Selam Arkadaşlar yaklaşık 1 senedir bi motor sevdası aldı beni gidiyor oda bi virüs gibi kayınbiraderimden bana bulaştı. Geçici bir süreliğine Diyarbakırda görevliyim yaş itibarı ile (42) Chopper alayım dedim Ancak vitesli motora hiç binmedim tanıdıklarım YBR125 al ilk motor olarak dediler onu araştırıyordumki birgün arabada giderken CBF150 yi gördüm acaip hoşuma gitti pahalıdır bunlar dedim kendi kendime Fiyat arastırması sonucu hemen hemen 2. ellerinin aynı olduğunu gördüm sizin Topic muhabbetini okudum baya bi hatta ordan bi arkadas söyle demis
honda hayat onda bende inş askerden sonra alacam cbf 150 kral motor ybr de güzel ama cbf in asaleti var arkadaşım ben resimlere baktıkça içim gidiyor ona bakarsan bizim burayada 200 km uzaklıkta siirt teyim servis diyarbakırda cihan abinin dediği gibi bakımlarrını eksik etme seni üzmez sonuçta marka hondaaaaaaaaaaa
Tamam dedim işte bu benim motorum serviside var Diyarbakırda sorun yok.
Daha sonra ilanlardan aradım ve İstanbuldan bi tane buldum görürgörmez aşık oldum :rendeer: Kayınbiraderimde istanbulda nasıl olsa yollar bana dedim saolsun satan arkadasta yardımcı oldu. Buda Müstakbel Motorum.
Gelelim Fasulyenin faydalarına
1.si Diyarbakırda malesef servisi yokmus
2.si Sizin bu İstanbul nasıl biyermiş Diyarbakıra gelen nakliye firmaları sadece Topkapının ordaymıs benim Motorda su an Gebzeye yakın.
3.Haklı olarak İşler ve yolun uzunluğu sebebi ile nakliyeye verilemedi motor

Bende sizin gibi sadece resimden gördüm motoru bir an önce kavusmak arzusu ile

Sizin verdiğiniz Referansları gözönüne aldığımda Ben motoru üzmessem oda beni üzmeyecektir diyorum ve Hondaya güveniyorum
İnşallah bir an önce Kavuşurum motoruma ve sizlerinde tecrübeleri ile Çaylaklıktan kurtulurum diyorum
BUDA BENİM HİKAYEM