- Katılım
- 25 Nis 2009
- Mesajlar
- 27
zaten yaz geldiama önce ehliyet A2 varmı? ben çok çektim ehliyetsizlikten
r:ama en sonunda aldım :queen:
tekrardan hoşgeldin forumu takp edersen burdan gezilerimizi felan duyuruyoruz.. her zaman bekleriz :rendeer:[/QUOT
ehliyet yokale: seneye alacam nasip olursa
alınca bağda dağda felan sürerim ehliyeti alınca inerim şehire..