleceğim zaman 1i 10 görmelk isterim haberin olsun:cherry:
 
Katılım
10 Tem 2008
Mesajlar
332
selam arkadaşlar eee askerliği de yedik bitirdik. tuni amma çok fotoğraf çekmişiniz süper olmuş gezi maşallah. haftaya görüşürüz. kazasız sürüşler.
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
175
Mehmet abi tatlı için söz veremiyorum sen durumları biliyosun ama gelmeye çalışacağım
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
175
ya fatih abi bana kalırsa ben şimdi ordayım sen bliyosun ama durumlar farklı işte:pale::salut:
 
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
98
Hoşbulduk arkadaşlar

yeni gelenler hg niz kalıcı ve katılımcı olmanız dileği ile:queen:ferhat abi KAYSERİ MT canlanmaya ve KMK (kayseri motosiklet kulübü) ne katılım arttı farkındamısın:)ama malesef ki askere gidiommm:pr:geleceğim zaman 1i 10 görmelk isterim haberin olsun:cherry:

Hoş geldiniz diyen tüm arkdaşlara teşekkür ediyorum tek tek alıntı yapmak yerine buradan cümleten cevap yazıyorum: Hoşbulduk arkadaşlar... Motorsiklet geleceğin ulaşım aracı olmaya aday ki bu yüzden MT türü gruplara katılım artarak yükselmeye devam edecektir.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
arkadaşlar 2 aylığına iş icabı kayserideyim. Tanışmak dileğiyle.
 
Katılım
23 Şub 2009
Mesajlar
135
arkadaşlar 2 aylığına iş icabı kayserideyim. Tanışmak dileğiyle.
hoşgeldiniz:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:02 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:01 PM ----------

YARADANA KURBAN YAAAA BENIM TOPRAKLARIMDA SONUNDA MT ACTILARR YUBİİİİ:cherry:
ünlümotor ve ferhat abi sayesinde bayağı canlandı canlanmakla kalmadı her hafta gezi düzenlemeye başladık bile:cat:
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
ben yenişehir tarafındayım meydan dışında pek biryer de bilmiyorum =) ama yarın öğreneceğim. sağolun. mavi aguila 650 forumda mı? onumden gecti de bugun.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
hyosung gv 650 aguila. herhalde burada değil. en büyük kanuni bayii hangi semtte var? ellerinde cok model var mı gidip gezeyim.
 
Katılım
23 Şub 2009
Mesajlar
135
kanuni bayiisi çok pazif abi:farao:kayseride en çeşitli motor bizde var buyur gel çayımı iç düvenönündeyim:cat:ünlü motorsiklet
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
ne markalar var elinde? bende limit 3000-3500. kanuni var mı? gelirim valla.
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
jr. abimiz hoş geldiniz aramıza. demek baya bi zaman bizimlesin :)
umarım güzel anılarla burdan ayrılırsın.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:29 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:28 PM ----------

Talas ' a gelirsen uğra bi çayımı iç.
yerin nerde abi? :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:29 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:29 PM ----------

selam arkadaşlar eee askerliği de yedik bitirdik. tuni amma çok fotoğraf çekmişiniz süper olmuş gezi maşallah. haftaya görüşürüz. kazasız sürüşler.

o0o murat abi özledik seni yaw. hadi gel artık..haftayı 4 gözle bekliyoruz.
valla ne çabuk bitirdin askerliği anlamadık he :queen:
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
saolasın tundzhay kardeşim. ankaraya bi döndüğümde ekipmanımı getireyim de birinize artçı olayım bi gezide.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst