- Katılım
- 31 Mar 2006
- Mesajlar
- 862
yanlış anlamışsın Nomarka sehiriçi rakamı 20 krş olarak belirttiğim sw600 un yakıt tüketimi..
ne yanlış anlaması mesajını değiştir. burgman gezide 14 krş şehiriçinde 20 krş a çıkıyor demişsin.
koyunun olmadığı yerde keçiye abdurrahman çelebi derlermiş. deniz yok ya burada salla canına yandığım. ama sallarken fazla kaçırma. yoksa alırsın böyle ayarı:mrgreen::mrgreen::mrgreen::cherry::cherry::
Son zamanlarda kayış değiştiren oldu mu ? Yada güncel kayış fiyatını bilen? Piyasada mitsuboshi diye bir kayıştan bahsediliyor, suzukinin sitesindeki fiyat listesine göre 280 tl civarında yanlış bakmadıysam tabi çünkü hangi modele uyumlu olduğu yazmıyor listede..
galiba en son kayışı ben değiştirdim. 200 tl dı.
Son düzenleme: