- Katılım
- 1 Tem 2008
- Mesajlar
- 637
şu an sıfırı 1700 tl olan 2.el motosiklete bu şekilde ilanlar verenler güzel sözleri hakediyorlar.
şu an sıfırı 1700 tl olan 2.el motosiklete bu şekilde ilanlar verenler güzel sözleri hakediyorlar.
perşembe günü öğle vakti yolda kalan motorumu çekme kablosu ile kadıköye kadar çeken kaan arkadaşıma (sarı zn) teşekkür etmeyi borç bilirim
teşekkürler zn kardeşliği.. :mrgreen: :cherry:
SELAM ARKADAŞLAR...
İstanbul' da ZN sahibi olup buluşmak isteyenler buraya yada PM yoluyla bana msn adreslerini yollasınlar...Konulu bi buluşma yapıcam...Ama buraya yazamıoyorum bi sebepten ötürü...Görüşmek üzere...
.
ya bi karar veremiorum bi yardımcı olunn!!:mrgreen:
1-mondial 125 zn mi 125 kv mi?
2-eğer 125 zn alırsam kırmızımı siyahmı?? ::sos::
ya bi karar veremiorum bi yardımcı olunn!!:mrgreen:
1-mondial 125 zn mi 125 kv mi?
2-eğer 125 zn alırsam kırmızımı siyahmı?? ::sos::
125 zn we kırmızı...n o cenaze mi war...siyah n yha...??? :cherry:
benimki siyah sen kırmızı al bu arada tabıki zn.
doğru söylüosun :mrgreen: kırmızı karar verdim! saol:cat:
nie ben tabi ki kırmızı alıom ??![]()
BİR ARAYA GELİNCE KIRMIZISI COK BEN TEK OLURUMASLINDA SİYAH ALDIGIMA PİSMANIM KORUMASI COK ZOR COK CIZILIYOR GRİ ALSAYDIM ENAZINDAN CIZIKLERI GORUNMEZDİ...
Bence siyahı en güzeli daha bir havalı duruyo boşuna canını sıkma gittiğin her yerde hemen fark edilirsin.