- Katılım
- 6 Nis 2008
- Mesajlar
- 313
Abi bak şöyle söylim.. Ben Burgman'ı aldığımda bi arkadaşta da 2t runner sp vardı. Kalktığımız zaman eğer ben savsaklayıp kalkarsam Runner kalkışta geçiyor, 80-85 kms'ye gelirken yakalayıp ben geçiyodum. Eğer ön fren ve dip gazla kalkarsam kafa kafaya kalkıp sonrasında yine geçiyodum. Bizim motorlar da Runner'dan biraz daha ivmeli ve Runner 100de ivme kaybediyorsa, bizimki 120de ivme kaybetmeye başlıyor. Burgman'la çok kafa kafaya kapışır yani =) tabi Burgman'ın son hızı daha yüksek.. Ama ben Derbi'yle gaza gelip bi Nexus500 bir de Piaggio'nun 500lüğü ile kalktım. Geçtiler tabi.. Ama pes etmedim çok pis kovaladım. Işıklarda durunca da herkes onlara değil benim motora bakıyordu tabi hayran hayran :bounce:
Yani kalkışta geçeriz ama 120den sonra ayıklar diyosun ?? e olsun o kadar da nerden baksan 400 cc motor..
merhaba abilerim. ehliyetimi bu yaz alıyorum. 2 yıldır kanuni hussar kullanıyordum. değiştirmek istiyorum ve derbiler çok hoşuma gidiyor. daha önce cbr 125 e karar vermiştim ama derbi aklımı çeldi yazdıklarınızıda okudum biraz onlarında etkisi var. bana yardımcı olabilirmisiniz motorunu satmak isteyen varsa siz veya tanıdıgınız konuşabilirsek çok iyi olur.. ve ilk kez vitesli motor sahibi olacak bir 17 yaşındaki için nasıl olur beni bilgilendiren olursa çok sevinirim. şimdiden hepinize çok teşekkürler.:cat:
slm ersin.. gaza gelmeyip düzgün kullanırsan al derim. biloyla kanka olursunuz
Son düzenleme: