Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
3000-3500 olanları ben bundan 2 sene önce gördüm,kendi gpr'ımı almadan önce, mesela örnek vereyim Bursa'da vardı bir tane, ilanı sahibinden'de uzun süre yayınlandı,motor ucuzdu, bana söylenen temizdi motor, toplam 300km yol yaptım gittim baktım!Motor haşat,grenajlarda kırık olmayan parça yok,önünü kaldırırken kuyruğu sürtmüş,arka stop paramparça, radyatör V olmuş, gösterdim yok birşey dedi(belli önden darbeyi yemiş,teker radyatöre girmiş) vs vs,işte bu tarz motorlar ucuz! Diğer bir seçenek çok sıkışmıştır ucuza verir!Ama bu motorun temizinin ederi 5000'den başlar, ki bende motorumu 5300'den sattım gibi geldiler baktılar çok beğendiler,anlaştık!Bakalım hayırlısı...

hayırlı olsun diyelim o zamn astral.
fiyat konusunda senin dediklerine aynen katılıyorum.
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
Gelecem gelecem, az kaldı! Belimiz, omzumuz, bileğimiz ağrıyana kadar turlayalım.

Geçen ayın MotorOn dergisinde vardı sanırım, Marmaranın gölleri diye bir tur yapmış iki touring motor. İkisi de BMW tabi, keyfine doyum olmamıştır. Ama harika bir tur yapmışlar. Yenikapı'dan feribotla Bandırmaya geçiyorlar ve sırayla Kuşgölü, Ulubat Gölü, İznir Gölü ve Sapanca Gölü'nün kenarından geçip İstanbul'a dönüyorlar. Tabi bunu 1 gece konaklamalı yapıyorlar.

Bizim motorlar fazla yoruyor adamı, bu kadar uzun yol yapmak sıkıntılı. Bizim gezilerin özelliği olan bol oturmalı, muhebbetli, yemeli içmeli gezi yapıp hem de farklı yerlere gitmiş olsak harika olur. İznik çok güzel bir yer. Mesela şu yapılabilir :

Sabahtan feribotla Yalova'ya geçeriz. Bunun için iki yol var. Ya pendikten hızlı feribotla Yalova yaparız ya da Tuzla'dan sonra Eskihisar var, ordan normal arabalı vapurla Yalova'ya geçeriz. yalova'dan İznik yaparız ki o yollar mükemmel keyifli olur. İznik'te göl kenarında güzel yayın balığı şiş yer, muhabbetimizi yapar döneriz. Vakit fazla olursa İznik'ten sonra bir Gemlik içine de girebiliriz, orda da çay içer, öyle döneriz. Ne diyorsunuz? Yol tarifi aşağıda:
yol.jpg


Bizim en son yaptığımız Ağva gezisinden bile daha az km bile olabilir...

Arkadaşlar Orhan'ın belirtmiş olduğu güzergah:

Levent - Eskihisar 77 km
Topçular - Orhangazi 34 km
Orhangazi - İznik 40 km
İznik - Gemlik 57 km
Gemlik - Topçular 50 km
Eskihisar - Levent 77 km

olmak üzere toplam 335 km.

Uzun oldu derseniz:

Levent - Pendik 42 km
Yalova - Orhangazi 22 km
Orhangazi - İznik 40 km
İznik - Gemlik 57 km
Gemlik - Yalova 40 km
Pendik - Levent 42 km

olmak üzere toplam 243 km

Ben şahsen Eskihisar - Topçular feribotunu kullanma taraftarıyım. Hem saatinde yetişicez die, daha önceden bilet bulucaz alıcaz die stres olma derdi yok, hem nostaljik, hem de sigara çay keyfi daha güzel oluyor :)

Bu arada Yalova - Bursa arası 68 km. Bir başka gezi için de Bursada iskender yemeyi ardına da Mudanyada (Bursa- Mudanya 27 km) deniz kenarında çay içmeyi öneriyorum :)

Herkese selamlar
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Bugun ogle saatlerinde eminonu tarafinda idim dogubankin yanindan gireyim dedim bakalim kasklarda montlarda ne gibi indirimler var uzaktan gozume bi gpr carpti hemen yanina ilistim depodan tanidim gibi ama kadirin'mi yoksa cihaninmi derken cihanin motosikletinin bir motosiklet magazasinda satista oldugunu gordum :) Iyi yapmissin gormek istiyen orada daha rahat gorebilir , Cihancim debriyaj a t-shirt asmislardi haberin olsun :B

Selamlarimi ilettim.

1 ihtimal Dragstar 650 ile katilabilirim , geziye olmaz ise artci gelicem gibi gorunuyor :)
 

c4n

Katılım
11 Nis 2009
Mesajlar
24
Selam,

Arkadaşlar Derbi Gpr 125 Nude İzmir'de yetkili bayisi varmıydı?
 
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
148
Bugun ogle saatlerinde eminonu tarafinda idim dogubankin yanindan gireyim dedim bakalim kasklarda montlarda ne gibi indirimler var uzaktan gozume bi gpr carpti hemen yanina ilistim depodan tanidim gibi ama kadirin'mi yoksa cihaninmi derken cihanin motosikletinin bir motosiklet magazasinda satista oldugunu gordum :) Iyi yapmissin gormek istiyen orada daha rahat gorebilir , Cihancim debriyaj a t-shirt asmislardi haberin olsun :B

Selamlarimi ilettim.

1 ihtimal Dragstar 650 ile katilabilirim , geziye olmaz ise artci gelicem gibi gorunuyor :)


aa o motor satıstamıydı :) bende dedim bizim GPRcılardan biri alısveriste heralde:) tekerlek bakıyorduk bizde...
motorun onunde oldugu dukkandaki elemanlara bakındım şöle bi :) gezi fotograflarını anımsayıp dukkandaki elamanları tanımaya calıstım ama olmadı :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Sifir derken 0 Km mi yoksa 09 modelmi?

09 model yok ve olmayacak zaten , 0 km elde kalan belki buda cok zor bir ihtimal.

Saygilar.
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
aa o motor satıstamıydı :) bende dedim bizim GPRcılardan biri alısveriste heralde:) tekerlek bakıyorduk bizde...
motorun onunde oldugu dukkandaki elemanlara bakındım şöle bi :) gezi fotograflarını anımsayıp dukkandaki elamanları tanımaya calıstım ama olmadı :queen:


Dükkanda gördüğün elemanlar bizim gruptan değiller tanıman zor..Dükkanın sahibi arkadaşım Toprak(hani iri yarı bi tane eleman var bodyci görmemek imkansız:mrgreen::mrgreen:) satılması için oraya bıraktım benim motor o.

Beyler ben bu aralar baya yoğunum haziran gibi kısmetse nişan olaylarına giriyorum.Telaşım var forumuda son zamanlarda çok takip edemiyorum.En son erdemle telde konuştuk işte

Orhan geldikten sonra bi organizasyon şart artık.

Noolur noolmaz kazaya belaya bulaşmamak için satış arefesinde sorun istemediğimden alıp kullanmıyorum benim makineyi.

Artık geziye birinize artçı olarak katılıcam.

Hepinizi çok özledim valla.Orhan çok kilo vermiş yaa.Fazlalıklardanda kurtuldu şimdi onu tutaana aşk olsun.

Başlar artislik yapmaya yine:mrgreen: "ayıkladım hepinizi" dediğini duyar gibiyim şimdiden.
 
