Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
Abi düz yolda 150 çok iyi rakam. Zaten oluru da 150. 160 basan arkadaşlar hafif yokuş aşağı basıyor.

EVET HAKLSIN YA BENIM KILOM 70 FELAN OLSA VAR BEN 170 BASARIM MAKINAYA VARYAAA AMA TUNENLDEN CIKINCA 140 ZOR VURUYOR TUNELDE HAVA SURKILESYONU AZ OLDUGUNDAN HIZ YAPIYORRR YA ODA YETER PAZAR GUNU 4 ARKADAS YOLA CIKTIK BIR GPR 125 BIR GS 500 BIR MZ BIRDE HONDA CBF 150 BENIM MAKINA GS 500 U ISIKLARDA YEDI ATTI AMA UZUN YOLDA HALIYLE O BENI YEDI ATTI GS 500 ONDE BEN ARKASINDA BENIM ARKAK MDA MZ ONUN ARKASINDADA CBF 150 OTABANDA TAKILDIK GECEN HAPTA GUZEL BIR GEZI OLDU
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
166
motul 710 2t yada castrol power 1 racing 2t yağ kullanacaksın. eski yağı boşaltabilirsen daha iyi olr ama boşaltmak zor gibi geldi :)
castrol'ü BP istasyonlarından (kızılelmadaki bp de yok boşuna bakma :) ) ya da bauhause'dan alabilirsin.
motul'u nereden bulabileceğimi ben de daha bilmiyorum :pale:
motorunun 150 km de 1 lt yağ yakması çok ilginç ilk defa bu kadar çok yakan duydum. koray abinin de dediği gibi bizim motorların yağ tüketimi 500km ile 1200 km arasında değişiyor.

:) bende bugun baktım kızılemla bp ye bulamadım :) hem sen nerde oturuyosun yaa yakınsın ozaman bana.. hatta bakırköye mertere falanda baktım bulamadım nasıl bir yağ anlamadım ben bunu. fatih çevresinde yada yakınında nerden bulucam tam bir adres kroki telefon ne varsa bir tarif edinde temin ediyim. bide kutusunun şekli şemali nasıl gidip normal castrol yada motul almıyım üstünde tam sentetik falan yazıyo mu?
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Acemi85

Bir onceki mesajimda sana yag konusunda yardimci olabilecegimi belirttim, sayet halen sıkıntın devam ediyorsa iletisim kur locasyon bilgilerini verelim.

Sorulan sorunun cevabi verildigi halde ayni soruyu bilgi payasim basligina yazarak goz yoruyorsun.

yag dedin nerede ne sekilde alacagin konusunda bilgilendirdik.

Yazilan mesajlari es gecmemen dilekleri ile.


----------------




Dolapdere isiklardan sola don 50 mt ileride sagda kose basinda yag istasyonu var oradan satin alabilirsin.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
166
Acemi85

Bir onceki mesajimda sana yag konusunda yardimci olabilecegimi belirttim, sayet halen sıkıntın devam ediyorsa iletisim kur locasyon bilgilerini verelim.

Sorulan sorunun cevabi verildigi halde ayni soruyu bilgi payasim basligina yazarak goz yoruyorsun.

yag dedin nerede ne sekilde alacagin konusunda bilgilendirdik.

Yazilan mesajlari es gecmemen dilekleri ile.


----------------




Dolapdere isiklardan sola don 50 mt ileride sagda kose basinda yag istasyonu var oradan satin alabilirsin.


tmm kardeşim kusura bakma görmemiştim mesajını.. sağol bugun gidip alıyım..
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Sirt cantan varsa onuda gotur yaninda bir tane fazla alirsin , bazen bulunmasi seninde fark ettigin gibi zor olabiliyor.

Yedekde bir lt bulundurman yararina olacakdir.



Selamlar.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
:) bende bugun baktım kızılemla bp ye bulamadım :) hem sen nerde oturuyosun yaa yakınsın ozaman bana.. hatta bakırköye mertere falanda baktım bulamadım nasıl bir yağ anlamadım ben bunu. fatih çevresinde yada yakınında nerden bulucam tam bir adres kroki telefon ne varsa bir tarif edinde temin ediyim. bide kutusunun şekli şemali nasıl gidip normal castrol yada motul almıyım üstünde tam sentetik falan yazıyo mu?

ben çapada oturmuorum ama hergün oradayım. okul orada olunca :)
benim aldığım castrolün kutusu farklı ama içerik aynı:cat:
imagemagic.php
 
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
ben çapada oturmuorum ama hergün oradayım. okul orada olunca :)
benim aldığım castrolün kutusu farklı ama içerik aynı:cat:
imagemagic.php

acemı kardesım yaa sen neden kendın almaya ugrasıyorsunkı benım ve kadır arkadsımın verdıgı ınternet sıtesınden hemen alabılrısn nedne kendın ugrasıyorsunkıı sana bu lınkı ıkı defa verdıgım haldeee anlamadım kardesım neyse kolay gelsınnnnnn:pale:
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
166
evet arkadaşım haklısın... önce siteye güvenemedim ama sonra öğlen saatlerinde zaten sipraiş verdim 2 tane Castrol Power 1 Racing 2T Yağ 1 Lt sipariş verdim. Bakalım nezaman elime ulaşıcak. inş güvenli bir sitedir.
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
Castrolün şişesi 1,5 litre miydi yoksa 1 litre mi hatırlamıyorum???
dün depomda kalan yaklaşık 0,5 litre castrolü benzincide boşattırdım, motulla fulledim. bakalım dedikleri kadar var mı bu yağ.. yağı doldururken rengi dikkatimi çekti, castrol gibi değil garip bi rengi var ve daha cıvık gibi.. deneyelim görelim bakalım
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Koraycim 1 Lt , dene bakalim goruslerinide ivedi olarak paylas bizimle.

Orhan gelsede bi toplansak artik yahu cok ozledim kahvaltiyi sohbeti geziyi.
 
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
evet arkadaşım haklısın... önce siteye güvenemedim ama sonra öğlen saatlerinde zaten sipraiş verdim 2 tane Castrol Power 1 Racing 2T Yağ 1 Lt sipariş verdim. Bakalım nezaman elime ulaşıcak. inş güvenli bir sitedir.

kardesım sıte guvenlı bır nsıte castrolun kendı sıtesı baska yer satmıyo bu yagıı hıc bısıtede bulamassın bu arada sevındımm
 
Katılım
10 Mar 2009
Mesajlar
23
1 lt 1200 km

arkadaşlar forumda okuduğuma göre 1 lt re yağ ile 1200 km giden arkadaşlar var.arkadaşlar mikser ayarı yaptıran varmı aranızda daha önce.yada bildiğiniz usta varmı bu işi yapan.
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Derbi GPR 125 'in ne racing ne de nude versiyonunun sıfırının satışı yok 1 senedir Türkiye'de. Bundan sonra da olmayacak. Derbi Türkiye temsilcisi bundan sonra GPR 125 getirmeme kararı aldı.

Şu yağ işini bir netleyelim. Bizim motorların yağ deposu 1,5 lt. Yağ deposunda son 0,5 lt yağ kaldığında yağ ışığı yanıyor. Piyasadan aldığımız 2T kutu yağlar genelde 1 lt oluyor. Ama size bir tavsiye, eksilen yağınızı tamamlamak için ışığın yanmasını beklemeyin. Bir kere başıma geldi, ışık yeni yanmıştı; bir sonraki gün alırım yağı diyerek yola çıktım. Bir baktım ki motordan boğuluyormuş gibi sesler geliyor, yüksek devirlerde çok cansız. Hemen gittim tamamladım depoyu; düzeldi. Yani yağ az kalınca da tam yağlama yapamıyor olabilir haberiniz olsun.

Motul ve Castrol'ü üstüste kullanıp kıyaslamıştım ben en son. Motul kesinlikle ve kesinle çok daha kaliteli bir yağ. O yüzden de 2 katı fiyatı var Castrole göre ama değer buna. Ve zannederim ki Motul daha ince bir yağ. Motul'le kullandığımda ilk farkettiğim şeylerden biri egzosun biraz daha sessiz olması ve motorun daha az titreşimli çalışması. Zaten sadece bu daha iyi yağlama olduğunun göstergesi. Yüksek devir ve yüksek hızlarda da motor daha atik oluyor. Yağ ince olduğu için ilk çalıştırmalar daha sorunsuz oluyor ve daha az duman atıyor motor ısınana kadar. Castrol ile dağlar kadar fark var demek yanlış olur ama fark var.. Tavsiye olunur.

MOTUL Yağ için :

MOTO STATION
Vedat İşçi
0216 411 33 31
Ethem Efendi Cad. Mustafa Şenol Apt. No:91 Erenköy


Alın size İzmir'den fanatik Derbici çavuş fotoğrafı (beni tanıyanlar bu halimi tanımakta güçlük çekebilir :) )

photo0019gpr5.jpg

photo0018gpr6.jpg
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Sac sakal gidince tabi seni tanimakta zorluk cekiyoruz :) Bide kilo vermissin anladigim kadari ile , mangal kahvalti vesayre derken alirsin gene kilolari gelince. Isimlik cok guzel olmus valla yeniden asker olasim geldi :*)

------------


Motosikletin 0 satisi ve fiyati konusunda defalarca bu baslik altina yazdik , sorularinizi yoneltmeden once biraz baslikta arastirma yapalim arkadaslar.

Selamlar.
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Yok hiç gelmesin tekrar asker olmak :) Kilo verdim evet, lise yıllarımdaki standardıma indim bariz. Ama mekik, şınav derken formu kaybetmiyorum. İyice güçleneyim de motoru daha rahat zaptedeyim derdindeyim şu anda :)

Buluşma burnumda tütüyor tam anlamıyla. Yeni arkadaşlardan da katılım bekliyoruz. Yalnız şu saydığım (Jonturq, Koromako, Cihan, ketchup, tomas) konu kurucuları sayılan arkadaşlar mutlaka ve mutlaka buluşmaya gelecek; öyle veya böyle. Ben anlamam..

Güncel buluşma tarihi : 31 Mayıs 2009 Pazar

Vakit yakınlaştıkça tarihi tekrar konuşuruz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst