- Katılım
- 23 Ocak 2009
- Mesajlar
- 944
cesa bitmedimi ceza yaa profilimde bi erkek resi ile tuhaf hissediyorum kendimi
cesa bitmedimi ceza yaa profilimde bi erkek resi ile tuhaf hissediyorum kendimi![]()
herkeslere kocaman kocaman selamlar![]()
selamlar kadir nassın
O nasıl kocaman kocaman selamlar Biz küçük selamda alırız:queen::queen::queen:
Hasan sanada selam olsun:rendeer:
cesa bitmedimi ceza yaa profilimde bi erkek resi ile tuhaf hissediyorum kendimi![]()
selamlar kadir nassın
hoşgeldin kadir![]()
iim hasan sen nasılsın
hoşbuldum abi sağol sen nasılsın
cesa bitmedimi ceza yaa profilimde bi erkek resi ile tuhaf hissediyorum kendimi![]()
korkut abi selamın kocamanı daha makbul müş :queen: cuma saati böyle kocaman kocaman oluyo bereketli yanee:queen:
:queen::queen::queen:hasan ne demek oluyo bu bi açıklarmısın :queen::queen::queen:
korkut abi selamın kocamanı daha makbul müş :queen: cuma saati böyle kocaman kocaman oluyo bereketli yanee:queen:
:queen::queen::queen:hasan ne demek oluyo bu bi açıklarmısın :queen::queen::queen:
gardiyanlar cumaya gitmiş abimi içerde unutmuşlar cuma dönüşü akıllarına gelirse salarlar herhalde veya çok sevdiler bari mesai bitimine kadar kal diye ısrar ettiler se kıramadı tabi cem abi de takılıyo orda kafasına göre :queen::queen::queen:
açıklancak bişi yok abi olmuyo böle degiştiricem ben resmi delikanlı geciniyoruz şurda dimi çolumuz çocumuz var burda:queen:
sen şindi bize kötü bişeymi dedin anlamadı ben:queen:
yok abi estagfurullah bak şu resme böle bi adama erkek resmi taşımak yakışırmı:queen:
herkeste aynı profil resmi hayırdır resimdeki arkadaşa bişey olmamıştır inşallah??
herkeste aynı profil resmi hayırdır resimdeki arkadaşa bişey olmamıştır inşallah??
:queen: :queen: :queen: ::koop:: ::koop:: ::koop::
banu çatlıcan şimdi yavaşş![]()