Katılım
10 Mar 2009
Mesajlar
23
hırsızlar kol geziyor

evet arkadaşlar sabhleyin işe gitmek için motorumun başına gittiğimde kontağın giriş kısmının bozulduğunu ve kontak kablolarının kesilip düz kontak yapıldığını gördüm.motoru götürememişler en büyük sevinçlerimden biri bu.diğeri ise tamircime gidip durumu anlattığımda getir dedi motoru yapalım gelmedi motorun yanınakadar ve yeri çok uzak en az 3 km bizim evden.bende evimin çevresinde tanıdık bir tamirci bulmak için arkadaşımı aradım tavsiyeyle bir amirciye gittim.hemen kabloları bağladı güzel bir işçilikle sigortaları değiştirdi ve motor çalıştı.tabi bizim motorlra has bol dumanlı.usta görünce bu ne ya dedi bukadar duman mı atar falan dedi.aldı motoru gitti 15 dakka sonra geldi.motorda duman falan kalmamış.sesi bir acayip değişmiş vay ansını dedim ya helal olsun sana.bakalım şimdi teste başlıycam fulleyi depoyu.gerçi görünen köy kılavuz istemez.en az 1000 km giderim gibi geliyor bana 1 lt yağ ile.evet motoruma hırsızın el atması bir vesile ile duman dan ve yağ parasında kurtuldum uzun bir süre.:))))))
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Gecmis oldun bir kac gun motosikletini part ettigin yerden farkli yere park etmeye calis mumkunse kapali garaj a cek pesini birakacaklarini sanmiyorum , bu olay karsisinda polis'e haber vermemis olusuna sasirdim dogrusu ? Nicin kolluk guclerine motosikletinin basina gelenleri tutanak olarak tutturmadin ?


Tekrar gecmis olsun.
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
143
1 lt yag ile 1000 km gitmek iyi birşey degil bence az yaglama performans verir ama ömrünü yer cabuk eskitir motorunu benim 350-400 km 1 lt yag yiyior ayarı varmı bilmiyorum ama 500-600 olmalı diye biliyorum aldıgımdan beri 400 km de bitiyor benim yagım
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
ben de uzun zamandır yazmıyorum yauu.. cumartesi günü km saatini göstermek için kasımpaşadaki ferco'ya gittim. ya adamlar resmen iş yapmak istemiyor. KM saatinin çalışmadığını söyledim. bana "o parçanın değişmesi gerek" dedi bakmadan. "Yahu bi içini aç bak, bi arkadaşın (smail) da km saati bozulmuş, okuyucuyu yaklaştırıp düzeltmişler" dedim. "yok bu öyle diil, bunu merkez servise götürcen, parça sipariş etcekler" dedi.. iyi tamam dedim. Gittim servise, "bugün kapalıyız" yazıyor. Boşu boşuna km yaptım yani. KM saati çalışmadan km yapmak istemiyorum. servis zamanı şaşmasın diye. Neyse sonuç bu. Nasıl yaptırıcam bilmiyorum. hiç vaktim yok =(
 
Katılım
10 Mar 2009
Mesajlar
23
Gecmis oldun bir kac gun motosikletini part ettigin yerden farkli yere park etmeye calis mumkunse kapali garaj a cek pesini birakacaklarini sanmiyorum , bu olay karsisinda polis'e haber vermemis olusuna sasirdim dogrusu ? Nicin kolluk guclerine motosikletinin basina gelenleri tutanak olarak tutturmadin ?


Tekrar gecmis olsun.

motoru kapalı bir yerde muhafaza ediyorum tavsiyen için teşekkürler.sadece benim başıma gelmemiş marmaristeki racing türü motorların çoğuna hırsız dadanmış tutturan tutturmuş tutanağı.benimde artı bir tutturömama gerek yok zaten polis amcamlarda fıldır fıldır arıyorlar.umarım bulurlar.

1 lt yag ile 1000 km gitmek iyi birşey degil bence az yaglama performans verir ama ömrünü yer cabuk eskitir motorunu benim 350-400 km 1 lt yag yiyior ayarı varmı bilmiyorum ama 500-600 olmalı diye biliyorum aldıgımdan beri 400 km de bitiyor benim yagım


evet varmışki eleman köfteci dükkanını doğaya en az zarar vereck şekilde ayarladı.belki biraz fazla kısmış olabilir.açtırırım biraz 800 km ye düşüttürürüm.:)ama şunu bilin arkadaşlar çok duman atıyorsa ayarsızlık vardır.internetten seyrettiğim hiç bir motor benimkinin 5 te 1 i kadar duman atmıyor.

ben de uzun zamandır yazmıyorum yauu.. cumartesi günü km saatini göstermek için kasımpaşadaki ferco'ya gittim. ya adamlar resmen iş yapmak istemiyor. KM saatinin çalışmadığını söyledim. bana "o parçanın değişmesi gerek" dedi bakmadan. "Yahu bi içini aç bak, bi arkadaşın (smail) da km saati bozulmuş, okuyucuyu yaklaştırıp düzeltmişler" dedim. "yok bu öyle diil, bunu merkez servise götürcen, parça sipariş etcekler" dedi.. iyi tamam dedim. Gittim servise, "bugün kapalıyız" yazıyor. Boşu boşuna km yaptım yani. KM saati çalışmadan km yapmak istemiyorum. servis zamanı şaşmasın diye. Neyse sonuç bu. Nasıl yaptırıcam bilmiyorum. hiç vaktim yok =(

servisle falan uğraşmayın bu tür basit konularda bence.sanayi tipi yerlerdeki döküntü motorsiklet tamircilerine güvenin bu konularda.ben pişman olmadım daha ve işçilik olarakta çok cüzzi miktarlarda paralar verdim.belkide marmariste olduğum için şanslıyım.burası motorsiklet cenneti gibi bir yer ve küçük bir ilçe.yakınlarda bulabiliyorsun tamirci.ön tekerleğe giden siyah bir kablo var.tekerleğin tam göbek kısmına giriyor.mıknatıslar onun içinde diye usta söyledi.kendin dene istersen.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
merhahaba arkadslar bende uzun zmandır yazmıyorum basıma bır bela aldım belan adı honda cr 250 sasesını buldum cuzzı bır mıktara tokatta mesur bır usta var ondada komple motorunu buldum dun oraya gıttım şasşeyi goturudum ınsallah 15 gun ııcnde saglam bır sekılde elımde artık yaylarlar hırcın daglar kayalıklar benı bekle ıkı zamanlı 46 beygırlık bır canavar arkadslar ınsalla hayırlısıyla bınerım gpr mle asfaltta cr mle daglara gıdecem bu olayıda sızlerle paylasmak ıstedım makına cıkar cıkmaz sızlerle paylasacam arkadaslas ıyı gunler bu arada bılo kardes hos geldınnn smail kardeş maknanla yagıcın oynatmıs belkıde zararlı olabılır benım makınam 1 lt tam 500 km gıdıyor
 
Katılım
10 Mar 2009
Mesajlar
23
merhahaba arkadslar bende uzun zmandır yazmıyorum basıma bır bela aldım belan adı honda cr 250 sasesını buldum cuzzı bır mıktara tokatta mesur bır usta var ondada komple motorunu buldum dun oraya gıttım şasşeyi goturudum ınsallah 15 gun ııcnde saglam bır sekılde elımde artık yaylarlar hırcın daglar kayalıklar benı bekle ıkı zamanlı 46 beygırlık bır canavar arkadslar ınsalla hayırlısıyla bınerım gpr mle asfaltta cr mle daglara gıdecem bu olayıda sızlerle paylasmak ıstedım makına cıkar cıkmaz sızlerle paylasacam arkadaslas ıyı gunler bu arada bılo kardes hos geldınnn smail kardeş maknanla yagıcın oynatmıs belkıde zararlı olabılır benım makınam 1 lt tam 500 km gıdıyor

sizin için test ediyorum arkadaşlar yağ olayını.ama gayet memnunum.şöyle 5000 km gideyim herkeze tavsiye edecem
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
:) Kemalcim hayirli olsun 15 gun sonra Hondan'inda resimlerini bekliyoruz

Selamlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst