Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Konuyu Toplam 6 üye okuyor. (4 Kayıtlı üye ve 2 Misafir)
mete_han+, sedat_57, canercamalan, chatkut


aramızda hayın domdomlar yebereciler var beyler...tikat edelim tahrike kapılmayalım...arkadaşın diğer namı Bay Pert...:p


hadi canlansın topac beyler...
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Konuyu Toplam 6 üye okuyor. (4 Kayıtlı üye ve 2 Misafir)
mete_han+, sedat_57, canercamalan, chatkut


aramızda hayın domdomlar yebereciler var beyler...tikat edelim tahrike kapılmayalım...arkadaşın diğer namı Bay Pert...:p


hadi canlansın topac beyler...

:queen::queen::queen::queen: cbf e gecicemde ondan takılıyom buraya:queen::queen::queen::queen: şaka bi yana ybr 250 düşünüyorum:bounce:

mete abi görmiyim seni ben ybr topiginde:):mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
31
Selam Arkadaşlar yaklaşık 1 senedir bi motor sevdası aldı beni gidiyor oda bi virüs gibi kayınbiraderimden bana bulaştı. Geçici bir süreliğine Diyarbakırda görevliyim yaş itibarı ile (42) Chopper alayım dedim Ancak vitesli motora hiç binmedim tanıdıklarım YBR125 al ilk motor olarak dediler onu araştırıyordumki birgün arabada giderken CBF150 yi gördüm acaip hoşuma gitti pahalıdır bunlar dedim kendi kendime Fiyat arastırması sonucu hemen hemen 2. ellerinin aynı olduğunu gördüm sizin Topic muhabbetini okudum baya bi hatta ordan bi arkadas söyle demis
honda hayat onda bende inş askerden sonra alacam cbf 150 kral motor ybr de güzel ama cbf in asaleti var arkadaşım ben resimlere baktıkça içim gidiyor ona bakarsan bizim burayada 200 km uzaklıkta siirt teyim servis diyarbakırda cihan abinin dediği gibi bakımlarrını eksik etme seni üzmez sonuçta marka hondaaaaaaaaaaa:)

Tamam dedim işte bu benim motorum serviside var Diyarbakırda sorun yok.
Daha sonra ilanlardan aradım ve İstanbuldan bi tane buldum görürgörmez aşık oldum :rendeer: Kayınbiraderimde istanbulda nasıl olsa yollar bana dedim saolsun satan arkadasta yardımcı oldu. Buda Müstakbel Motorum.



Gelelim Fasulyenin faydalarına :)
1.si Diyarbakırda malesef servisi yokmus
2.si Sizin bu İstanbul nasıl biyermiş Diyarbakıra gelen nakliye firmaları sadece Topkapının ordaymıs benim Motorda su an Gebzeye yakın.
3.Haklı olarak İşler ve yolun uzunluğu sebebi ile nakliyeye verilemedi motor :(
Bende sizin gibi sadece resimden gördüm motoru bir an önce kavusmak arzusu ile :)
Sizin verdiğiniz Referansları gözönüne aldığımda Ben motoru üzmessem oda beni üzmeyecektir diyorum ve Hondaya güveniyorum
İnşallah bir an önce Kavuşurum motoruma ve sizlerinde tecrübeleri ile Çaylaklıktan kurtulurum diyorum
BUDA BENİM HİKAYEM
 
Katılım
14 Eki 2007
Mesajlar
577
su an satılan 2009 cbf ler 2008 kasasıyla aynımı yoksa 125 lıklerı pıyasaya gırıp 150 lılık cbf uretımı durduruldumu acaba _????????
 
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
57
cümleten hayırlı geceler.
benm bi sorunm var beyler daha dogrusu cbf150 si olan bi ark.ımın.
ön süspansiyonundan şikayetçi çok yumuşak oldugunu ve cukurlarda sona kadar dayanıp ses yaptıgını söylüyor.
bugün bi ustaya gitmiş ve 10 numara açık yağ alıp koymuşlar.ama ark.ım yine devam ettiğini söylüyor.eger aranızda başına gelen ve yardımcı olabilecek varsa çok sevinirim.en son çare kavalları değişelim diyor ben sizlere bi danışim dedim benden yarına haber bekliyor.
saygılar...
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
cümleten hayırlı geceler.
benm bi sorunm var beyler daha dogrusu cbf150 si olan bi ark.ımın.
ön süspansiyonundan şikayetçi çok yumuşak oldugunu ve cukurlarda sona kadar dayanıp ses yaptıgını söylüyor.
bugün bi ustaya gitmiş ve 10 numara açık yağ alıp koymuşlar.ama ark.ım yine devam ettiğini söylüyor.eger aranızda başına gelen ve yardımcı olabilecek varsa çok sevinirim.en son çare kavalları değişelim diyor ben sizlere bi danışim dedim benden yarına haber bekliyor.
saygılar...

Sonuna kadar dayanıp ses yapıyor dediğin yani en sonuna kadar esneyip vuruntumu yapıyormuş:silent:İlk defa böyle bir şikayet duydum Cbf hakkında şahsen bende karşılaşmadım böyle birşeyle gayet güzel süspansiyonları:wiinkk:
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Bu konuya Aykan cvp versin tekerde giden arazide en çok kullanan oydu:p Fakat dediğim gibi ilk defa duydum böyle birşeyi kullanım şeklinden dolayı sorun olmuş olabilir v.s başka sebeplerden dolayı olmuş olabilir:silent:
 
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
57
kullanım hatasından olacagını pek sanmıyorum çünkü ark.ım titizdir ve asfalttan pek ayrılmaz.
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Allah kolaylık versin size umarım bu konuda yardım edebilecek arkadaşlar vardır size

Bu güne kadar ne forumdan nede etrafımdakilerden süspansiyonla ilgili hiç şikayet duymadım aksine herkes Cbf in süspansiyonlarını över, övüldüğü kadar var bencede ama sizinki şanssızlık ne diyebilirim
 
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
57
saol hocam.bu saatten sonra okuyan olmaz pek zaten bende sabah bakacam tekrar.umarım anlıyan birisi çıkar.
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
benimde koltuğun depoya bastığı yerde (altta kalıyor) sürtünmeden boya erimiş altından kırmızı çıkıyor. yazdıklarınızı okuduktan sonra gidip krenajların arkalarını inceledim felan başka yerde yok :) astardır astar ( kedi dir kedi)
bu arada bir sorum olacak arka amortisörlerim sanki bana biraz sert gibi geliyor. ayar yapılabiliyormuş diyorlar bu konuda bilgisi olan varmı?

cümleten hayırlı geceler.
benm bi sorunm var beyler daha dogrusu cbf150 si olan bi ark.ımın.
ön süspansiyonundan şikayetçi çok yumuşak oldugunu ve cukurlarda sona kadar dayanıp ses yaptıgını söylüyor.
bugün bi ustaya gitmiş ve 10 numara açık yağ alıp koymuşlar.ama ark.ım yine devam ettiğini söylüyor.eger aranızda başına gelen ve yardımcı olabilecek varsa çok sevinirim.en son çare kavalları değişelim diyor ben sizlere bi danışim dedim benden yarına haber bekliyor.
saygılar...

içindeki yayların sonlarına doğru bir daralma varsa aşırı yumuşar benim scoterde vardı aynı sorun ön burunu kırdım o şekilde yayları değiştirdim aynısını bulamadım o zaman biraz sert oldu kafa vuruordu resmen sonra biraz kullandım o esnada yaylar yerine geldi yağı bastık biraz şimdi ii esniyor. cbf ye gelince bende arka amortisörümün sert önün yumuşak olduğunu düşünüyorum. 93 kg yim ön frene asıldığımda öne basıyor hemde çukura giriyorsam o zaman sonuna değiyor bende hissediyorum ama istihap haddi denen bir şey var. 150 kg motor 90 kg ben :) çukur vb vb vb...


arkadaşında ki yoğun bir olaysa en azından ben scoter de olayı şuna bağlamıştım kaldırıma çıkmak ve en önemlisi de 1 kış yan ayaklıkta yattı motor. adamlar çift ayaklık yapmışlar o kadar :) arkadaşım da da aynı motordan var o çift ayaklıkta bırakmış ben yan ayaklıkta kapadım garaja sonuç ben hem önü hemde arka amortisörleri değiştirdim. o halen orjinalleri ile binio :) o zaman acemiliğimize geldi şimdi arastırıorum da hatta çift ayaklıktan başka altında bir tahta bile olsa ii lastiklerin betonda kalmaması açısından :)
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
57
bu arada bir sorum olacak arka amortisörlerim sanki bana biraz sert gibi geliyor. ayar yapılabiliyormuş diyorlar bu konuda bilgisi olan varmı?

anahtar çantasonda hilale benziyen bi parça var onunla arka amortisörü ayarlıyabilirsin.
bizdeki sorun yaydan degilde sanki daha çok yağlama problemi gibi duruyor.yine de cevabın için teşekkür ederim.
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
predatör arkadaşım dediğin olay gayet ilginç ilk kez duyuyorum arkadaşın çok mu ağır acaba? yoksa cbf 150 kaza felan yaptı da başka bi motorun amortisörlerini mi taktılar, yağını da hiç kontrol ettiniz mi?
 
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
57
ark.ım 85 kilo bunun fazla agır oldugunu sanmıyorum.kazası yok çok şükür.dün yagını değişmişler işte ama yinede pek verim alamamışlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst