Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
166
selamlar. egzoz maceram uzucu sonlandi. servise goturdum. adam gayet kalin civi gibi bir sey sokup birkac defa cekic ile vurdu. seste evet cok ufak bir kalinlasma oldu. fakat bu sabah fark ettim ki, sol egzozda ufak bir hasar var. icerden disari dogru cizgi seklinde bir cikinti olusmus. adam egzozun icindeki parcayi kirmis herhalde vurayim derken. parca yamulup egzozun dis kismina zarar vermis. demek ki neymis, once modifiye edilecek parcanin anatomisi bilinecekmis.. bilseydim o sekilde bir mudahale ettirmezdim.
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
161
tüm sorularının cevabı gerideki mesajlarda var.
caracalı tavsiye ederim ama ybr yi daha çok

Neden Caracalın o şahşahlı görüntüsünün arkasında kalmış bisiklet(ybr) tavsiye edesinki bence CARACAL aynen dewam.

eskişehirin 2 . caracalcısı olarak aramıza hoşgeldin ben her türlü yardımda bulunurum sana


Ulan iki dk da sattın haaa 2. Caracalcıymış biz ne kullanıyoruz mobylette mi ? :D
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Neden Caracalın o şahşahlı görüntüsünün arkasında kalmış bisiklet(ybr) tavsiye edesinki bence CARACAL aynen dewam.




Ulan iki dk da sattın haaa 2. Caracalcıymış biz ne kullanıyoruz mobylette mi ? :D

ulan adam gibi oku adam gibi yorumla zırto . Bir tane hoca ilk alan sonra ben aldım . Hem sen eses li değilsin olm ne satacam :D:D:D
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
166
egzozlarin acilmasi ile performans ve yakit masrafi artti. alet simdi basiyor adam gibi. onceden sanki bir sey engelliyormus da simdi acilmis gibi oldu.

beyler geziyorsunuz heralde ses soluk yok.

selamlar.
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
selamlar. egzoz maceram uzucu sonlandi. servise goturdum. adam gayet kalin civi gibi bir sey sokup birkac defa cekic ile vurdu. seste evet cok ufak bir kalinlasma oldu. fakat bu sabah fark ettim ki, sol egzozda ufak bir hasar var. icerden disari dogru cizgi seklinde bir cikinti olusmus. adam egzozun icindeki parcayi kirmis herhalde vurayim derken. parca yamulup egzozun dis kismina zarar vermis. demek ki neymis, once modifiye edilecek parcanin anatomisi bilinecekmis.. bilseydim o sekilde bir mudahale ettirmezdim.

abi iyide, hadi seni geçtik.. O servis dediğin arkadaştamı bilmiyormuş? Böyle egzost mu açılırmış? Oldu olacak balyozla üstüne vura vura kırsaymış? :farao:
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
arkadaşlar merhaba, bu egzozu açınca sesde nasıl bir değişim oluyor? v motorlardaki gibi kalınlaşıp ritmik bir ses mi geliyor? yoksa aynı ses daha mı yüksek çıkıyor?
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
166
kalinlasiyor ama oyle mucizevi bir ses bekleme. onde oturana her zaman motor sesi daha fazla geliyor. egzoz sesini ardci duyar, arkandaki araba duyar o kadar. oyle cift silindirli shadow sesi falan beklemeyin. ama hic yoktan daha iyi kesinlikle. "ben buradayim" demese bile "ben de varim" diyor :)

abi iyide, hadi seni geçtik.. O servis dediğin arkadaştamı bilmiyormuş? Böyle egzost mu açılırmış? Oldu olacak balyozla üstüne vura vura kırsaymış? :farao:

sorma ya adam patir kutur vurdu icine.. dese ki bunu uzun bir matkapla delmek lazim, ben yaparim derdim...
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Kas 2008
Mesajlar
23
kalinlasiyor ama oyle mucizevi bir ses bekleme. onde oturana her zaman motor sesi daha fazla geliyor. egzoz sesini ardci duyar, arkandaki araba duyar o kadar. oyle cift silindirli shadow sesi falan beklemeyin. ama hic yoktan daha iyi kesinlikle. "ben buradayim" demese bile "ben de varim" diyor :)



sorma ya adam patir kutur vurdu icine.. dese ki bunu uzun bir matkapla delmek lazim, ben yaparim derdim...

peki bunun başka yöntemi var mı zarar vermeden sesini nasıl birazda olsa toklaştırırız.. bir de kulağn ne durumda rahatsız oluyor musun ...kısacası pişman oldun mu aydınlatırsan sevinirim... bir sorum daha var motora yağ dışında bir kaydırıcı filan eklesek bir fayda sağlar mı...:silent:
 
Katılım
30 Nis 2009
Mesajlar
8
eyvallah kardeşim sagolasın ama ben 3. yüm sanırım iş arkadaşım martta aldı caracalını ben ondan sonra aldım.tanışırız inşallah bi gün.

:cherry: MERHABA ARKADAŞLAR , SIRALAMA ÖNEMLİ DEĞİL KARDEŞİM MOTORUN GELSİN YETERKİ İŞE 2 KIRMIZI CARACAL GİDECEĞİZ İNŞALLAH.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
şiişşşttt eskişehirde 3 caracal gezeriz geceleri ekleyin [email protected]

caracalların 5000 km den sonra park lambası sorun yaratıyor . Bunu öğrenin titreşim mahvediyor . Ferhat abim bilir caracal benden sorulur . :D
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şiişşşttt eskişehirde 3 caracal gezeriz geceleri ekleyin [email protected]

caracalların 5000 km den sonra park lambası sorun yaratıyor . Bunu öğrenin titreşim mahvediyor . Ferhat abim bilir caracal benden sorulur . :D

ben mi üzerime alınayım ferhat'ı eray :rendeer: bir an duygulandım caracal sayfasında fırtına gibi eserdik eray'la bir zamanlar :rendeer:
evet eray caracal'da bir numaradır bu forumunda değişilemez ismidir :rendeer:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
ben mi üzerime alınayım ferhat'ı eray :rendeer: bir an duygulandım caracal sayfasında fırtına gibi eserdik eray'la bir zamanlar :rendeer:
evet eray caracal'da bir numaradır bu forumunda değişilemez ismidir :rendeer:

abi sana küstüm buralara gelmez oldun . :( , , , abi ne gunlerdı o zamanlar . dediğin gibi mt nın en sıcak bölümüdür burası
 
Katılım
6 Haz 2008
Mesajlar
94
Başlık iyice yavaşlamış arkadaşlar hayırdır..Gezilerdemisiniz neler yapıyorsunuz..
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi sana küstüm buralara gelmez oldun . :( , , , abi ne gunlerdı o zamanlar . dediğin gibi mt nın en sıcak bölümüdür burası

bana küsme eray :cat: ben bir ara mt'ye küsmüştüm o yüzden pek girmiyorum ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst