yahu şaka yaptım =)
yahu şaka yaptım =)
yazılı ortamlarda yanlış anlaşılma oluyor kusura bakma. bende er6-n düşünüyorum ve selvi boylu olmadığım için sele yüksekliği benim için önemli
arkadaşımda da gpr olunca aradaki farkı merak etmiştim.
merak etme sen motoru yıkayınca marş düğmesinin olduğu bölüm su almış olabilir. kısa devre yapıp marş basmıştır. Benim problemimbeyni elime aldım derken ne oldu marşa falan bastın çalışmadı mı? ne sorun çıkardı? Yaa ben bir salaklık yaptım gittim yıkattım aptal gibi bir arkadaşın aklına uyup. neyse çalıştı falan sonra kendı kendıne marş basaya basladı sonra düzeldi sonra tekrar yolda giderken bastı falan durdum tekrar düzeldi.. bende garaja koydum kurusun diye 2 gundur daha calıstırmadım.. benımde mi beyin gittiçalıştırmayada korkuyorum sorun çıkıcak diye
![]()
heheh rica ederim =) ben de sayende öğrendim ki sele yüksekliği herşey değilmiş. GPR'da motoru geri çekmek için topuklarımdan dahi güç alabiliyorken er6'da bunu yapamıyorum. Sele genişliği de çok önemliymiş. Özellikle yokuş aşağı park ederken dikkat etmek gerek. Herzaman ileri gidebilecek pay bırakmalı. Yoksa benim eskiden burgman'da yaptığım gibi "abi be şunu önden iter misin biraz?" cümleleri kurmak gerekiyor.
Beyler bu arada üzülerek ilanı verdim bugün;
http://www.sahibinden.com/3000_de_t...WQQaXQQ13545314WQQpXQQdisplayitem?source=flsh
Hayırlısı =/
harbiden grenajları iyi yapmışlar. yeni gibi olmuş birgün lazım olursa oraya yaptırırız artık. tabi allah onlara muhtaç etmesin
amın kardesım herzaman alllah onlarsızda bırakamasın anlarada dusurmesın boyleydı sanırım bızım ugur yok galıba yorum gelemmıssssss![]()
erdemcım kava ıcın hayırlı olsun ama bırsey soylemek ıstıyorum senın makına daha kız gıbı yaa derbı ıcın soyluorum daha 3200 de bu ne kardesım sen hıc makınayla yol yammamıssın yahuuu ama makınan kız gıbı duruyor hayırlı satıslar dıyım nedımm cok begendımmm :cat:
harbiden grenajları iyi yapmışlar. yeni gibi olmuş birgün lazım olursa oraya yaptırırız artık. tabi allah onlara muhtaç etmesin
amın kardesım herzaman alllah onlarsızda bırakamasın anlarada dusurmesın boyleydı sanırım bızım ugur yok galıba yorum gelemmıssssss![]()
derbici çok teşekkürler. Aslında motoru bir yıldır hiç yatırmadım, hep kullandım. Kar yağarken bile kullandım. ama ev ile işyerim arası çok çok yakın olduğu için az kilometre yaptı. Bana kalsa hemen satmazdım aslında ama şirketin önünde çalıştırmak ve sabahları evin önünde gazlamak falan problem oluyordu. En önemlisi de artçım rahat değildi. Tabi bundan da önemlisi Er6'yı kaçırılmayacak bi fiyata buldum. 2003 yılından beri RS125 hastasıydım. İlk başlarda 125cc bir makinenin, benim 400cc'lik Burgman'ımı nasıl geçtiğini bir türlü anlayamıyordum. Sonra makineyi tanıdıkça içimde ukte oldu. Hep iki zamanlı spesyal bir makine kullanmak isteyip durdum. Bu makineyi kullanmadan gitmek istemiyordum. Hevesimi tam olarak alamadım aslında ama iki motor barındıracak lüksüm yok malesef. Borcumun yarısını kapatmak için GPR'ı satmam gerekiyor. Ama içimde öyle bi his var ki 50 yaşıma da gelsem en eğlendiğim motor Derbi olarak kalacak sanırım. Motor zevkini en çok bu motorla tattım ben. Ouuvv amma yazmışım yau..
Bu arada Uğur Abi "motoru nereye sığdırdın?" diye sormuştu. Derbi'nin önüne sıkıştırıp birbirlerine zincirliyorum. Elimde üç kuruş olsa alarmlı bi disk kilidi alıcam içim rahat edicek de... Önümüzdeki 12 ay boyunca ne yeni lastik ne de kask alabilirim =)
Çok şükür çalıştırdım motoru dediğin gibi herhalde sudan dolayı kıs devre aypmıs 1 saat falan gezdim bir problem yok ohh beebidaha yıkatırsam iki olsun ama..
Yalnız önemli bir sorun var bu aldıgımdan beri var.. Motor viteste olsa bile N ışığı sürekli yanıyo vites atarken sönüyo yalnız yolda giderken yine yanıyo. bu neden oluyo arkadaşlar başına gelen var mı?
erdemcım kava ıcın hayırlı olsun ama bırsey soylemek ıstıyorum senın makına daha kız gıbı yaa derbı ıcın soyluorum daha 3200 de bu ne kardesım sen hıc makınayla yol yammamıssın yahuuu ama makınan kız gıbı duruyor hayırlı satıslar dıyım nedımm cok begendımmm :cat:
derbici çok teşekkürler. Aslında motoru bir yıldır hiç yatırmadım, hep kullandım. Kar yağarken bile kullandım. ama ev ile işyerim arası çok çok yakın olduğu için az kilometre yaptı. Bana kalsa hemen satmazdım aslında ama şirketin önünde çalıştırmak ve sabahları evin önünde gazlamak falan problem oluyordu. En önemlisi de artçım rahat değildi. Tabi bundan da önemlisi Er6'yı kaçırılmayacak bi fiyata buldum. 2003 yılından beri RS125 hastasıydım. İlk başlarda 125cc bir makinenin, benim 400cc'lik Burgman'ımı nasıl geçtiğini bir türlü anlayamıyordum. Sonra makineyi tanıdıkça içimde ukte oldu. Hep iki zamanlı spesyal bir makine kullanmak isteyip durdum. Bu makineyi kullanmadan gitmek istemiyordum. Hevesimi tam olarak alamadım aslında ama iki motor barındıracak lüksüm yok malesef. Borcumun yarısını kapatmak için GPR'ı satmam gerekiyor. Ama içimde öyle bi his var ki 50 yaşıma da gelsem en eğlendiğim motor Derbi olarak kalacak sanırım. Motor zevkini en çok bu motorla tattım ben. Ouuvv amma yazmışım yau..
Bu arada Uğur Abi "motoru nereye sığdırdın?" diye sormuştu. Derbi'nin önüne sıkıştırıp birbirlerine zincirliyorum. Elimde üç kuruş olsa alarmlı bi disk kilidi alıcam içim rahat edicek de... Önümüzdeki 12 ay boyunca ne yeni lastik ne de kask alabilirim =)
Ya erdem hepmerak ediyorum burgmanla kalkış yapsak nolur diye hiç de denk gelmedi yolda biliyor musun.. sen iki motoru da kullanan biri olarak ne diyosun?? burun falan çıkaramaz mı burgman iyi bir kalkışla?? derbiden önce mondialle giderken ışıklarda burgmanların çok seri kalktıklarına ve gıptayla arkalarından baktıklarına şahit olmuştum.. şimdi derbi var hiç denk gelmiyorum yaw intikam duygum içimde kaldı)) bi anlatsana kalkış olsa ne olur? mesafe ne kadar açılır vs???
Arkadaşlar motorda N yani boş ışığı niye yanıyo yavitesin 2 de 3 te olmasına rağmen N yanıyo giderken. Sebebini bilen var mı?
Kemalcim granajlar gayet basarili , rengi tutturmus olmalarina sevindim masallah.Erdemcim allah kaza bela yuzu gostermesin cok guzel yeni motosikletin , derbiden ayriliyor olmana uzuldum ama bazen secim yapmak zorundayiz hayattaAcemicim N isigini yikamadan sonrami ariza cikardi oncesinde dikkat ettinmi varmiydi boyle bir sorun ?
Kadir ne o ayran ictik ayrimi dustuk arada gelirdin cay corma icerdik ? motosikletten ayrildin taksime cikmazmi oldun hayirsiz.
Saglicakla kalin.
Kadir ne o ayran ictik ayrimi dustuk arada gelirdin cay corma icerdik ? motosikletten ayrildin taksime cikmazmi oldun hayirsiz.
Saglicakla kalin.
erdemcım kava ıcın hayırlı olsun ama bırsey soylemek ıstıyorum senın makına daha kız gıbı yaa derbı ıcın soyluorum daha 3200 de bu ne kardesım sen hıc makınayla yol yammamıssın yahuuu ama makınan kız gıbı duruyor hayırlı satıslar dıyım nedımm cok begendımmm :cat:
derbici çok teşekkürler. Aslında motoru bir yıldır hiç yatırmadım, hep kullandım. Kar yağarken bile kullandım. ama ev ile işyerim arası çok çok yakın olduğu için az kilometre yaptı. Bana kalsa hemen satmazdım aslında ama şirketin önünde çalıştırmak ve sabahları evin önünde gazlamak falan problem oluyordu. En önemlisi de artçım rahat değildi. Tabi bundan da önemlisi Er6'yı kaçırılmayacak bi fiyata buldum. 2003 yılından beri RS125 hastasıydım. İlk başlarda 125cc bir makinenin, benim 400cc'lik Burgman'ımı nasıl geçtiğini bir türlü anlayamıyordum. Sonra makineyi tanıdıkça içimde ukte oldu. Hep iki zamanlı spesyal bir makine kullanmak isteyip durdum. Bu makineyi kullanmadan gitmek istemiyordum. Hevesimi tam olarak alamadım aslında ama iki motor barındıracak lüksüm yok malesef. Borcumun yarısını kapatmak için GPR'ı satmam gerekiyor. Ama içimde öyle bi his var ki 50 yaşıma da gelsem en eğlendiğim motor Derbi olarak kalacak sanırım. Motor zevkini en çok bu motorla tattım ben. Ouuvv amma yazmışım yau..
Bu arada Uğur Abi "motoru nereye sığdırdın?" diye sormuştu. Derbi'nin önüne sıkıştırıp birbirlerine zincirliyorum. Elimde üç kuruş olsa alarmlı bi disk kilidi alıcam içim rahat edicek de... Önümüzdeki 12 ay boyunca ne yeni lastik ne de kask alabilirim =)
sana katılıyorum erdemcımm valla aynen dun gezıye cıkktım ve bu soyledıklerıne aynen katılıyorum bu derbının turbo olayıııı cok super bırsey adamı adranelın yaratıyorr (bu arada arkadaslarrr ben bırseyı test ettım depom 25 tlye fulledım ınanın ve bu depoyla tam 135 km gıttım acaba cokmu yakktımm sızce goruslerınızı beklıyorum:cat:
Kemalcim granajlar gayet basarili , rengi tutturmus olmalarina sevindim masallah.
evet ugurcum haklısın ebnde ılk gordugumde wawwww dedım ama adamı aradım ve tsekkurlerımı sundum hepsı 160 tl bıttı vallaaa
Ya erdem hepmerak ediyorum burgmanla kalkış yapsak nolur diye hiç de denk gelmedi yolda biliyor musun.. sen iki motoru da kullanan biri olarak ne diyosun?? burun falan çıkaramaz mı burgman iyi bir kalkışla?? derbiden önce mondialle giderken ışıklarda burgmanların çok seri kalktıklarına ve gıptayla arkalarından baktıklarına şahit olmuştum.. şimdi derbi var hiç denk gelmiyorum yaw intikam duygum içimde kaldı)) bi anlatsana kalkış olsa ne olur? mesafe ne kadar açılır vs???
Arkadaşlar şu excup olayını bir açıklıyaiblirmisiniz. Şimdi benim motor daha 450 km de. galiba daha excup olayı yok. okudugum kadarıyla excupu 1000 km den sonra ferco motora gidicem onlar sigortasını mı takıcak?