Suzuki Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
yanlış anlamışsın Nomarka sehiriçi rakamı 20 krş olarak belirttiğim sw600 un yakıt tüketimi..

ne yanlış anlaması mesajını değiştir. burgman gezide 14 krş şehiriçinde 20 krş a çıkıyor demişsin.

koyunun olmadığı yerde keçiye abdurrahman çelebi derlermiş. deniz yok ya burada salla canına yandığım. ama sallarken fazla kaçırma. yoksa alırsın böyle ayarı:mrgreen::mrgreen::mrgreen::cherry::cherry::

Son zamanlarda kayış değiştiren oldu mu ? Yada güncel kayış fiyatını bilen? Piyasada mitsuboshi diye bir kayıştan bahsediliyor, suzukinin sitesindeki fiyat listesine göre 280 tl civarında yanlış bakmadıysam tabi çünkü hangi modele uyumlu olduğu yazmıyor listede..


galiba en son kayışı ben değiştirdim. 200 tl dı.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
260
ne yanlış anlaması mesajını değiştir. burgman gezide 14 krş şehiriçinde 20 krş a çıkıyor demişsin.

koyunun olmadığı yerde keçiye abdurrahman çelebi derlermiş. deniz yok ya burada salla canına yandığım. ama sallarken fazla kaçırma. yoksa alırsın böyle ayarı:mrgreen::mrgreen::mrgreen::cherry::cherry::

bak canımı sıkma burgmanın bende siyah beyaz boyatırım.Sonra binemzsin motora...:pr:
Yahu daha ne kadar anlatayım.Silver burgmanı döver......:queen::cherry:


Ayrıca canımı sıkmayın bilumum fotograflarınz elimde.Yayınlarım internet ortamına insan içine çıkamazsınız.(vedat tarık)
 
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
246
bak canımı sıkma burgmanın bende siyah beyaz boyatırım.Sonra binemzsin motora...:pr:
Yahu daha ne kadar anlatayım.Silver burgmanı döver......:queen::cherry:


Ayrıca canımı sıkmayın bilumum fotograflarınz elimde.Yayınlarım internet ortamına insan içine çıkamazsınız.(vedat tarık)

slm beyler boşuna tartışmayın:)KYMCO XCİTİNG burgmanıda silverıda boğar:) resimler bende :)
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
8
Bugün yakın bir yetkili servise gittim lastik havalarıma baktırmak ve el freni telini sormak için. Sonuçların ikisi de şok edici :) Henüz alışık değilim bu rakamlara :)

El Freni Teli: 55 TL
İşçiliği : 75 TL

Ön lastik havası: 5
Arka lastik havası: 20
Bu değerler 25-36 olacak şekilde hava basıldı. Özellikle ön lastiğin 5 bar olması şaşırttı. Göz görülür bir fark yoktu. Ancak gidon kuş gibi oldu :)

Zaman ayırıp paylaşımda bulunan arkadaşlara teşekkür ederim.

Keyifli sürüşler.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
246
arkadaşlar bugün aydın ustada alple tanıştım.ordan bi arkadaşı nyanına gidicektim çekmeköy e.alp inde vakti varmış beraber gidelim dedik.şile otoyolunda BJK tesislerini geçtik sağda yol çalışması vardı ve sağ şeritten gidiyorduk.yol otomatik olarak bizi orta şeride verdi hızımız yaklaşık 70-80 km idi.ben önde alp arkamda yaklaşık 50 metre gerimdeydi.bir halk otobüsü vardı önünden geçtim orta şeritte yerimi aldım arkamdan alp te geçti.aynamdan sürekli kontrol eidyordum onu ki birden kaza sesi geldi.aynadan baktığımda alp i sürüklenirken gördüm allahdan otobüs hemen durdu ki çok yaklaşmıştı.tüm trafik durdu alp yerde hareketsiz yatıyordu.hemen yanına gittim ve toplanan vatandaşların onu hareket ettirmesini engelleyip bilincini kontrol ettim.neyseki bilinci açıktı ve kanaması yoktu.kalkmak istedi nefes almadığını söyledi kaskı çıkardık kendisi kalktı bende koluna girdim.şansa ayhan arkadaşımız ordan evine gidiyordu durmuş hemen birlikte alpi kenara çekip kaldırıma otuurttuk.iyi görünüyordu çevredekiler su verdi.motoru kenara çekip trafiği açtık.kendisi uzandı yere anında ambulans geldi çok çabuk geldi şaşırdık bizde.hemen hastaneye götürdüler.bizde motorunu güvenli yere çektik.eldivenlerinin ve kaskının koruduğuna bizzat şahit oldum.etraftakiler hiçbir aracın vurmadığını kendisinin kaydığını söylediler.nitekim yolun tam orta şeritle birleştiği noktada büyük çukurlar vardı.hastaneye gittiğimizde omzunda kırık olduğunu öğrendik aileside gelmişti.biraz önce telefonla aradım şuuru yerine gelmiş normale dönmüştü.çok üzüldük hepimizde acil şifalar ve daha dikkatli olması tememnnilerimi iletiyorum...
 
Katılım
4 Nis 2009
Mesajlar
37
arkadaşlar bugün aydın ustada alple tanıştım.ordan bi arkadaşı nyanına gidicektim çekmeköy e.alp inde vakti varmış beraber gidelim dedik.şile otoyolunda BJK tesislerini geçtik sağda yol çalışması vardı ve sağ şeritten gidiyorduk.yol otomatik olarak bizi orta şeride verdi hızımız yaklaşık 70-80 km idi.ben önde alp arkamda yaklaşık 50 metre gerimdeydi.bir halk otobüsü vardı önünden geçtim orta şeritte yerimi aldım arkamdan alp te geçti.aynamdan sürekli kontrol eidyordum onu ki birden kaza sesi geldi.aynadan baktığımda alp i sürüklenirken gördüm allahdan otobüs hemen durdu ki çok yaklaşmıştı.tüm trafik durdu alp yerde hareketsiz yatıyordu.hemen yanına gittim ve toplanan vatandaşların onu hareket ettirmesini engelleyip bilincini kontrol ettim.neyseki bilinci açıktı ve kanaması yoktu.kalkmak istedi nefes almadığını söyledi kaskı çıkardık kendisi kalktı bende koluna girdim.şansa ayhan arkadaşımız ordan evine gidiyordu durmuş hemen birlikte alpi kenara çekip kaldırıma otuurttuk.iyi görünüyordu çevredekiler su verdi.motoru kenara çekip trafiği açtık.kendisi uzandı yere anında ambulans geldi çok çabuk geldi şaşırdık bizde.hemen hastaneye götürdüler.bizde motorunu güvenli yere çektik.eldivenlerinin ve kaskının koruduğuna bizzat şahit oldum.etraftakiler hiçbir aracın vurmadığını kendisinin kaydığını söylediler.nitekim yolun tam orta şeritle birleştiği noktada büyük çukurlar vardı.hastaneye gittiğimizde omzunda kırık olduğunu öğrendik aileside gelmişti.biraz önce telefonla aradım şuuru yerine gelmiş normale dönmüştü.çok üzüldük hepimizde acil şifalar ve daha dikkatli olması tememnnilerimi iletiyorum...

Hepimizin başına gelebilir. Dikkatli olalım lütfen. Arkadaşa da acil şifalar dilerim.
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
Son zamanlarda kayış değiştiren oldu mu ? Yada güncel kayış fiyatını bilen? Piyasada mitsuboshi diye bir kayıştan bahsediliyor, suzukinin sitesindeki fiyat listesine göre 280 tl civarında yanlış bakmadıysam tabi çünkü hangi modele uyumlu olduğu yazmıyor listede..

ben sordum 280 tl dediler,34 bin kmde oldu değiştirmek normal.tabi fiyat biraz yüksek diğer modellere göre.
 
Katılım
29 Mar 2009
Mesajlar
60
Alp e cok gecmis olsun..
bu kadar bos iste,bir anda cukura giriyorsun ve bir anlık dalgınlıgı belki hayatınla oduyorsun..yollarımız maalesef rezalet,heran acı suprizlerle karsılasabiliyoruz..
cok ama cook dikkat arkadaslar..!!!
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
arkadaşlar bugün aydın ustada alple tanıştım.ordan bi arkadaşı nyanına gidicektim çekmeköy e.alp inde vakti varmış beraber gidelim dedik.şile otoyolunda BJK tesislerini geçtik sağda yol çalışması vardı ve sağ şeritten gidiyorduk.yol otomatik olarak bizi orta şeride verdi hızımız yaklaşık 70-80 km idi.ben önde alp arkamda yaklaşık 50 metre gerimdeydi.bir halk otobüsü vardı önünden geçtim orta şeritte yerimi aldım arkamdan alp te geçti.aynamdan sürekli kontrol eidyordum onu ki birden kaza sesi geldi.aynadan baktığımda alp i sürüklenirken gördüm allahdan otobüs hemen durdu ki çok yaklaşmıştı.tüm trafik durdu alp yerde hareketsiz yatıyordu.hemen yanına gittim ve toplanan vatandaşların onu hareket ettirmesini engelleyip bilincini kontrol ettim.neyseki bilinci açıktı ve kanaması yoktu.kalkmak istedi nefes almadığını söyledi kaskı çıkardık kendisi kalktı bende koluna girdim.şansa ayhan arkadaşımız ordan evine gidiyordu durmuş hemen birlikte alpi kenara çekip kaldırıma otuurttuk.iyi görünüyordu çevredekiler su verdi.motoru kenara çekip trafiği açtık.kendisi uzandı yere anında ambulans geldi çok çabuk geldi şaşırdık bizde.hemen hastaneye götürdüler.bizde motorunu güvenli yere çektik.eldivenlerinin ve kaskının koruduğuna bizzat şahit oldum.etraftakiler hiçbir aracın vurmadığını kendisinin kaydığını söylediler.nitekim yolun tam orta şeritle birleştiği noktada büyük çukurlar vardı.hastaneye gittiğimizde omzunda kırık olduğunu öğrendik aileside gelmişti.biraz önce telefonla aradım şuuru yerine gelmiş normale dönmüştü.çok üzüldük hepimizde acil şifalar ve daha dikkatli olması tememnnilerimi iletiyorum...

geçmiş olsun,neyseki önemli bişeyi yokmuş
 
Katılım
29 Mar 2009
Mesajlar
60
bugun bende lastik havalarında sok oldum arka lastik 20di,35 yaptım,motor canavarlastı sanki,e bir de ben 100 kiloyum,haksız degil tabii..
benim de el freni durmaktan takılımıymıs ne,neredeyse sokulmedik grenaj kalmıyor tel icin dediler..
yetkili servis,yag,yag filtresi,buji, hava filtre temizligi icin 150 tl dedi,yag castrol 10/40 2 lt..bilginize..
kalkıstaki hafif tireme problemim normal mis,3200 de kaktıgını soyledi,ama bakımda debriyaja da balataya da bakacaklar..
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
arkadaşlar bugün aydın ustada alple tanıştım.ordan bi arkadaşı nyanına gidicektim çekmeköy e.alp inde vakti varmış beraber gidelim dedik.şile otoyolunda BJK tesislerini geçtik sağda yol çalışması vardı ve sağ şeritten gidiyorduk.yol otomatik olarak bizi orta şeride verdi hızımız yaklaşık 70-80 km idi.ben önde alp arkamda yaklaşık 50 metre gerimdeydi.bir halk otobüsü vardı önünden geçtim orta şeritte yerimi aldım arkamdan alp te geçti.aynamdan sürekli kontrol eidyordum onu ki birden kaza sesi geldi.aynadan baktığımda alp i sürüklenirken gördüm allahdan otobüs hemen durdu ki çok yaklaşmıştı.tüm trafik durdu alp yerde hareketsiz yatıyordu.hemen yanına gittim ve toplanan vatandaşların onu hareket ettirmesini engelleyip bilincini kontrol ettim.neyseki bilinci açıktı ve kanaması yoktu.kalkmak istedi nefes almadığını söyledi kaskı çıkardık kendisi kalktı bende koluna girdim.şansa ayhan arkadaşımız ordan evine gidiyordu durmuş hemen birlikte alpi kenara çekip kaldırıma otuurttuk.iyi görünüyordu çevredekiler su verdi.motoru kenara çekip trafiği açtık.kendisi uzandı yere anında ambulans geldi çok çabuk geldi şaşırdık bizde.hemen hastaneye götürdüler.bizde motorunu güvenli yere çektik.eldivenlerinin ve kaskının koruduğuna bizzat şahit oldum.etraftakiler hiçbir aracın vurmadığını kendisinin kaydığını söylediler.nitekim yolun tam orta şeritle birleştiği noktada büyük çukurlar vardı.hastaneye gittiğimizde omzunda kırık olduğunu öğrendik aileside gelmişti.biraz önce telefonla aradım şuuru yerine gelmiş normale dönmüştü.çok üzüldük hepimizde acil şifalar ve daha dikkatli olması tememnnilerimi iletiyorum...

emrecim büyük geçmiş olsun. sezon açıldı lütfen azami dikkat gösterelim, ekipmanlarımızı tam olarak kuşanalım. kurallara uymayanları grubumuza almayalım. bizide tehlikeye sokabilirler.
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
160
Alp arkadaşımıza bende geçmiş olsun dileklerimi iletiyor, bu kazanın son olmasını diliyorum....
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
74
aldım bu gün gidip takıcam işte,yeni gibisi yok
Kayış mı aldın? Taktıktan sonra farkedilir bir değişiklik oldu mu ? Ben bugün biraz hız yaptım ve en yüksek hızda bariz düşüş farkettim. Havanın rüzgarlı olmasından da kaynaklanabilir belki biraz ama o kadara da farketmez sanırım. Onun dışında aslında benim bir şikayetim yok kayışla ilgili (hız dışında), sadece önceki sahibin değişip değişmediğini bilmiyorum, birde km 30.000'i geçti. Ondan değiştirmek istiyorum..
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
büyük ihtimalle önceki sahibi değiştirmemiştir,öncelikle elinden geliyorsa,varyetörün olduğu yeri söküp kayıştaki çatlamaları kontrol et.(üzerinde zor olur ama,alt tarafından büktüğünde kayışın iç kısmında oluşan çatlamaları görebilirisin,ben öyle gördüm)
daha takıp denemedim ama hızın farkedeceğini düşünmüyorum.
hazır sökmüşken de,eğer elinden geliyorsa balatayı ve balatanın bastığı yeri ince zıpara ile temizlemek iyi olucaktır.
varyatör ve önündeki kasnağı sökebilmen için havalı lokma tabancası ve 24 lokma olması lazım aksi taktirde anahtarla sökülebilecek gibi bişey değil.
kolay gelsin.
 
Katılım
22 Şub 2006
Mesajlar
79
Arkadaşlar selamlar,
Dün motoru kendim yıkadıktan sonra özellikle çalıştırdım,bir yerine su kaçtı mı diye,normal şekilde çalıştı.Fakat sabah çalıştırmak istedim fakat FI ışıgı yandı ve çalışmadı.Ben de önce yan ayaklığı açtım sonra kontağı çevirdim,marşa bastım tabiki yan ayak açık olduğu için tepki vermedi fakat marşa basılı tutarken yan ayaklığı kapattım ve çalıştı.Sonra stop ettim tekrar normal şartlarda çalıştırmak istedim fakat yine çalışmadı.Tekrar yan ayaklığı açıp aynı şekilde denedim ve yine çalıştı.Belki biliyorsunuzdur ama aklınızda olsun...:)
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
338
Harikaymış:)
Yalnız sorun olduğu kesin bir ustaya göster bence, genelde kontaktan su kaçınca yapıyor immobiliser sorun çıkartıyor. Bir kaç arkadaş yaşamıştı bu sorunu
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
260
Arkadaşlar selamlar,
Dün motoru kendim yıkadıktan sonra özellikle çalıştırdım,bir yerine su kaçtı mı diye,normal şekilde çalıştı.Fakat sabah çalıştırmak istedim fakat FI ışıgı yandı ve çalışmadı.Ben de önce yan ayaklığı açtım sonra kontağı çevirdim,marşa bastım tabiki yan ayak açık olduğu için tepki vermedi fakat marşa basılı tutarken yan ayaklığı kapattım ve çalıştı.Sonra stop ettim tekrar normal şartlarda çalıştırmak istedim fakat yine çalışmadı.Tekrar yan ayaklığı açıp aynı şekilde denedim ve yine çalıştı.Belki biliyorsunuzdur ama aklınızda olsun...:)

tarıkın da yazdıgı gibi burgmanlardaki genel bir hastalıktır bu durum.
Motoru yıkarken anahtar kapatma deliğini elinizdeki anahtarın tersiyle kapatarak yıkamakta fayda var.
FI ışıgı önemli bir problemdir.Hiç ummadığın ir yerde seni yolda bırakır ve bir daha ne yaparsan yap çalışmaz:)))))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst