Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
hadi canlanın cebefeciler...:cherry:


iyi geceler kanka senin ne işin var buralarda bakayım...pis yebereci...:p

cbf in arka artçı tutacagını söktügün zaman çok tatlı gözüküyor :)


yok be abi çantasız bana çıklak geliyor...

meto benide yatış konusunda es ssstr geçmişin:p ama haklısın ben tekerciyim hehe boya olayınada çok güldüm sana çakma honda satmışlar silindirin dış yüzeyinide az sil belki mondial falan çıkar :p:queen:ne kıl diken adamsın he:mrgreen:

(astardır o astar)

valla Honda diyosun ama aldığımız makina 3 kuruşluk makina...1000 RR da olurmu böyle şeyler...:p

metehan abiye katılıyorum :) renk satamadığından boya değiştirmiş olabilirler

o maviyi almaktansa motorsuz gezerim daha iyi...:p

Ben ön karenajları sökünca farkettim
Sol kırmızı sağ mavi far simsiyahtı :)


güzel bir kombinasyon...:p

Vay canına bende siyah almayı planlıyordum.:)
Mavi mi alsak kırmızımı?:D:)

mavi tırt kardeşim boşver...:)

Çok ilginç:cyclopsan Hondaya bak sen nasılda saman altından su yürütüyor::lac::

Honda dedik bağrımıza bastık bir boya işini bile baştan savma yapıyorlar dimi...:)

mavi alın mavi bundan sonra metehandro bile çakmaya bindiyse siz orjin e binin mavi sen çok yaşa:)


mavi motor olurmu hocam ya...damalı eşşek gibi...:p

ölümüne mokoko yapmıslar sana :mrgreen:

:p aynen öyle kardeşim...bundan sonra mondıale bimicem...onlar yapmaz böle bir adilik...:p

Arkadaşlar; hava soğutlmalı motorlara uygulanan yağ sıcaklık-hararet göstergesi varmış, bu linkte örnek uygulama var, sizce bizim motorlara olurmu =? Ne dersiniz ? Aslında olursa da çok güzel olur bence. Bunun en kolay montaj yolu karter tapasına takılabilmesi, bunun içinde dişlerin bire bir uyuşması lazım.

http://www.motoaktuel.com/blog/index.php/yag-hararet-gostergesi-montaji

abi beni aşar bunlar...:)

cbf 150 yee az kaldı ... yakında resimler burdaa :)


haydi hayırlısı şasi no bekliyorum...sabah erkenden ama 11 den sonra uyumuş olurum...:wiinkk:
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
metehan abey sana anca hoşgeldin diyorum,kusuruma bakma:rendeer:
ben motoru alırken siyahı ellerinde yok diye bir hafta beklettiler. acaba o bir hafta motoru boyama süresimiydi:silent: gerçi sanmıyorum motoru boyamakla uğraşacaklarını, alttan çıkan boya astardır diyecem ama sağ ve sol taraın astarı niye farklı renk olsun. var bi enayilik ama hayırlısı bakalım.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
metehan abey sana anca hoşgeldin diyorum,kusuruma bakma:rendeer:
ben motoru alırken siyahı ellerinde yok diye bir hafta beklettiler. acaba o bir hafta motoru boyama süresimiydi:silent: gerçi sanmıyorum motoru boyamakla uğraşacaklarını, alttan çıkan boya astardır diyecem ama sağ ve sol taraın astarı niye farklı renk olsun. var bi enayilik ama hayırlısı bakalım.

kanka merhaba selam saygılar olsun sana...servisten servise görüşmek nasip oluyor bize abicim...:p

vallahi kendimi keriz gibi hissediyorum...o bölgeyi spreyle halledeceğim zaten...ama gerçekleri görünce mide bulanıyor...:wiinkk:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
maviyi beyenmeyenler çıkacaktır ben mavi almıştım ve hiçte pişman olmamıştım motor kesinlikle mavi renkle daha büyük gösteriyor..
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
arkadaşlar bugün itibariyle benim motor bir yaşını doldurdu ve henüz 7600 km lerde. bir senede ancak bunu yapabiliyomuşum demekki. sizler kaç km yapabildiniz ?
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
arkadaşlar bugün itibariyle benim motor bir yaşını doldurdu ve henüz 7600 km lerde. bir senede ancak bunu yapabiliyomuşum demekki. sizler kaç km yapabildiniz ?

6 ayda 11.000 oldu kurye değilim tamamen keyif için biniyorum iş+okul+ev standart parkurum zaten extralarla 11.000 i doldurmuşum:) Ben çokmu geziyorum arkadaşlar ya sizin km leri duyunca bir terslik olduğu kanısına varıyorum:p
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Yok ya mavide güzel bence hem herkezde yok daha bi güzel ama kırmızı ve siyah ta çok çok hoş.:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
CıBıF 150 ci canlan kımıldan...:cat:

ön diski ne kadara aldigini yazmamişsin mete abi merak ettik:cherry::cherry:


50 tele...evet sadece 50 GAYME ön diskimiz arkadaşlar canı sıkılan değiştirsin...ben öyle yaptım...canımdan kıymetlimi...ama balata çızıktırdıydı...:p

maviyi be(y)ğenmeyenler çıkacaktır ben mavi almıştım ve hiçte pişman olmamıştım motor kesinlikle mavi renkle daha büyük gösteriyor..


de hadi len...maviymiş...mavi güzel renkte bu mokoko mavisi...:queen:

mavi dediğin böyle olur...


http://www.motorcyclenews.com/upload/199711/images/desktop2008yzf-r1blue.jpg

http://www.worldofstock.com/slides/TRO2062.jpg

http://mybikeshop.files.wordpress.com/2008/01/suzuki_raider-150r-blue.jpg









arkadaşlar bugün itibariyle benim motor bir yaşını doldurdu ve henüz 7600 km lerde. bir senede ancak bunu yapabiliyomuşum demekki. sizler kaç km yapabildiniz ?

7600 benim diş kovuğuma yetmez kanka...:p 5 aylık kilometrem...
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
192
arkadaslar hondanın orjinallıgını bozan honda degılde içimizde yer alan fırsatcı hainlerdir bence , ben motorumu alanyadan aldım istege göre arz edip motor getırıyorlar dı tırla kapalı ızgara kasasının içinde. aklımın ucundan bıle gecmez di motorun rengının degıstırılıp satılması varsada boyle bı durum mahkemeye verın hakkınızı arayın derım
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
meto:pyav nesi var mavi işte benimki mokokoda seninki rococomu :queen:


seninki hiç 2 teker olduğu görülmedi...:phep tek teker ve dağ taş bayırda kullanıldı...sana kmt lazım kanka...:p

arkadaslar hondanın orjinallıgını bozan honda degılde içimizde yer alan fırsatcı hainlerdir bence , ben motorumu alanyadan aldım istege göre arz edip motor getırıyorlar dı tırla kapalı ızgara kasasının içinde. aklımın ucundan bıle gecmez di motorun rengının degıstırılıp satılması varsada boyle bı durum mahkemeye verın hakkınızı arayın derım

Bencede hakkınızı arayın derim.Böyle birşey varsa.



Saadettin Teksoya haber vericem valla beyler...:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst