- Katılım
- 18 Eyl 2003
- Mesajlar
- 3,013
- Konu Yazar
- #1
Geçen haftasonu Phillip Island pistinde yapılan WSBK ve WSS yarışları ile 2009 yarış sezonu nihayet açıldı. Bu sene yarışmayacağım için tüm yarışları çok sıkı takip edeceğim ve önceki senelerde olduğu gibi tüm videolarını arşivleyeceğim. Tüm yarışlardan sonra yorumlarımızı paylaşacağımız bir başlık açmak istedim.
İlk yarış sonrası yorumlarımı da hemen yazayım...
WSBK : Bu seneki favori yarışçım Ben Spies. Hayatında ilk kez ayak bastığı bir ülkede, ilk kez girdiği bir pistte Superpole pozisyonu sahibi oldu. İlk ayakta bir talihsizlik yaşadı ancak ikinci ayakta senelerin kurdu ve bu senenin favori ismi Haga karşısında üstün bir başarı gösterdi ve yarışı kazandı.
WSS : Kenan ilk yarışta muhteşem bir performans sergiledi, 600cc de tahtı kimseye bırakmayacağını gösterdi, bu senenin Supersport şampiyonu olma ihtimali çok yüksek. Bize çok zevkli yarışlar izleteceği kesin.